Forum > Geluid

Pioneer weer een stap verder.

(75 reacties. Pagina 7 van 8)
Moderator(s): Dré
BoellieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 174
14-11-2004 19:06
wel prijzig dingtje idd, en ik zie me zelf ook niet echt druk aan de slag gaan met video als ik aan het draaien ben.. ben al druk genoeg met de vinylies ;)
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3
ElceeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2003
Laatste: 22-6-2007
Berichten: 215
15-11-2004 18:02
Ik wacht op de eerste DJ/VJ mixer. Dan lijkt het me nog wel te doen. Maar ik zou het niet kunnen om zo snel door te mixen en dan beeld en geluid in de gaten te houden. Deze jongen had ook duidelijk alles voorbereid, want ik heb hem geen dvd zien wisselen.
DjluzoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-6-2003
Laatste: 24-9-2005
Berichten: 147
20-11-2004 18:13
2 x bewerkt. Laatst door Djluzo op 20-11-2004 18:43
ik heb vanmiddag met de DVJ-x1 kunnen spelen op de open dag van rock acedemy van tilburg, daaarnaast stond die djm 909 ofzo, en een pioneer cdj 1000 mkII, en er zat natuurlijk een scherm bij, ik heb een foto, maar die kan ik niet zo op het internet zetten, het is een leuk apparaat, het werkt ongeveer hetzelfde als de cdj 1000, maar dan heb je er ook nog eens beeld bij

mening: leuk spul
Luuk
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
20-11-2004 18:24
Hartstikke leuk voor je joh...

Als je nou ook nog (onderbouwd!) verteld WAT je er van vond, heeft je post nog nut ook wink ;)
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-11-2004 02:34

dj fleur schreef:

ik vroeg de verkoper om een loopje te maken, na 2 korte handelingen van hem vroeg ik wanneer het nou kwam, bleek dat het al bezig was zo strak! shocked 8O
Kwestie van veel oefenen met het maken van loops. Ik ben er de laatste tijd ook veel mee bezig geweest en ik maak ze nu ook in 95% van de gevallen in 1 keer goed op de CDJ1000.

Loopen is net als mixen....... oefenen oefenen oefenen en zo af en toe tussendoor ff drinken pakken en een plasje plegen wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
21-11-2004 22:27
Ik was zaterdag ook in tilburg op die (matige) open dag van de rockacademy.
Pioneer stond er met hun dvj X1. En een persoon die er aan jou persoonlijk wat over vertelde.
Aller eerst wil ik zeggen dat ik het een ontzettend gaaf ding vond. Scratchen (real time) met beeld en geluid tegelijk vond gaf ene super effect. Wel als je de pitch naar beneden deed, -70 procent, begon het beeld erg te schokken (25 beeldjes per seconde op de dvd dus dat kan ook niet anders). Alles werkte synchroon, dus als je de platter aanraakte stond het beeld dus ook meteen stil. Loopen ging ook super, zowel geluid als het beeld.
Dat zijn de functies waar ik even mee heb staan klooien.

Het geheel zat in een grote kist (het apparaat zelf is iets groter dan de 1000 (langer en hoger)) met een previeuw schermpje erin (zo'n auto schermpje). De grootte is ongeveer vergelijkbaar met een tt case met deksel.
Hij zou alleen DVD lezen, geen DVD audio oid.

Je hebt wel een aparte video mixer nodig. Die dus ook apart aangeschaft dient te worden.
Onze verkoper vertelde wel dat er binnenkort een soort mixer met een soort faderstart zou komen om het beeld over te schakelen, NB niet te mixen.

Ik vond het helemaal geweldig, en ik denk dat meer mensen er voor zullen vallen. De exacte prijs weet ik niet maar die zal verre van gering zijn.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-11-2004 02:15
*kuch* een slordige 4000€ per stuk. Doe d'r maar 2 en die nieuwe DJM909 erbij (staat leuk) en ik laat mijn auto hier wel staan oké? *kuch*

Maar tis en blijft een leuk iets om mee te spelen. (voor mij blijft het daar ook bij want ook al zou ik ze willen hebben..... ik kan ze niet betalen wink ;) )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
22-11-2004 09:33

Reind schreef:

ik kan ze niet betalen wink ;) )
[off-topic schreef:

Betaalt je werk in H'wijk niet zo goed, Reind? wink ;)
En als je wilt, wil je dan de groeten doen aan die twee aantrekkelijke dames waarmee ik laatst in Groningen in de kroeg zat!? sneaky :V (naja Krista spreek ik nog wel regelmatig, maar goed happy :) )
[/off-topic schreef:

Beauty hides in the deep
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-11-2004 14:21

Sjapper schreef:

[off-topic schreef:

Betaalt je werk in H'wijk niet zo goed, Reind? wink ;)
En als je wilt, wil je dan de groeten doen aan die twee aantrekkelijke dames waarmee ik laatst in Groningen in de kroeg zat!? sneaky :V (naja Krista spreek ik nog wel regelmatig, maar goed happy :) )
[/off-topic]
Niet zooooooo goed nee. 2 kale DVJ's is voor mij nog altijd een half jaar werken en geen huur + vaste lasten hoeven te betalen. En aangezien ik die huur en vaste lasten gewoon netjes iedere maand moet betalen is er tegen de tijd dat ik die DVJ bij elkaar heb vast alweer iets nieuws wink ;)

Ow en wil jij die dames mij in het vervolg niet meer om 2 uur wakker laten bellen wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
22-11-2004 14:26
whahaha, jij hebt aan hen jouw nummer gegeven hoor, ik niet razz :p
En was jij niet de nachtbraker van de koppen koffie? laugh :D
Maar goed, de volgende keer probeer ik ze wel onder de duim te houden... sneaky :V

Anyway, als ik de prijzen zie (apparatuur [nog] niet uitgeprobeerd), zal het voor mij ook de nodige maandjes studiefinanciering zijn. dus eerst maar eens sparen voor de CDJ800tjes en de aanwezige platen digitaliseren... Kijken we over een paar jaar wel weer
Beauty hides in the deep

Terug naar forum Reageer (zonder quote)