Forum > Algemeen Forum

Light - Geluid Nieuwjaar

(132 reacties. Pagina 8 van 14)
Moderator(s): Dré
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
12-12-2006 07:10

DJ_SCARAViLii schreef:

vraag je best aan Luc denk ik?
staat in zijn post iets van line-array...

Grtz
Eigenlijk heb ik zoiets van, je verdient het niet om een goedlopend feestje te organiseren. Wat nou als vriend verhuurder met een hankietankie (of gewoon DAP) line - array aan komt zetten? Als ik jou was had ik me eerst even verdiept in bijvoorbeeld het doel van een line-array en de verschillen tussen types en merken. Dan had je waarschijnlijk gekozen voor een conventioneel Sub-Top setje....
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
12-12-2006 08:56
Het is wel zo dat dj scaravalli (als ik het goed spel) het in geen van zijn posts over een (te huren) line-array heeft gehad..........
Daar kun je hem dan ook niet op aanspreken vind ik.
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
DJ_SCARAViLiiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2003
Laatste: 9-4-2015
Berichten: 276
12-12-2006 09:28
ja inderdaad laugh :D kan niet helemaal goed volgen... of jullie kunnen dat niet (niet slecht bedoeld)
maar ik heb helemaal niets gepost van een line-array!!!

weet heus wet wat een line array doet (basiskennis ervan..)
weet ook heus wel welke merken, en dat dap zijn eerste "line-array" (als dat die naam verdient) voor die prijs onmogelijk kan tippen aan line-arrays van 5x de prijs.

ben geen leek,
maar euhm, waarom zeg je zoiets als ik verdien het niet om een goed feest te organiseren..
zie geen aanleiding tot deze uitspraak hoor :-s

die vriend van me zal zowieso een master-set zetten, geen twijfel over mogelijk, en ook de sub-top die onderaan komt (jbl-yamaha) stampt aardig door hoor.

Groetjesss

p.s. je mag me gewoon Jeroen noemen wink ;) username trekt op niet zoveel meer (vind ik)
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
12-12-2006 09:44

mark_dabomb schreef:

Als ik jou was had ik me eerst even verdiept in bijvoorbeeld het doel van een line-array en de verschillen tussen types en merken.
Maakt dat wat uit dan?

Je gaat er vanuit dat de verhuurder weet wat je nodig hebt om plm 800 man plat te spelen.
Tevens kan je ook aan de licht installatie zien of de verhuurder het wel of niet goed voor elkaar heeft.

Een verhuurder met een goedkope line-array zal ook geen lading MH's van een duurder merk hebben.

Martin.
kvm entertainment
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
12-12-2006 09:51
Excuus, ik haalde de post van luc met die van scaravalli door elkaar ashamed :$
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
12-12-2006 09:54
ik dacht dat we op oudejaarsavond met z'n allen het geld konden binnenhalen, maar als ik dat lijstje zo zie zijn er veel die graag liever hun schuur eens leeghalen dan iets te verdienen...
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
12-12-2006 10:51

luc2366 schreef:

ik dacht dat we op oudejaarsavond met z'n allen het geld konden binnenhalen, maar als ik dat lijstje zo zie zijn er veel die graag liever hun schuur eens leeghalen dan iets te verdienen...
mee eens, vandaar mijn post over hobbymatig bezig zijn met de verhuur van zn spulletjes. Ook wanneer deze beste verhuurder dit voor zn werk doet, in mijn ogen blijft hij hobbymatig bezig.. want voor 1500 euro kun je amper 4 man aan het werk hebben op 31 dec en 1 januari. Even ervan uitgaand dat hijzelf snachts achter de knoppen staat.
We geraken toch een beetje offtopic, Jeroen heeft inmiddels zijn offertes binnen of verwacht er nog enkele, hieruit zal hij zijn keuze kunnen maken en heeft hij ook de klank en licht geregeld.

Wij kunnen alleen nog maar wachten tot 1 januari, wanneer vele van ons na de middag de pc misschien wel weer aandrukken en iedereen hier een heel goed begin wenst.. daarna meteen naar de productie foto's kijkend en allen zullen apengapen na de lichtshow, de vele movingheads, de ronde trussen en de beukende geluidsset.

Jeroen zorg dat je accu van je camera volzit en deze ook meeneemt, zorg dat een vriend van jou ook zijn camera meeneemt en ook deze vol zit met verse energie.

Wij willen allemaal foto's zien, van het begin dat de trailer komt aanrijden, de trussen in elkaar worden getikt, de movingheads rondtollen, zwetende menigte tot dat de laatste feestganger zwaaiend het pand verlaat!!

succes ermee happy :)
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
DJ_SCARAViLiiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2003
Laatste: 9-4-2015
Berichten: 276
12-12-2006 19:05
de verhuurder die me een "vriendeprijsje" ging maken, moet door omstandigheden toch een steekje laten vallen. (dwz, wel een dubbele master set zoals gepost, maar hoop minder licht)
dus ga ik voor de geposte setup gaan (die met het ET geluid)

dit lijkt me ook wel erg fatsoenlijk voor 1500 euro..? wat denken jullie wink ;)

en ja uiteraard zal ik een fotoreportage maken om te laten zien dat mijn fatasie best wel om te zetten valt in de werkelijkheid happy :)

GRtzzzz
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
12-12-2006 19:17
prima keuze... doen..

succes met het feest tot 1 januari!!
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
DJ_SCARAViLiiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2003
Laatste: 9-4-2015
Berichten: 276
12-12-2006 20:03
je kijkt er echt naar uit he laugh :D ?
waarom komen jullie gewoon niet eens langs?
doors: 22.00h - 11.00h
tijd genoeg, evt afterparty wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)