Forum > Off-Zone

Wat doen met je ouders?

(69 reacties. Pagina 7 van 7)
Moderator(s): Dré
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
1-7-2004 08:24
Cd's kopen is geen probleem, soms als ze in de stad zijn bel ik me pa ff of ze en doosje meenemen, doen ze dus niet mogelijk over
Kapotte lampjes in me lichten worden binnen 2 weken vervangen en meestal door me ouders betaald (allemaal door deze topic)
Ik krijg dus al meer vrijheid, maar app. kopen moet ik nog me dood zeuren sad :(
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
1-7-2004 11:16
Met CD's bedoelen we natuurlijk geen CD-R's laugh :D!
Maar dat is MIJN mening...
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
1-7-2004 11:36

QuincMan schreef:

Mn pa die is op z'n werk.. En mn ma zit in de rechtbank [ook voor d'r werk, ze is niet aangeklaagd ofzo hoor :P...]
Spreek ik ze eindelijk... Mag ik ze niet kopen :@:@:@ angry angry
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
1-7-2004 12:31
Ik zou ze voor de rechter dagen wink ;)
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
1-7-2004 15:32

Roytje schreef:

Met CD's bedoelen we natuurlijk geen CD-R's laugh :D!
alle 2 mag ik ze kopen natuurlijk

massive schreef:

Ik zou ze voor de rechter dagen wink ;)
Net of die r een zaak van gaat maken, wedde dat je verliest razz :p
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
1-7-2004 19:04
Nee hoor ;) We leven in een ontzettend triest land, dus dat kun je wel winnen. Gewoon bepaalde instanties inschakelen (als je begrijpt wat ik bedoel) en je ouders zijn de lul (komen ze ook nooit meer vanaf), ook al zijn ze onschuldig.

Als een klein kind valt op school mag je het niet eens troosten. Moet je gewoon van dat kind afblijven. Als je het kind wel troost en mensen willen je erop pakken, dan ben je goed de lul en kun je je baan op je lijf schrijven. Echt serieus! Zo triest is dit land...... Alles wordt opgedikt. En het erge is, de mensen geloven alles!

Je kan dus winnen... Gewoon chanteren dat je wilt dat ze alles voor je betalen of anderssss.... :P
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
1-7-2004 19:24

mr_jows schreef:

Nee hoor ;) We leven in een ontzettend triest land, dus dat kun je wel winnen. Gewoon bepaalde instanties inschakelen (als je begrijpt wat ik bedoel) en je ouders zijn de lul (komen ze ook nooit meer vanaf), ook al zijn ze onschuldig.

Als een klein kind valt op school mag je het niet eens troosten. Moet je gewoon van dat kind afblijven. Als je het kind wel troost en mensen willen je erop pakken, dan ben je goed de lul en kun je je baan op je lijf schrijven. Echt serieus! Zo triest is dit land...... Alles wordt opgedikt. En het erge is, de mensen geloven alles!

Je kan dus winnen... Gewoon chanteren dat je wilt dat ze alles voor je betalen of anderssss.... :P
Waar slaat dit nou weer in godsnaam op? shocked 8O
TkimaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2001
Laatste: 22-6-2017
Berichten: 126
1-7-2004 19:45

DJ Bastisito schreef:

mr_jows schreef:

Nee hoor ;) We leven in een ontzettend triest land, dus dat kun je wel winnen. Gewoon bepaalde instanties inschakelen (als je begrijpt wat ik bedoel) en je ouders zijn de lul (komen ze ook nooit meer vanaf), ook al zijn ze onschuldig.

Als een klein kind valt op school mag je het niet eens troosten. Moet je gewoon van dat kind afblijven. Als je het kind wel troost en mensen willen je erop pakken, dan ben je goed de lul en kun je je baan op je lijf schrijven. Echt serieus! Zo triest is dit land...... Alles wordt opgedikt. En het erge is, de mensen geloven alles!

Je kan dus winnen... Gewoon chanteren dat je wilt dat ze alles voor je betalen of anderssss.... :P
Waar slaat dit nou weer in godsnaam op? shocked 8O
Dat tweede stuk klopt wel... sad :(
Advanced Drive-in Shows
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
1-7-2004 19:49

DJ Bastisito schreef:

mr_jows schreef:

Nee hoor ;) We leven in een ontzettend triest land, dus dat kun je wel winnen. Gewoon bepaalde instanties inschakelen (als je begrijpt wat ik bedoel) en je ouders zijn de lul (komen ze ook nooit meer vanaf), ook al zijn ze onschuldig.

Als een klein kind valt op school mag je het niet eens troosten. Moet je gewoon van dat kind afblijven. Als je het kind wel troost en mensen willen je erop pakken, dan ben je goed de lul en kun je je baan op je lijf schrijven. Echt serieus! Zo triest is dit land...... Alles wordt opgedikt. En het erge is, de mensen geloven alles!

Je kan dus winnen... Gewoon chanteren dat je wilt dat ze alles voor je betalen of anderssss.... :P
Waar slaat dit nou weer in godsnaam op? shocked 8O
Lees de topic eens boven mijn reactie ;) Dan weet je waar het over gaat. Ging over rechtzaak. Ik geef aan, als je een rechtzaak aan wil spannen, dan kun je als kind snel winnen hoor ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 27-9-2024
Berichten: 5308
1-7-2004 21:40
Het topic gaat al een hele tijd nergens meer over.
Mooi moment om er een slot aan te hangen, lijkt me zo.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Afgesloten topic