Forum > PC related Forum

Wat ik nou weer tegen kwam?!?

(75 reacties. Pagina 7 van 8)
Moderator(s): Dré
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
12-6-2004 12:14

djmouse schreef:

en iedereen maar lopen zeuren dat de lampjes van een firestorm gauw stukgaan razz :p gebruik dan ook osram lampies wink ;)
www.humorkaart.nl/lachvandedag.com/2004/mei/humorkaart-24.htm

dj mouse
What the F*ck? Why?
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
14-6-2004 19:41

DJDarkness schreef:

je gebeden zijn verhoord

namm.harmony-central.com/WNAMM04/Content/Peavey/PR/PVDJ-DIA.html

kwijl kwijl laugh :D laugh :D
Ehm nee, ik vind de jog echt veel te klein, denk dat ik dan toch maar ga voor een speler die idd DVD +/- R/RW kan afspelen met mp3's zoals ik mijn mp3's wegschrijf kan ik 235 nummers op een schijfje opslaan in superkwaliteit en dan maak ik gewoon een printout van wat op de DVD staat. Heb je in een paar dvd's je gehele muziekcollectie en heb je verder geen gezeul meer razz :p

Denk dat dat nog wel dit jaar gaat komen of begin volgend jaar (de Pio speelt dacht ik alleen normale dvd's af.)
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
15-6-2004 19:13
Er werd eerder al iets gezegt over de nieuwe speler van Numark(HDCD1), met harde schijf enzo. Daar zat op zich een mooie oplossing op om snel mp3 op te zoeken wat ook prima met dvd's zou kunnen werken. Heel simpel een toetsenbord (van de pc) erop aansluiten.

Lijkt me overigens een mooie, handige speler, ben benieuwd wat het zal gaan kosten.
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
15-6-2004 21:57

DJ Jus schreef:

Er werd eerder al iets gezegt over de nieuwe speler van Numark(HDCD1), met harde schijf enzo. Daar zat op zich een mooie oplossing op om snel mp3 op te zoeken wat ook prima met dvd's zou kunnen werken. Heel simpel een toetsenbord (van de pc) erop aansluiten.

Lijkt me overigens een mooie, handige speler, ben benieuwd wat het zal gaan kosten.
Als je de lay-out bekijkt, dan is het een mooie basic speler. Djstore.co.uk heeft em in pre-order voor maar liefst £ 999, een slordige 1500 euro. Ik vind het trouwens een mooi ding. Maar numark is ne eenmaal een merk met een oog voor design, wat natuurlijk niets zegt over het werken van de speler zelf. Ik denk ook trouwens dat deze Cd-speler meer gericht is op horecagebeuren, ik hoop alleen dat alles mooi, snel en goed werkt.
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
15-6-2004 22:31

Dré schreef:

Uhm... Zeg een nummer of 1000 op een DVD'tje... Hoe wil je dat OP GAAN ZOEKEN???
mwah, is wel te doen, stel dat je er alleen albums op zet (dus geen verzamelaars), dan kom te toch een heel eind!

en anders misschien een laptopje erbij, om bij te houden wat er op welke dvd staat...
Music is what feelings sound like...
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
16-6-2004 08:28
Ik vind het trouwens een mooi ding. Maar numark is ne eenmaal een merk met een oog voor design, wat natuurlijk niets zegt over het werken van de speler zelf.
Over het uiterlijk ben ik het met je eens (de CDN-88 vind ik er persoonlijk wat minder uitzien alleen). En het werken van de spelers van Numark vind ik zelf (maar dat verschilt per persoon natuurlijk) een stuk lekkerder als andere merken. Deze mening word waarschijnlijk niet door veel mensen gedeelt, maar als ik mocht kiezen tussen numark, pioneer, en denon, was het voor mij zeker weten numark.

Die nieuwe speler is natuurlijk even afwachten weer. maar ik zie op zich wel toekomst in dit soort spelers.
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
17-6-2004 12:58

DJ Jus schreef:

Over het uiterlijk ben ik het met je eens (de CDN-88 vind ik er persoonlijk wat minder uitzien alleen). En het werken van de spelers van Numark vind ik zelf (maar dat verschilt per persoon natuurlijk) een stuk lekkerder als andere merken. Deze mening word waarschijnlijk niet door veel mensen gedeelt, maar als ik mocht kiezen tussen numark, pioneer, en denon, was het voor mij zeker weten numark.
Ik vind het ontbreken van pitchbendknoppen een gemis aan de Numarks.
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
Dj fleurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
Berichten: 391
17-6-2004 13:06
nog even over het apparaat waar het topic mee begon:
zou het dan zo kunnen zijn dat je met 1 controller een mix kan maken (dus stel je pc heeft 2 outs, dat je dus met 1 zo'n ding alle 2 die outs kan cue-en/pitchen?
 
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
17-6-2004 15:55
Volgens mij niet, ze gaan als het ware in een tandem achter elkaar, voor iedere controller wordt een apart scherm opgestart, de Bison software is gratis, maar werkt alleen icm controller, je moet er dus 2 hebben om een mix te maken + mixer, wat ik wel weet is dat mixvibes dit ding binnenkort gaat supporten cq al aan het supporten is. Misschien dat deze software de mogelijkheid heeft om 2 nummers tegelijk te mixen met dezelfde controller net als bij de dn-S5000. Niettemin lijkt me dit niet lekker werken, wat wel makkelijk is aan Bison is dat je dus ook met 10 controllers kan mixen als je daar zin in zou hebben wink ;)

En Skit, ik weet niet over welke Numarks je het nu hebt, maar mijn Axissen hebben gewoon pitch bend hoor (en die werkt heel lekker)
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13471
17-6-2004 18:04

Skit schreef:

Ik vind het ontbreken van pitchbendknoppen een gemis aan de Numarks.
CDN-22: WEL Pitch bend buttons.
CDN-36: WEL Pitch bend buttons.
CDN-88: WEL Pitch bend buttons.
CDN-90: WEL Pitch bend buttons.
Axis-2: WEL Pitch bend buttons.
Axis-8: WEL Pitch bend buttons.
Axis-9: WEL Pitch bend buttons.

Eigenlijk zijn er maar een paar Numark spelers (waaronder de CDN-30, CDX-1 e.d.) die GEEN pitch bend buttons hebben.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)