Forum > Algemeen Forum

DJ Expo 2004

(138 reacties. Pagina 8 van 14)
Moderator(s): Dré
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
13-11-2004 20:23
Ik zou er dus heenmogen met speciale perskaarten. Helaas zit ik net in een toetsweek sad :(
Door internet beperkt
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
13-11-2004 21:35
Speciale perskaarten.........?

Je bedoeld dat gratis kaartje wat je kreeg als je mike clarke je forum liet onderspammen laugh :D

Die kaart heeft namelijk iedereen gehad die wat aandacht besteed heeft aan dj expo op zijn site of forum. Niets bijzonders aan dus.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ SietseStandaard Lid
13-11-2004 21:37

Reind schreef:

Speciale perskaarten.........?
Is mij verteld ja.
Je bedoeld dat gratis kaartje wat je kreeg als je mike clarke je forum liet onderspammen laugh :D

Die kaart heeft namelijk iedereen gehad die wat aandacht besteed heeft aan dj expo op zijn site of forum. Niets bijzonders aan dus.
Thanx, weet ik iig dat ik niet veel gemist heb laugh :D
Door internet beperkt
SebasVDVIP Lid
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
13-11-2004 23:08
Waarschijnlijk was dat een kaart omdat er op een ander forum (waar zowel Sietse als ik lid van zijn) een banner stond over de DJ Expo. Totaal niet storend verder...
DJ SietseStandaard Lid
13-11-2004 23:19

DJ Bastisito schreef:

Waarschijnlijk was dat een kaart omdat er op een ander forum (waar zowel Sietse als ik lid van zijn) een banner stond over de DJ Expo. Totaal niet storend verder...
Ja dat was het.
Door internet beperkt
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
14-11-2004 13:36
Ik ben net terug, was leuk. Afgezien van wat onduidelijkheden bij de mensen die bij de twee ingangen werkten (waar moeten mensen met een voorverkoopkaartje naar binnen, wanneer je de term "voorbestelling" gebruikt en je bij beide deuren geweigerd wordt) kwam het organisatorisch allemaal wel netjes op mij over.

Het was erg rustig, dat wel. Ik was er om vijf voor tien, toen 5 minuten later de deur openging, stonden er misschien twintig mensen te wachten. Ik ben tot half 12 gebleven, en bepaald druk is het 's ochtends niet geworden.

Groot voordeel: alle ruimte & tijd om rustig te pielen met allerlei apparatuur waar ik nog nooit aangezeten heb, zoals de hele rits OEM-cd-spelers, de Ecler NUO 5, Numark Axis 2 en Axis 9, Pioneer DVJ-X1 en nog wat van die dingen. Ik miste bijvoorbeeld wel A&H en Denon op de beurs.

Heb geen workshops bijgewoond, dus geen idee hoe dat was. Helaas ook geen bekenden gezien trouwens.
JopEx Lid
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 5-6-2009
14-11-2004 17:41
Hallo,

Ik ben ook net terug, kas er vanf 10 uur tot 1700 uur pff dat was eigenlijk toch iets te lang. Toch wel gave dingen gezien en geprobeerd, het was zeker de moeite waard. Kheb ook een verekt mooie lasershow van dmx laser gezien, dat was echt prachig. Idd miste ik ook wat bedrijven op de beurs, en de moglijkheid om te zitten want die was er niet!!! Ik had de djschool workshop gedaan, opzich niets bijzonders, alleen er liep wel een gast van rond de 70 rond die nog kon draaien ook.
Volgend jaar weer.....
Jop
MB Audio systems
Dj largeStandaard Lid
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
14-11-2004 18:05
ben ook net trug,

t belangrijkste: laugh :D shocked 8O als iemand t msn adres of t mobiele nummer heeft van een van die dames van conijn muziek die daar rond lopen mag je m me geven shocked 8O laugh :D

voor de rest: ik ben naar de volgende workshops geweest:
-MIKE CLARK Tiësto Access Virus Soundset
-ROLAND+PETER SCHREURS Groove gear
-ROB PAPEN Sounddesign

maar aangezien ik geen producer ben en al die termen niet ken snapte ik dr de ballen van :P maar ondanks dat waren de geluidjes die uit de apparaten kwamen toch leuk om aan te horen :P

voor de rest:
nog n stuk of 4 new-liners tegen gekome
en idd die vent van 70 was wel lachen :P
maar hij gooide m wel idd meteen goed drin

over die lasershow: die hebben ze hier in de mondial ook (grote discotheek) en nieuwprijs is 30.000 euro sad :( ( 3000 mw shocked 8O )
en huurprijs voor n avond is 1000 euro angry

maja voor de rest veel leuke producten en leuke muziek happy :)
zeker de moeite waard
Spectrum Drive-in Show
MaxStandaard Lid
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 20-11-2024
14-11-2004 18:08
Zo, ook net terug wink ;) Heledag met Jop rondgelopen en moet zeggen dat het een zeer geslaagde beurs was! Er waren genoeg stands met veel verschillende materialen, Af en toe waren er wat kleinig heden waarvan ik zei dat ze dat wel beter hadden mogen organiseren zoals het verduidelijken van de Ingangen en de Prijsuitreiking. Maar Daar bleef het dan ook bij, vondt het verder erg leuk. (oja, Tip voor volgend jaar met zit gelegenheden bij de Catering!)

Heb ook twee keer de Workshop van DJ school gegewoond, maar heb alleen gekeken razz :p.

Verder een aantal bekende gezien zoals Remco en Remy bij de Think Audio Stand, en Cyberdance en IKO bij de P&B Stand.

Verder een hoop leuke DJ gear, Geluidssets en lasers gezien, Dus zal vanavond maar eens beginnen met mijn Sinterklaas verlanglijstje laugh :D.
MaxStandaard Lid
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 20-11-2024
14-11-2004 18:09

dj large schreef:

ben ook net trug,

t belangrijkste: laugh :D shocked 8O als iemand t msn adres of t mobiele nummer heeft van een van die dames van conijn muziek die daar rond lopen mag je m me geven shocked 8O laugh :D
Die zou ik toch ook wel willen weten ashamed :$

Overigens ook een hele tas vol boeken, stickers en noem maar op dus kan weer een paar weken flink gaan lezen, en heb ook een grote poster gekregen van de Dateqverkoper die samen met HGL een stand had.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)