Forum > Geluid

Technics nieuwste CD-speler

(215 reacties. Pagina 8 van 22)
Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
24-10-2003 13:14
Neem maar van mij aan dat ze zoveel zeker niet zullen gaan kosten. Technics is heus wel zo slim de prijzen van Denon en Pioneer een béétje in de gaten te houden. Dit spelertje mag en kan natuurlijk nooit veel duurder worden dan een CDJ-1000.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
BramcomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-10-2003
Laatste: 29-12-2008
Berichten: 73
24-10-2003 14:04
ff klein editje...er is een neiuwe post binnengekomen (hou het voor jullie wel in de gaten) en hij gaat zeker geen 3000 dollar kosten (wta ik eigenlijk wel verwachte). hier de info:

Friday, October 24, 2003
799 British Pound = 1,354.07 US Dollar

according to www.oanda.com/convert/classic

** de persoon had het dus verkeerd begrepen, het zou dan 3000 dollar zijn voor een paar (wat dan wel weer te doen is opzich **

in nederlandse euri's zou het dan zijn:

1,354.00 USD = 1,150.62 EUR

dat is dan ruw gezegd 2300 euro voor een paar super goede draaitafels....numark heeft ook een nieuwe gelikte cd speler:

www.djstore.co.uk/images/products/large/num/numcdx1.jpg

"This new CD player caused quite a stir when shown at the recent PLASA exhibition in London. Based on the multi-award winning TTX1 deck, this CD player features the same motor driven platter assembly, and you can actually place a 12" record on the platter, but what you're playing is a CD !!! Superb range of features, which are still to be confirmed at time of writing, including a range of on-board digital effects, seamless loops, etc etc etc, making this look like it may just be the best spec'ed CD player on the market when it's released early in 2004."

**zelf denk ik dat de technics het beter gaan doen**

groeten,

Bram...
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
24-10-2003 15:05
Numark? Oh...dat wisten we nog niet.

We zijn hier ook wel een beetje up to date angry
BramcomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-10-2003
Laatste: 29-12-2008
Berichten: 73
24-10-2003 16:16
beetje maar hoor ;-) ze komen al bijna uit....begin 2004! pioneer eat your heart out! razz :p
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
25-10-2003 00:21

bramcom schreef:

beetje maar hoor ;-) ze komen al bijna uit....begin 2004! pioneer eat your heart out! razz :p
Nou dat pioneer bang moet gaan worden kun je vergeten want de CDJ1000 is veeeeeeeeeeeeeeelen malen gebruiks vriendelijker qua interface als de Technics cd speler. Je kunt de Technics cd speler vergelijken met de Denon S5000 en dat vind ik dus echt een ellende ding vanwege zijn menu's die soms zo onduidelijk zijn. Tuurlijk wen je er aan en tuurlijk leer je het gebruiken maar met een CDJ1000 kun je zelfs een aap leren draaien.
Daar komt nog is bij dat de Technics cd speler op Plasa nog barstensvol met bugs zat en ik kan haast niet geloven dat die er allemaal al uit zijn als ie op de markt komt. Welk stukje dj gear heeft tenslotte tegenwoordig geen kinderziektes meer als het op de markt komt?
Je kunt het zo zien -> Op draaitafel gebied is Technics jarenlang heer en meester geweest en je ziet nu gewoon dat niemand zo maar zijn SL de deur uit trapt om bijvoorbeeld een OEM bak te kopen. Zo kun je het ook zien in de high end cd spelers. Het is tenslotte een doodzonde om een CDJ1000 weg te doen en er een Technics CD speler voor in de plek te zetten en dat terwijl deze op een bewegende platter echt geen enkele toegevoegde waarde heeft tegenover de CDJ1000. Tis dan dus zeg maar een "nutteloze" investering die je doet.
Het design is prachtig van de Technics maarja waarom moet ie nou weer zo lomp groot en op een draaitafel lijken? Draaitafels hebben we al en als we willen scratchen en het zogenaamde "vinyl gevoel" (echt een puur onzin iets dat gevoel naar mijn idee want muziek is muziek en waar het van af komt maakt geen fuck uit) krijg je niet op een cd speler. Dus wat betreft het moeten lijken op een draaitafel vind ik echt een puur marketing verhaal en pure onzin in MIJN ogen.
Hetzelfde geld voor de CDX van numark by the way want bovenstaande daar bedoel ik echt niet alleen technics mee.

