Forum > Algemeen Forum

Musik Messe 2006

(111 reacties. Pagina 8 van 12)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
30-3-2006 23:57

barbara schreef:

Ik vind de orginele al bagger hahalaugh :D
Pas op he? sneaky :V wink ;)

Zit wel wat verschil in, maar alleen "geinspireerd" door Midas vind ik het niet meer. laugh :D
Origineel

Kopie
Light Image
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
30-3-2006 23:59
Ik vind het maar een te kleurrijk ding haha.
Mis nu al de fx rtn faders...
Potverdorie
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
30-3-2006 23:59
Ook ik ben naar huis gevaren..

De messe

- Heeeeel veel china spul ( ene nog fouter dan de ander )
- Een Behringer-stand dat puur leedvermaak was ( was NIET serieus bedoeld die stand....belachelijk! )
- Tikje tegenvallende hal 9 ( sommige lichtmerken net even wat meer verwacht )
- Veel LED- in alle vormen en maten
- Paar leuke trusssystemen ( puur show )
- Vooral hal 8 en hal 4.1 waren wel aardig
- Bij de EV / Dynacord / Midas tent zoeken ze nog een geluidsman ( somebody? )
- Was zeker gezellig
- Heb er nieuwe hobby bij: sjoelen
- Gezellige lunch om 7 / 8 uur, maar tom wou achteraf toch maar niet trakteren wink ;)
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
31-3-2006 00:02

barbara schreef:

Ik vind het maar een te kleurrijk ding haha.
Mis nu al de fx rtn faders...
Slimme van deze kopieerder was dat ze de kleuren van de Midas gekopieert hebben, en vervolgens de tafel heel groot Spirit hebben genoemt. Gevolg dat vrijwel iedereen er langs liep en helemaal geinteresseerd raakte, tot het moment dat ze ook daadwerkelijk de tafel aanraakte.

Marketingtechnisch heel slim, maar meuk will be meuk.
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
31-3-2006 00:03
Haha, dat is de tofste uitspraak v/d dag...die pas 3 minuten duurtlaugh :D
Potverdorie
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
31-3-2006 00:06

yoghurt schreef:

- Een Behringer-stand dat puur leedvermaak was ( was NIET serieus bedoeld die stand....belachelijk! )
Dan kwam jij op het verkeerde moment. Vond de female-DJ alles behalve belachelijk en heb op geen enkele stand zoveel mensen met foto- en videocamera's zien filmen. Slimme actie! wink ;)
- Tikje tegenvallende hal 9 ( sommige lichtmerken net even wat meer verwacht )
Hal 9 heeft vaker bekend gestaan als discodisco-hal, helaas was het niet meer mogelijk voor VisualDMX om een stand te boeken in hal 8. Maar, dat mag de pret niet drukken.

Wel jammer dat er ongeveer 12 laserfabrikanten in 1 hal worden gestopt, en dan nog bijna in 1 hoek ook.

Welke lichtmerken had je meer van verwacht? Bijvoorbeeld de Martin-stand was bijzonder netjes, zeer informatief en er liepen genoeg medewerkers rond met zeer veel kennis van zaken, die zeker bereid waren aan te schuiven voor een goed gesprek.
- Veel LED- in alle vormen en maten
Tja, je zult eraan moeten geloven. Wat ik (en velen met mij) al een paar jaar geleden hebben gezegd: LED is de toekomst. Dat zie je op dit soort hippe introductie/premiere-shows duidelijk terug.

Woensdagavond was er een groot afgeschermd (alleen voorverkoop-kaarten) onbeperkt-drinken-en-eten-feest in een grote tent op de Messe waar bijna alleen JB Lighting LED-verlichting werd gebruikt op het podium en in de zaal. Vele LED-koppen en LED-parren, en het was verbazingwekkend om te zien hoe bruikbaar het LED-verhaal dus toch is geworden in relatief korte tijd.

Lichtopbrengst was onverwacht hoog en de kleuren waren erg strak.
- Was zeker gezellig
Of course! razz :p
- Heb er nieuwe hobby bij: sjoelen
Koekblik laugh :D
Light Image
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
31-3-2006 00:15
De behringer-stand heb ik ook nog met vrouwelijke dj's gezien. Die vervolgens staan te draaien op afgetapete Pioneer cdj's ( it's a shame shame shame ).

Ook leuk dat voor hun "prof-line" een kilometer amps nodig was in de brug, en dat er dan alsnog *minder leuk* geluid uit komt ( *stond eerst wat anders )

----------
LED is de toekomst dat weet iedereen, maar heb wel de gekste speeltjes gezien onderhand. Nog even en ze komen ook met een LED band om me hond uit te laten
----------
Dat van die lasers was treurig, ondanks dat er leuk spul tussen zat ( dat zeker ), gewoon kwestie van betere indeling maken.
----------
Niet zo he! Dat koekblik doet het hem toch maar weer wel...Ondanks dat het kunst blijft hem onder de viaducten door te sjoelen.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
31-3-2006 00:21

yoghurt schreef:

De behringer-stand heb ik ook nog met vrouwelijke dj's gezien. Die vervolgens staan te draaien op afgetapete Pioneer cdj's ( it's a shame shame shame ).
Niet zo vreemd als je bedenkt dat het gaat om de effecten, de midi-controllers en de mixers. Behringer maakt namelijk geen CD-spelers en ook geen draaitafels sneaky :V wink ;)
Dat van die lasers was treurig, ondanks dat er leuk spul tussen zat ( dat zeker ), gewoon kwestie van betere indeling maken.
Wel grappig om het grote verschil tussen de China-lasers en de "echte" lasers te zien. Laten we het even eerlijk bekijken: Het leuke spul dat je bedoelt is ongeveer te krijgen vanaf zo'n 10.000 euro, waarbij je voor een beetje leuk systeem richting de 20.000-30.000 euro gaat. Heb me uitgebreid laten informeren op alle laserstands die er waren, ben helemaal op de hoogte inmiddels wink ;)
Light Image
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
31-3-2006 00:24

JeroenVDV schreef:

yoghurt schreef:

De behringer-stand heb ik ook nog met vrouwelijke dj's gezien. Die vervolgens staan te draaien op afgetapete Pioneer cdj's ( it's a shame shame shame ).
Niet zo vreemd als je bedenkt dat het gaat om de effecten, de midi-controllers en de mixers. Behringer maakt namelijk geen CD-spelers en ook geen draaitafels sneaky :V wink ;)
Dat van die lasers was treurig, ondanks dat er leuk spul tussen zat ( dat zeker ), gewoon kwestie van betere indeling maken.
Ansich: A&H, Dateq, Rane e.d. stonden ook allemaal met Pioneer en dat mocht ook duidelijk gezien worden.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
31-3-2006 00:26

yoghurt schreef:

Ansich: A&H, Dateq, Rane e.d. stonden ook allemaal met Pioneer en dat mocht ook duidelijk gezien worden.
Dat zal iets met contact tussen Pioneer en A&H/Dateq/Rane te maken hebben in beide richtingen. Funktion One gebruikte in de demo-ruimte ook een CDJ-1000 om CD's af te spelen MAAR die was in een hoekje weggemoffeld. Zij hadden simpelweg geen behoefte en misschien ook wel geen toestemming om Pioneer te promoten, same with Behringer denk ik.

Zou me niets verbazen als A&H/Dateq/Rane daar wel duidelijke (en gunstige) afspraken over hebben. Op beurzen gaat het er af en toe net even wat anders aan toe dan je zou denken.
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)