Forum > Algemeen Forum

oprij ramp

(77 reacties. Pagina 8 van 8)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
26-5-2010 10:33
volgens mij heeft Roy vd Broek ook zoiets.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
26-5-2010 11:35
Klopt, ik heb er eentje in de bus en eentje in de opslag liggen. Prima dingen, willen inderdaad wel eens lichtjes doorbuigen als je er met zware kisten over rijd maar dat is zeker niet storend.

De oudste heb ik nu zo'n 2 jaar, wordt behoorlijk mishandeld en is niet krom of wat dan ook. Wat mij betreft een aanrader dus, lekker licht, makkelijk weg te stoppen en voldoende sterk.

Voor een bakwagen is hij gewoon te kort.
Maar dat is MIJN mening...
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
26-5-2010 11:55

Roytje schreef:

Klopt, ik heb er eentje in de bus ... liggen.
Nou ja, af en toe dan laugh :D
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
26-5-2010 12:04
Haha daarom heb ik er dus tegenwoordig twee wink ;)
Maar dat is MIJN mening...
Noah M.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2010
Laatste: 25-6-2010
Berichten: 1
18-6-2010 13:29
Ik gebruik oprijplaten van Aerolight (www.oprijplaat.nl) voor mijn Seat Alhambra, deze gaan over de bumper + trekhaak heen, zie oprijplaat.nl/mobiliteit voor een voorbeeld (met Sharan ;-)

marijn schreef:

Probleem is dat ik ze ook wil gebruiken in de gewone auto (VW Sharan) dus de bumper eigenlijk in de weg zit.
Hier een foto:https://www.bootliners.info/carbox/carboxpics/XXL_1P.jpg
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
18-6-2010 21:02

Mifex schreef:

DjFx schreef:

Frank76 schreef:

Ik bedoelde deze waar ik mijn twijfels bij heb.
En terecht, ik raad hem ook zeker niet aan.

Bij intensief gebruik trekt die goed krom, ik werk zowel met de 1,50 meter versie als de 1,80 meter versie. Merk dat die 1,80 versie ook "doorbuigt" wanneer je er al met een tape rack over heen gaat.

Ze zijn echt heel erg licht, heel erg goedkoop en verwacht er vooral geen wonderen van. Twee honderd kilo's is echt wel een max. wat er over heen kan.
Ik heb deze al een tijdje in gebruik bij een collegabedrijf en ze werken prima. Je moet er geen ledvloerkisten overheen jagen nee, maar een gevuld kabelkistje gaat prima. Je betaald er ook bijna niets voor en voor kleine tot middelgrote shows is dit een prima oplossing. Als je een renault traffic o.i.d. heb je meestal ook geen grote zware spullen mee en dan is het fijn als je een kleine inklapbare ramp heb. Als je deze voor shows gaat gebruiken waar een bakwagen voor nodig is (en dus ook veel grote zware spullen).. tsja dan moet je gewoon een echte ramp kopen maar dan heb je er ook meestal de ruimte voor!
Ik gebruik de oprij plaat voor mijn transporter, iets kleiner dan het gepresenteerde model uit de link.
Officieel tot 160kg, maar gaat makkelijk meer over heen. Gebruik die ramp al 3 jaar nu, en ding doet het nog steeds als de brandweer. Dagelijks gaan er allerlei kisten over, van ampracken tot kabelkisten, en ook een LED vloer kist op zijn tijd (drempeltjes op locatie), is geen probleem, ook niet met een mannetje er bij.
Voor het geld is er geen betere ramp, als je ruimte wilt vrij houden. En mooie van deze ramp is, dat je ze dus op locatie ook kan gebruiken voor ophogingen. Hij is op te bergen in een kleine combo (Fiat Doblo), en past zowel in de breedte als in de diepte.

Is een van de beste aankopen die ik afgelopen heb gedaan. Beter voor de rug dan tillen, en scheelt ook nog een hoop snelheid.
Duurzaamheid is ook top, behalve het handvat dat er meteen afdondert, maar die heb je toch niet nodig.
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 2053
19-6-2010 13:53
Vannacht ben ik nog over dat ding van DjFx heen gewandeld, maar ben blij dat ik een degelijker heb gekocht.
Hij is sowieso wat kort, maar daarnaast behoorlijk gammel en buigt al bij een subje+mannetje door.
Heb nu deze netjes 3 aan elkaar, moet alleen nog een zijstrip op.
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
RoderickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 29-9-2014
Berichten: 164
19-6-2010 17:12
fout in het linkje
Robustsound

Terug naar forum Reageer (zonder quote)