Ik hoop dat ik tegen de tijd dat ie uit komt weer 1 van de eerste mag zijn die hem kan testen (is goed voor de pageviews op mijn site -> Binnen 4 uur na het plaatsen van de revieuw van de OEM bak had ik 289 pageviews happy :) en dat is opgelopen tot een dikke 6000 binnen de 3 maanden dat de site echt online is)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj diëgoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-9-2003
Laatste: 3-2-2010
Berichten: 136
11-11-2003 16:53
nou ik vind het een super mooi ding hoor alles goed behalve misschien het zilverkleurige(vanwege vingerafdrukken enzo) maar kan je er een vinyl plaat op zetten (zonder dat dan te draaien net als de dn-s3000) hopelijk komt ie snel uit en is ie niet te duur want anders ga ik hem zekerste weten kopen wink ;)

en weet iemand hoe hij heet?
Who ever said life is short it's the longest goddamn thing you do, are you gonna do something that's longer!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
11-11-2003 20:53

dj diëgo schreef:

kan je er een vinyl plaat op zetten (zonder dat dan te draaien net als de dn-s3000)
Je kan overal een vinylplaat op zetten. Maar bij de Technics lijkt me dat dat grote lompe display in het midden niet door het gaatje van je vinyl past wink ;)

dj diëgo schreef:

hopelijk komt ie snel uit en is ie niet te duur want anders ga ik hem zekerste weten kopen wink ;)
Moet je hem niet eerst even testen?

dj diëgo schreef:

en weet iemand hoe hij heet?
SL-DZ1200
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Dj diëgoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-9-2003
Laatste: 3-2-2010
Berichten: 136
13-11-2003 15:49

Victor schreef:

dj diëgo schreef:

kan je er een vinyl plaat op zetten (zonder dat dan te draaien net als de dn-s3000)
Je kan overal een vinylplaat op zetten. Maar bij de Technics lijkt me dat dat grote lompe display in het midden niet door het gaatje van je vinyl past wink ;)

dj diëgo schreef:

hopelijk komt ie snel uit en is ie niet te duur want anders ga ik hem zekerste weten kopen wink ;)
Moet je hem niet eerst even testen?

dj diëgo schreef:

en weet iemand hoe hij heet?
SL-DZ1200
oke bedankt en ja natuurlijk eerst testen laugh :D maar ik heb het gevoel dat het iets moois wordt(kwa geluid en features) en bedankt victor wink ;)
Who ever said life is short it's the longest goddamn thing you do, are you gonna do something that's longer!
ModderkenStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-11-2003
Laatste: 7-12-2003
Berichten: 3
19-11-2003 14:10
weeral een zielige poging.
sorry dat ik het zo zeg maar, waarom wil je in hemelsnaam een cdspeler die een platenspeler na-aapt. Als je "the vinyl feeling" wilt, koop dan toch sl's.
Kom nu niet melken over de prijs van vinyl, als je zon cdspelr kan veroorloven dan mag je er zeker van zijn dat je vinyls kan veroorloven.
sorry, ik vindt het niets.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
19-11-2003 14:28
sorry dat ik het zo zeg maar, waarom wil je in hemelsnaam een cdspeler die een platenspeler na-aapt. Als je "the vinyl feeling" wilt, koop dan toch sl's.
Omdat je de interface van een SL wilt combineren met de voordelen van cd misschien? Wat is daar zo gek aan?
sorry, ik vindt het niets.
Ik ook niet (jouw post dan) sad :(
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)