Wat doen met je ouders?
(69 reacties. Pagina 7 van 7)Moderator(s): Dré
DjFxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-4-2004 Laatste: 9-6-2013 Berichten: 157 | 1-7-2004 08:24 |
Cd's kopen is geen probleem, soms als ze in de stad zijn bel ik me pa ff of ze en doosje meenemen, doen ze dus niet mogelijk over Kapotte lampjes in me lichten worden binnen 2 weken vervangen en meestal door me ouders betaald (allemaal door deze topic) Ik krijg dus al meer vrijheid, maar app. kopen moet ik nog me dood zeuren | |
RoyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-3-2003 Laatste: 27-10-2020 Berichten: 1135 | 1-7-2004 11:16 |
Met CD's bedoelen we natuurlijk geen CD-R's ! | |
Maar dat is MIJN mening... | |
QuincManStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-8-2003 Laatste: 15-5-2010 Berichten: 784 | 1-7-2004 11:36 |
QuincMan schreef: Mn pa die is op z'n werk.. En mn ma zit in de rechtbank [ook voor d'r werk, ze is niet aangeklaagd ofzo hoor :P...] | |
MassiveStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2003 Laatste: 28-8-2005 Berichten: 525 | 1-7-2004 12:31 |
Ik zou ze voor de rechter dagen | |
DjFxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-4-2004 Laatste: 9-6-2013 Berichten: 157 | 1-7-2004 15:32 |
Roytje schreef: Met CD's bedoelen we natuurlijk geen CD-R's !massive schreef: Ik zou ze voor de rechter dagen | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 1-7-2004 19:04 |
Nee hoor ;) We leven in een ontzettend triest land, dus dat kun je wel winnen. Gewoon bepaalde instanties inschakelen (als je begrijpt wat ik bedoel) en je ouders zijn de lul (komen ze ook nooit meer vanaf), ook al zijn ze onschuldig. Als een klein kind valt op school mag je het niet eens troosten. Moet je gewoon van dat kind afblijven. Als je het kind wel troost en mensen willen je erop pakken, dan ben je goed de lul en kun je je baan op je lijf schrijven. Echt serieus! Zo triest is dit land...... Alles wordt opgedikt. En het erge is, de mensen geloven alles! Je kan dus winnen... Gewoon chanteren dat je wilt dat ze alles voor je betalen of anderssss.... :P | |
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link! | |
SebasVDVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 9-2-2003 Laatste: 17-8-2016 Berichten: 1719 | 1-7-2004 19:24 |
mr_jows schreef: Nee hoor ;) We leven in een ontzettend triest land, dus dat kun je wel winnen. Gewoon bepaalde instanties inschakelen (als je begrijpt wat ik bedoel) en je ouders zijn de lul (komen ze ook nooit meer vanaf), ook al zijn ze onschuldig.Als een klein kind valt op school mag je het niet eens troosten. Moet je gewoon van dat kind afblijven. Als je het kind wel troost en mensen willen je erop pakken, dan ben je goed de lul en kun je je baan op je lijf schrijven. Echt serieus! Zo triest is dit land...... Alles wordt opgedikt. En het erge is, de mensen geloven alles! Je kan dus winnen... Gewoon chanteren dat je wilt dat ze alles voor je betalen of anderssss.... :P | |
TkimaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-11-2001 Laatste: 22-6-2017 Berichten: 126 | 1-7-2004 19:45 |
DJ Bastisito schreef: mr_jows schreef: Nee hoor ;) We leven in een ontzettend triest land, dus dat kun je wel winnen. Gewoon bepaalde instanties inschakelen (als je begrijpt wat ik bedoel) en je ouders zijn de lul (komen ze ook nooit meer vanaf), ook al zijn ze onschuldig.Als een klein kind valt op school mag je het niet eens troosten. Moet je gewoon van dat kind afblijven. Als je het kind wel troost en mensen willen je erop pakken, dan ben je goed de lul en kun je je baan op je lijf schrijven. Echt serieus! Zo triest is dit land...... Alles wordt opgedikt. En het erge is, de mensen geloven alles! Je kan dus winnen... Gewoon chanteren dat je wilt dat ze alles voor je betalen of anderssss.... :P | |
Advanced Drive-in Shows | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 1-7-2004 19:49 |
DJ Bastisito schreef: mr_jows schreef: Nee hoor ;) We leven in een ontzettend triest land, dus dat kun je wel winnen. Gewoon bepaalde instanties inschakelen (als je begrijpt wat ik bedoel) en je ouders zijn de lul (komen ze ook nooit meer vanaf), ook al zijn ze onschuldig.Als een klein kind valt op school mag je het niet eens troosten. Moet je gewoon van dat kind afblijven. Als je het kind wel troost en mensen willen je erop pakken, dan ben je goed de lul en kun je je baan op je lijf schrijven. Echt serieus! Zo triest is dit land...... Alles wordt opgedikt. En het erge is, de mensen geloven alles! Je kan dus winnen... Gewoon chanteren dat je wilt dat ze alles voor je betalen of anderssss.... :P | |
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link! | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 5308 | 1-7-2004 21:40 |
Het topic gaat al een hele tijd nergens meer over. Mooi moment om er een slot aan te hangen, lijkt me zo. | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! |
Terug naar forum Afgesloten topic