Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 74 van 289)
Moderator(s): Dré
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
16-12-2004 10:25
100 euro per uur?
Toe maar.
Ben wel nieuwsgierig geworden naar je ondertussen.
Daar je uit Amsterdam komt en ik daar weer bezig ben met organiseren van diverse feesten wil ik graag weten wanneer je op moet treden en kom ik s kijken.
Of geef mij s door bij welk bedrijf of organisatie jij af en toe een gig hebt,kans is heel groot dat ik ze ken.
Mocht het idd zo zijn dat je een topper bent sneaky :V dan heb ik in jouw woonplaats-centrum op regelmatige basis optredens voor je.

groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
16-12-2004 13:36
Dit zal later worden gezien als de doorbraak van Jos Morsch. happy :) laugh :D
Thanx Dré !
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
16-12-2004 13:48

fredje schreef:

100 euro per uur?
Toe maar.
Tjah, is wel leuk, maar draai liever wekelijks voor veeeeeeeeeeeeeel minder. Is gewoon hobby van me, doe het niet voor het geld. Ik draai nu zo zelden echt op een feestje dat het me eigenlijk niet eens boeit.
Ben wel nieuwsgierig geworden naar je ondertussen.
Ghehehe. :D (Roberto weet iig hoe ik draai > Discotheek Eltoro in Goes)
Daar je uit Amsterdam komt en ik daar weer bezig ben met organiseren van diverse feesten wil ik graag weten wanneer je op moet treden en kom ik s kijken.
Ik woon niet meer in Amsterdam. Ben klaar met studeren, dus woon weer gezellig bij mijn ouders (omgeving Schagen/Alkmaar). Feesten waar ik binnenkort draai is "Under Destruction" (BukBuk Heiloo) op 22 januari, 25 maart op "Resistance" (De Vijverhut, Groote Keeten) en ik wordt ook nog uitgenodigd (omdat ik DJ Contest van Alkmaar had gewonnen) voor "Uncontrolled Freaks" en dat wordt waarschijnlijk gehouden in De Waakzaamheid.
Of geef mij s door bij welk bedrijf of organisatie jij af en toe een gig hebt,kans is heel groot dat ik ze ken. Mocht het idd zo zijn dat je een topper bent sneaky :V dan heb ik in jouw woonplaats-centrum op regelmatige basis optredens voor je.
groet
Mijn grootste gig tot nu toe was op DanceMaxx Summer Edition op het Evenementen Terrein van Six Flags (waar ook Lowlands werd gehouden). De dag erna draaiden ook DJ Yves en Dana daar.

Filmpje daarvan staat op : https://home.quicknet.nl/qn/prive/pc.morsch/DJ_Jows_Live_DanceMaxx_25062004.WMV
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
16-12-2004 14:02
Ok,

Zal weer s oude kontakten uit de doos halen(waakzaamheid)
Moet daar toch weer s mn snufferd laten zien.
Kan dat dan mooi combineren met jouw boeking daar.

Groetjes
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Dr.pTStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-11-2004
Laatste: 25-6-2005
Berichten: 6
16-12-2004 14:03
ghehe Jows,

Ik heb ook gedraaid in de vuiverhut.

Omgeving Schagen /Alkmaar??
Ik heb oa. gedraaid in (destijds) de Berger Meermin (bestaat dat nog?), Schagen in Vernes/ Lantaern, en Gouden Engel.

Ik ken die buurt wel en beetje.
Mail maar eens als je daar ergens draait.

Suc6
draaien is best leuk, maar ik word soms zo duizelig!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
16-12-2004 14:07

dr.pT schreef:

ghehe Jows,

Ik heb ook gedraaid in de Vijverhut.

Omgeving Schagen /Alkmaar??
Ik heb oa. gedraaid in (destijds) de Berger Meermin (bestaat dat nog?), Schagen in Vernes/ Lantaern, en Gouden Engel.

Ik ken die buurt wel en beetje.
Mail maar eens als je daar ergens draait.

Suc6
Tenten ken ik idd wel! Collega van mij doet het licht en geluid in de Vernes. Verder heeft die Nico (eigenaar Vernes) de Gouden Engel overgenomen.

De vijverhut draai ik 25 maart 2005. O.a. met Trilok & Chiren, Dano, Ike, Miquel en Hammer.

Uncontrolled Freaks komen geloof ik ook Bass D (van King Matthew & Bass-D) en Viruz. Tijdstip/Datum nog niet bekend.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
MoveNLichtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-12-2004
Laatste: 19-2-2005
Berichten: 19
17-12-2004 19:33
Wat vraagt een gemiddelde lichtjockey per uur of per dag tarief??
En wat vraag je dan ?? wie kan mijn dit een beetje uitleggen
En ook wat voor tarief geschikt is voor een 20 jarige met 1 jaar ervaring veel met martin lightjockey en ook met de maxxim lp maar die wel snel leert kwa nieuwe lichttafels ??

mvg jeffrey
weet wat je doet
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
17-12-2004 20:25

MoveNLicht schreef:

Wat vraagt een gemiddelde lichtjockey per uur of per dag tarief??
En wat vraag je dan ?? wie kan mijn dit een beetje uitleggen
En ook wat voor tarief geschikt is voor een 20 jarige met 1 jaar ervaring veel met martin lightjockey en ook met de maxxim lp maar die wel snel leert kwa nieuwe lichttafels ??

mvg jeffrey
Is echt heel weinig over te zeggen, je kunt wel ervaring hebben met Martin Lightjockey en de Maxxim LP (en snel leren op nieuwe tafels), maar dat zegt niets over je artistieke ideeen over uitlichten, je kwaliteiten op het gebied van bewegend licht gebruiken, en je pure creatieve operating tijdens de productie zelf.

Ik ken software als Macromedia Fireworks door en door, maar dat betekent niet dat ik zo'n creatieve ziel ben die DAAROM mooie websites ontwerpt (daarmee wil ik niet zeggen dat het niet zo is.. wink ;) ).
Light Image
MoveNLichtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-12-2004
Laatste: 19-2-2005
Berichten: 19
18-12-2004 02:37
nee ik begrijp je ook wel maar ik wil zo ongeveer weten wat en lj die dit alleen weten zo ongeveer ken vragen
weet wat je doet
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
18-12-2004 17:16
Ik denk dus dat je het niet begrijpt...Wij kunnen hier niet beoordelen wat jij in huis hebt. Er zijn LS's die voor nop werken, en er zullen er misschien ook zijn die 50 euro per uur vangen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)