Klik
(72 reacties. Pagina 8 van 8)Moderator(s): Dré
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 15-11-2005 15:46 |
Situatie op mijn verjaardag: Al het geluid zat op een 100% geaard stopcontact in de garage zelf (lege groep), al het licht zat op de Showtec switchpack, die via een eigen verlengkabel op een andere groep (op diepvries na ook leeg) zat, waar normaal de wasmachine op zit, nogsteeds klikjes. Mijn vriend heeft er op zijn kamer ook last van, en die heeft het met zijn Antari F80z, en samen met een Palladium 1600 met 2 Samson DB500 speakers. Ik kom er dus niet uit, waar het aan ligt. Ik heb het probleem als ik mijn switchpack gebruik, maar ook met mijn rookmachine. Mijn vriend heeft het ook met zijn rookmachine. Maar hij klikt ook als hij uit staat. De versterker dan? Zou ook kunnen, want het is alleen als die aanstaat, maar dat is logisch. Maar mijn vriend heeft het met zijn P1600 ook... Oftewel: ik kom er niet uit wie of wat de boosdoener is. | |
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together! | |
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 15-11-2005 15:51 |
Houd de asy verbindingen kort en de DJ set compact bij elkaar. Nog even op deze reactie, wat is ecact het verscil tussen Symetrische en Asymetrische verbindingen, en waar gebruik ik ze (wel/niet)En op welke manier moet ik de dj-set kort bij elkaar houden? Draaitafles/mixer/cd-spelers dicht bij elkaar bedoel je? Dat is nu het geval, het staat bijna tegen elkaar aan. | |
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together! | |
PetjebrasStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-2-2006 Laatste: 10-5-2007 Berichten: 1 | 5-4-2006 20:55 |
Ik heb hier ook enorm veel last van gehad. Ik ben nu uit gaan proberen, nieuwe audiokabels, ontstoorder etc. Nu heb ik mijn mengpaneel ertussen uit gehaald en nu is het ineens opgelost. Mijn mengpaneel is een Behringer vmx100. Mvg Patrick | |