Forum > Algemeen Forum

Volledig vernieuwde drive-in show

(118 reacties. Pagina 8 van 12)
Moderator(s): Dré
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
27-11-2004 23:13
nou kijk ik en mijn vriend werken alletwee voor zo'n 150 euro per maand (ik bij n verhuur bedrijf en hij kranten rondbrengen en verhuur bedrijf)
daar komt bij dat ook al het geld dat word verdiend met t draaien met drive in ook rechtsstreeks in nieuwe apparatuur om word gezet. we hoeven dus nog geen winst te maken

en over de klantenkring, wij hebben het geluk gehad dat we bij een carnavalsvereniging, een buurthuis in de buurt, een tennisvereniging en de middelbare school waar ik op zit vaste drive-in zijn. Dit zijn allemaal grote klussen die veel opbrengen en ook dat verdiende geld gaat rechtstreeks naar nieuwe apparatuur (gemiddeld zo'n 15 grote shows per jaar van zo'n 300 euro) en daarnaast ook nog een stuk of 15 kleinere opdrachten per jaar

uiteindelijk hou je dan dus best veel geld over wat per maand in nieuwe apparatuur wordt omgezet. (voor ons doen dan ) waar ook nog het geld bij komt van de oude lichtshow die we verkocht hebben ( hoop bij elkaar gesprokkelde rotzooi razz :p )

ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben wink ;)

mvg lars
Spectrum Drive-in Show
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
28-11-2004 12:16
Ah ok happy :) wink ;) . Wel leuk zo'n nieuw licht-geluid bedrijf starten happy :)
Thanx Dré !
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
28-11-2004 12:33
Nou, als ik het goed gelezen heb wil je voor de zomervakantie alles voor elkaar hebben.
Komt er heel globaal op neer dat je zo'n 3200euro kan inversteren. Uit ervaring kan ik zeggen dat je daar zo doorheen bent. (pak alle rookmachines en de laser en al gauw is je geld op) Naast de apparatuur krijg je ook nog te maken met kabels en cases waar ook nog enige kosten aan verbonden zijn.

Persoonlijk maakt het mij niet uit hoe het gefinancierd wordt, maar ik verbaasde mij wel over de vele nieuwe toegevoegde apparatuur mede omdat het enigsinds "vreemd" overkwam. Ik kreeg n.l. het idee dat 4 euro per maand voor een website al te veel is.

Maar vooruit inversteren om later (einde volgend jaar) weer "glad" te trekken is natuurlijk ook mogelijk.

Martin.
kvm entertainment
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
28-11-2004 18:55
idd zal het volgens t nieuwe lijstje niet helemaal gaan lukken voor de zomervakantie,

en 4 euro voor de website vind ik niet veel, alleen moet er nog uit blijken of het zich loont om een website te hebben, zelf denk ik van wel omdat het gewoon een leuk 'visitekaartje' te hebben

maar zijn er nog op of aanmerkingen dan hoor ik het graag

mvg lars
Spectrum Drive-in Show
Tom1984Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 172
28-11-2004 19:31

dj large schreef:

en 4 euro voor de website vind ik niet veel, alleen moet er nog uit blijken of het zich loont om een website te hebben, zelf denk ik van wel omdat het gewoon een leuk 'visitekaartje' te hebben
Als jij je afvraagd of het loont om een website te hebben, vraag ik me af in welk tijdperk jij leeft
Nu ook schuimparty's!!! 125.000liter per minuut
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
28-11-2004 19:39
Voor een drive-in show is het niet een must-have om een website te hebben hoor, je moet het gewoon hebben van naamsbekendheid, vrienden, kenissen etc. De meeste mensen zullen toch geen drive-in show via internet boeken.
Thanx Dré !
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
28-11-2004 20:13
Zo'n 40% van onze boekingen loopt via de website. Ik zou het dus NIET onderschatten. Bovendien is er geen goedkopere mediavorm met zo'n groot bereik!
Tom1984Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 172
28-11-2004 21:10
Ik ga met Massive mee.

Bovendien zeg je dat je een nieuwe drive-in show gaat starten.
Naamsbekendheid heb je dan nog niks aan, niemand kent je tenslotte.
Bovendien mochten mensen van je naam gehoord hebben, zullen ze gaan zoeken op het www

Want bedenk nou zelf: Zou jij niet balen als je hoort dat je iets "misloopt" omdat mensen je niet konden vinden op internet?
Nu ook schuimparty's!!! 125.000liter per minuut
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
28-11-2004 23:59

tom1984 schreef:

Bovendien zeg je dat je een nieuwe drive-in show gaat starten.
Naamsbekendheid heb je dan nog niks aan, niemand kent je tenslotte.
Dat heb je denk ik niet goed gelezen, ik denk dat het hier uitsluitend om de apparatuur gaat. Een gedeelte van de nieuwe apparatuur wordt immers gefinancierd met optredens (o.a. carnaval en buurtver./zie post DJ Large)

Ach, ik vindt internet niet nodig, de mensen kennen mij wel, heb er dus ook geen belang bij.

Ik denk dat internet alleen leuk is voor "plaatselijke"
optredens, dan kan je foto's op je site plaatsen en natuurlijk een gastenboek. Hier kan je beter de horeca in de wijde omtrek "voeren".

De bands waarvoor ik geluid doe zijn te boeken via een theaterburo. (die staat dus wel op internet).

Martin.
kvm entertainment
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
29-11-2004 09:34
Jij bent dan meer dienstverlener voor het theaterbureau. De bands zelf hebben vaak wel een website, waarmee ze hun fans en trouwe boekers op de hoogte houden. Maar voor iedere organisatie is een website tegenwoordig min of meer een lust. Internet is zo ingeburgerd, dat mensen je eerst naar je website vragen, voordat ze de rest van je informatie willen hebben.

Vaak worden organisaties die niet over een website beschikken (en daar betrap ik mijzelf ook vaak op) gezien als niet met de tijd meegaand en ouderwets.Is dat nou net wat je NIET wilt als je een drive-in bezit? Onderschat het belang van een website niet, het is zowel bepalend voor je boekingen als voor je imago. Mensen worden graag geinformeerd en willen graag zien waaraan ze hun geld uitgeven. Een website kan daarbij een uiterst veilig gevoel geven. Men weet wat ze krijgt, op basis van wat men ziet op de website.

John
I am a TimeDriver!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)