Gisteren: helse tocht!
(134 reacties. Pagina 8 van 14)Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 27-11-2005 19:05 |
Oké. Haaksbergen heeft weer stroom, er is volgens mij niemand meer zo ingesneeuwd dat-ie de deur weer uit kan, het weekeinde is bijna voorbij. Nog nieuws? | |
Max-dj-psychoEx Lid Uit: Nederland Sinds: 1-3-2005 Laatste: 16-2-2008 Berichten: 94 | 27-11-2005 19:13 |
het had van mij wel 2 dagen later mogen gebeuren. Ik was in Dortmund ( uitwisseling met school ) en ben vandaag terug gekomen .Anders waren we niet vertrokken en zat ik daar nog een paar dagen op de kerstmarkt van gluhwein en bratworst te genieten | |
It's all about house music, and it always will be | |
Ruud_schepersStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-11-2003 Laatste: 15-8-2013 Berichten: 297 | 27-11-2005 20:46 |
Sylvia schreef: Oké.Haaksbergen heeft weer stroom, er is volgens mij niemand meer zo ingesneeuwd dat-ie de deur weer uit kan, het weekeinde is bijna voorbij. Nog nieuws? Ik heb vanaf vanavond uurtje of 6 noodstroom bij me huis. Zijn nu langzaam aan het overschakelen naar het gewone net. Maar een aantal wijken heeft tot nu toe nog steeds geen (nood)stroom gehad. Daarnaast gaat volgens mij de constructie die er gemaakt is, het nooit houden. Ik heb gehoord dat hoe ze de kabels hebben bevestigt allemaal niks van klopt, en ze het allemaal nog weer om moeten gooien. Het word in ieder geval weer warmer in huis, en buiten begint de weg weer wit te worden Owja, klein detail: er waren vanmiddag een paar belgen om hun belgische aggregraat te plaatsen. waar ze wel niet helemaal vandaan moeten komen. | |
Nu ook via de .eu te bereiken. | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 27-11-2005 23:49 |
Toen we hier gister nacht weg reden sneeuwde het ook behoorlijk, bij de eerste de beste benzine station kwamen we er achter hoe glad het was en die mensen zijn nu 3 paaltjes armer. Kwam een half uur te laat op plaats van bestemming, m'n huid vol gescholden door een uitbater die daar niet echt blij mee was en toen maar aan het draaien gegaan. Na afloop maar even bij de uitbater een fles spa blauw over de voor ruit van zijn auto heen gegoten zodat ie een kwartier langer kon krabben en toen naar huis gegaan. Bij aankomst languit op mijn plaat hier op het dakterras en toen ik de deur open deed kwam ik tot de conclusie dat de verwarming uit was gevallen...... die nog even gefixed om half 7 vanochtend en toen mijn bed maar in gedoken. Overigens moet ik altijd weer lachen om de chaos die er in nederland ontstaat na het vallen van een paar centimeters sneeuw. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
DJ JusStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-3-2004 Laatste: 30-12-2005 Berichten: 410 | 28-11-2005 08:15 |
Reind schreef: een fles spa blauw over de voor ruit van zijn auto heen gegoten zodat ie een kwartier langer kon krabben | |
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 13473 | 28-11-2005 10:40 |
Victor schreef: Eigenlijk wilde ik de boel maar afbellen, vanwege de weersvoorspelling, maar uiteindelijk zijn we toch maar die kant op gereden. Hier aan de kust waren er rukwinden met fikse regenbuien en onweer. Niet echt lekker.Dus zou je denken "die ellende krijgen we Zaterdag nog wel". Nope. Zondag dan? Nope. Maandag dan? Het is nu koud en een beetje mistig (maar nog steeds geen vlokje sneeuw gezien). (Maar... Het is ook wel eens andersom geweest... ;-) | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 7-10-2024 Berichten: 5308 | 28-11-2005 11:08 |
Jullie zaten in het oog van de storm. Ik heb de satellietbeelden gezien: overal ellende, behalve in de strook van Drente en een stuk daarboven: daar draaide alle ellende prachtig omheen! | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
SandervandermaatStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2004 Laatste: 23-4-2007 Berichten: 520 | 28-11-2005 11:30 |
Dré schreef: Victor schreef: Eigenlijk wilde ik de boel maar afbellen, vanwege de weersvoorspelling, maar uiteindelijk zijn we toch maar die kant op gereden. Hier aan de kust waren er rukwinden met fikse regenbuien en onweer. Niet echt lekker.Dus zou je denken "die ellende krijgen we Zaterdag nog wel". Nope. Zondag dan? Nope. Maandag dan? Het is nu koud en een beetje mistig (maar nog steeds geen vlokje sneeuw gezien). (Maar... Het is ook wel eens andersom geweest... ;-) | |
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril | |
DutchspidersStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-10-2003 Laatste: 5-10-2009 Berichten: 148 | 28-11-2005 12:11 |
UPDATE:NOg steeds geen sneeuw gezien hier in het Noorden | |
Ik wil later sterven in mijn slaap,net als mijn grootvader.Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus. | |
NiekStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2002 Laatste: 10-7-2014 Berichten: 882 | 28-11-2005 13:09 |
Kom maar wat halen dan in het oosten, we hebben er genoeg van! Gratis voor jou... | |