Forum > Off-Zone

missers

(74 reacties. Pagina 8 van 8)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
10-9-2004 18:20

fredje schreef:

Hoi,

Hier zou inderdaad sprake zijn van ...willen hebben ashamed :$
Voor Prive,voor speciale feestjes in eigen kring.
En dan zit je me ook nog lekker te maken met de tekst-ik zit regelmatig bij je in de buurt,etc sneaky :V

Je weet het nu,komt er een dag dat het in de weg ligt
dan weet je...
Prive gebruik en willen hebben!
Mocht het nou allemaal goed gaan bij de Hartekamp en je bent eens in de buurt tijdens het verzorgen van een party
-wip ff binnen.

groet
laugh :D Ja ik dacht laat ik fredje even kietelen.
Ik wist dat ik met het maken van die opmerking een reactie zou krijgen wink ;) Ik heb daar familie wonen.
En ga vaak voordat ik weer terug naar huis ga naar kraantje lek. (verzorg dus geen party's in de buurt maar prive bezoek)
Maar de projector ligt niet in de weg, wordt alleen weinig gebruikt.

[off topic schreef:

Overigens heb ik vaag iets gelezen ergens op dit forum dat de Hartenkamp is voor geestelijk gehandicapten???
Of haal ik nu compleet dingen door elkaar?

De reden waarom ik dit vraag is het volgende:
Bij ons in de buurt zit de Lathmer (geestelijk gehandicapten) en ik kan mij herrinneren dat die hun snoozle ruimte hebben ingericht met een spiegelbol, een looplichtslang en ..... je raad het misschien al een vloeistof projector. (Een snoozle ruimte werkt zeer rustgevend voor de patienten.)

Martin.
kvm entertainment
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
10-9-2004 19:25
Een vriend van me heeft in het WKZ gelegen (op geen prettige afdeling) en daar hebben ze ook zo'n snoezel kamer. Heeft ie me toen een keer naartoe meegenomen, echt FANTASTISCH! Je bent helemaal weg uit het ziekenhuis, ik was verschikkelijk onder de indruk, en vind het een geweldig project, maja, daar ging het niet om he shut up :X wink ;)
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
11-9-2004 12:16

kvm schreef:

Ja ik dacht laat ik fredje even kietelen.
laugh :D

kvm schreef:

Overigens heb ik vaag iets gelezen ergens op dit forum dat de Hartenkamp is voor geestelijk gehandicapten???
Of haal ik nu compleet dingen door elkaar?
www.new-line.nl/forum/read/?m=144959#144959
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
12-9-2004 03:13
Martin,helemaal correct-voor geestelijk gehandicapten.

Enne,
als je dan toch s een keer komt kijken dan kan je meteen die Bose set van me beluisteren.
(terugkomend op topic-wat neer te zetten voor 300 man etc)Geluid/Gehoor voor jou belangrijkst.

Groetjes
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
12-9-2004 12:12

fredje schreef:

Martin,helemaal correct-voor geestelijk gehandicapten.
Dacht ik al, het verhaal waarvan Sylvia een link plaatste (dank hiervoor) had ik nog deels in mijn achterhoofd zitten. (maar was er niet geheel zeker van)
Enne,
als je dan toch s een keer komt kijken dan kan je meteen die Bose set van me beluisteren.
(terugkomend op topic-wat neer te zetten voor 300 man etc)Geluid/Gehoor voor jou belangrijkst.

Groetjes
Mocht ik in de buurt zijn en tijd ervoor hebben zal ik dat zeker doen. Ik ben min of meer een "mooi" weer ganger, mede natuurlijk om over die geweldige stranden uit te waaien. (dat missen wij in het oosten). Dus of dat dit jaar nog zal gebeuren kan ik niet beloven.

Met die Bose set maak je mij wel nieuwsgierig, ik ben niet zo'n (geen) Bose fan, alhoewel ik wel moet toegeven dat ik 1x een Bose set heb gehoort die wel uitstekend klonk. Dat was in een discotheek in Enschede waar men gebruik maakte was een accoustic wave kanon.
Komt er dus wel op neer dat ik eerlijk luister en NIET merkgebonden ben.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)