Forum > Algemeen Forum

poster / flyer ontwerp

(88 reacties. Pagina 8 van 9)
Moderator(s): Dré
Sonic boomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
Berichten: 221
5-11-2007 19:15
Maar de letter van de teksten past inderdaad niet echt bij de rest van de flyer/ poster. had wat steviger gemogen qua lettertype.
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
Stevo_JDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 1-9-2010
Berichten: 141
7-11-2007 15:51
klikkerdeklik

Flyer voor een feestje midden december..
The best way to predict the future is to create it
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
7-11-2007 17:11
Dope!

Ben wel fan van dat roze, nice job..
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
10-10-2008 15:06
Hoppa, even dit topic kicken.

Heb inmiddels een nieuwe flyer laten ontwerpenen en heb er 5.000 stuks (op A5 formaat) van thuis liggen. Binnenkort worden ze bij mij in de buurt rond bezorgt. Zoals je ziet is hij ontworpen voor alle soorten feesten (en dus ook leeftijden).

Voorkant
Achterkant

(Ja, iedereen heeft op de foto's toestemming gegeven om op de flyer te staan)
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
Lj/dj conoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2005
Laatste: 8-2-2011
Berichten: 264
15-10-2008 01:09
vindt het niet echt iets voor alle leeftijden.
als ik er snel overheen kijk zie ik een of andere dance feest oid.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
15-10-2008 09:12
Ontworpen voor alle feesten? Ik zie 4 soorten feesten voorbij komen en kan er nog zo 10 verschillende verzinnen.. Echt universeel is hij niet dus! Ook verbaas ik me dat jij als (volgens mij) redelijk op house gefocuste DJ als eerste de "dance classics party" op je flyer zet. Is dat hetgeen waar de nadruk op moet liggen?
Light Image
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
15-10-2008 15:15
Ik zie ook alleen maar 'hot chicks' en lasers op je plaatjes.

Zo haal je natuurlijk geen jaren 80 feest binnen....
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
15-10-2008 16:01
Mij en de ontwerper leek ons dit het beste ontwerp. Ik noem hier 4 feesten, maar iedereen begrijpt ook wel dat je me voor een voetbal feest oid in kan huren. Dat er hot chicks op staan en geen oude taarten vind ik nét even iets feestelijker staan. razz :p Maar ik snap jullie punt wel. Alleen als je een 'dance classics foto' erop zet, is hij meteen vrijwel onbruikbaar voor de jongere feesten. En juist omdat de foto's zo schoolfeest achtig zijn, heb ik er voor gekozen om dance classics party's als eerste te noemen. Hiermee geef ik aan dat ik die feesten ook heel serieus neem. De helft van mijn feesten bestaat namelijk uit dance classic party's. En deze flyer kan ik prima op elk feest neerleggen/uitdelen.
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
15-10-2008 16:06

Emile Schuur schreef:

Alleen als je een 'dance classics foto' erop zet, is hij meteen vrijwel onbruikbaar voor de jongere feesten. En juist omdat de foto's zo schoolfeest achtig zijn, heb ik er voor gekozen om dance classics party's als eerste te noemen. Hiermee geef ik aan dat ik die feesten ook heel serieus neem. De helft van mijn feesten bestaat namelijk uit dance classic party's. En deze flyer kan ik prima op elk feest neerleggen/uitdelen.
Ik zou het niet in m'n hoofd halen bij jullie te boeken als ik een dance classics party organiseer - werkelijk niets behalve de tekst "dance classics party's" wijst erop dat jullie weten wat jullie doen op zo'n feest. En een voetbalfeest boeken als er specifiek "hockeyfeest" genoemd wordt?

Persoonlijk had ik het heel anders aangepakt, maar ieder zo z'n ding misschien.
Light Image
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
15-10-2008 16:48

JeroenVDV schreef:

Ik zou het niet in m'n hoofd halen bij jullie te boeken als ik een dance classics party organiseer - werkelijk niets behalve de tekst "dance classics party's" wijst erop dat jullie weten wat jullie doen op zo'n feest. En een voetbalfeest boeken als er specifiek "hockeyfeest" genoemd wordt?

Persoonlijk had ik het heel anders aangepakt, maar ieder zo z'n ding misschien.
Ook niet als je ons op een dance classics feest hoort en je de flyer ziet liggen en dan mee naar huis neemt? En een hockeyfeest vergelijk ik nergens met een voetbalfeest. Als je een voetbal feest organiseert, en je ziet deze foto's met de tekst 'schoolfeest', dan denken ze echt niet: "Ow, er staat nergens dat ze ook voetbalfeesten doen, nou dan huren we wel iemand anders". Lijkt me sterk, maar kan aan mij liggen.
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)