Forum > Off-Zone

hoe haal jij je moeder over?

(116 reacties. Pagina 7 van 12)
Moderator(s): Dré
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 1207
22-9-2004 11:42
Meer uitgaven dan inkomsten is helemaal niet zo gek.
Een gemiddelde drive-in is voor de hobby, hobby's kosten nou eenmaal geld.
Een drive-in is meestal ook continu aan het uitbreiden, de ene maand een nieuwe speler, de volgende maand weer een goede set subs, dan weer eens een zooitje nieuwe kisten, tussendoor achtermekaar gaffa, kabels, chassisdelen, enz enz halen.
Dit kost gewoon wat en dat is ook helemaal niet erg, niets om je voor te schamen want je bent heus niet de enige.
Darth Crossfader
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
22-9-2004 14:56
Hmm, me pa vind t anders wat minder shut up :X
Hij wil dat ik juist meer inkomste krijg, nouja van het weekend is t weer feest laugh :D
Zelf vind k t ook niet echt zow gek, mja ik ben 13 dus ik kan niet 50 euro vragen voor een uurtje ofzo sad :(
Dus zal ik t echt met wat minder doen, maar voorlopig mag ik er @$^%%#%@$@ niks bij kopen (cd's/kabeltjes/kleingoed uitgezondert) angry

Groeten,
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
22-9-2004 15:00

DjFx schreef:

Hmm, me pa vind t anders wat minder shut up :X
Hij wil dat ik juist meer inkomste krijg, nouja van het weekend is t weer feest laugh :D
Zelf vind k t ook niet echt zow gek, mja ik ben 13 dus ik kan niet 50 euro vragen voor een uurtje ofzo sad :(
Dus zal ik t echt met wat minder doen, maar voorlopig mag ik er @$^%%#%@$@ niks bij kopen (cd's/kabeltjes/kleingoed uitgezondert) angry
Misschien vind je het gezeik, maar je ouders willen gewoon niet dat je show een flop wordt. Ze willen je behoeden voor eventuele miskopen. Je moet ook niet willen elke maand wat nieuws te kopen. Laat bijv. zien dat je voor een dubbele cd-speler aan het sparen bent en dat je daar lang voor moet sparen...Zo zien je ouders dat je het ECHT graag wilt en ze zullen hierdoor makkelijker worden.

Vorig jaar mocht ik ook maar 1x per 2 maanden platen bestellen. Nu is dat bijna 1x 2 weken
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Dj Psycho-DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 20-2-2006
Berichten: 95
22-9-2004 15:05
Hmm als ik sommige verhalen lees dan heb ik het zo slecht nog niet. Mn ouders hebben nooit echt moeilijk gedaan, wel veel vragen gesteld (vooral mn vader is daar goed in laugh :D) maar heb ze kunnen overtuigen. Ze hebben ook door dat ik er echt graag mee door wil gaan en ze zien ook dat ik aan het sparen ben. Platen kopen doen ze ook niet moeilijk over, alleen "koop je nou alweer platen?", maar ik mag wel kopen wanneer ik wil happy :)
Niet geschoten is altijd mis!
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
22-9-2004 17:34

roberto schreef:

Misschien vind je het gezeik, maar je ouders willen gewoon niet dat je show een flop wordt. Ze willen je behoeden voor eventuele miskopen. Je moet ook niet willen elke maand wat nieuws te kopen. Laat bijv. zien dat je voor een dubbele cd-speler aan het sparen bent en dat je daar lang voor moet sparen...Zo zien je ouders dat je het ECHT graag wilt en ze zullen hierdoor makkelijker worden.

Vorig jaar mocht ik ook maar 1x per 2 maanden platen bestellen. Nu is dat bijna 1x 2 weken
Ik ben misschien wel gek, ma ik ga echt niet aan me ouders vragen of ik asjeblieft een cd mag kopen (straks mag t natuurlijk weer niet angry ).
Dus ik ga de stad in, trek ff wat flappies uit de muur, en ga naar 1 van de cd winkels in de stad (nou jij kent ze wel wink ;) )
Kom thuis, ja ik heb weer een leuk cdtje gekocht, ze zijn 1 x pissig geweest, nu ow leuk, en ze komen nu meestal ook ff luisteren wat r op staat, nou ja ik klaag daar nie over

Ik ben nu inderdaad aan t sparen voor 2 x een cd speler (welke weet ik niet)
Ik heb ze dit nog niet verteld, en dat ga ik voorlopig niet doen, anders weet ik al waar het geld naar toe moet angry (vooral me ma zeikt op het gebied: sparen voor later)
Ik heb voor me eigen een regeling gemaakt: 50% voor app. 50% voor me eigen, aan t einde van de maand kijk ik wel of ik wat spaar voor later razz :p
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 1207
22-9-2004 17:39
Sparen voor later, je kan beter goed je best doen op school.
Het geld wat je in je hele leven aan zakgeld bij elkaar hebt, heb je met een baan binnen een maandje of 2-3.
Een leuke basis is natuurlijk altijd leuk om op terug te vallen maar ik vind al die sparen voor later verhalen zo'n onzin.
Ik vertrouw op de Economen die zeggen dat we weer een goede tijd tegemoet gaan, een tijd waarin ik aan de bak moet zien te komen wink ;)
Darth Crossfader
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
22-9-2004 18:48

DJ.T schreef:

1Sparen voor later, je kan beter goed je best doen op school.
Het geld wat je in je hele leven aan zakgeld bij elkaar hebt, heb je met een baan binnen een maandje of 2-3.
Een leuke basis is natuurlijk altijd leuk om op terug te vallen maar ik vind al die sparen voor later verhalen zo'n onzin.
Ik vertrouw op de Economen die zeggen dat we weer een goede tijd tegemoet gaan, een tijd waarin ik aan de bak moet zien te komen wink ;)
1 Welke sg0l? shut up :X
Mwha, sparen voor later, eigenlijk is t onzin. het geld wat ik NU al gespaart heb heb ik al een paar keer (gedeelte) gebruikt, later heb ik het bedrag wat er opstond natuurlijk weer in zijn geheel terug gestort shut up :X
Dus altijd leuk om iets van te kopen laugh :D
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 1207
22-9-2004 19:37
Ik hoop dat ik aan mag nemen dat als je 13 bent je nog op school zit, je bent immers leerplichtig!
Darth Crossfader
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
22-9-2004 21:12
Eerlijk gezegd ben ik met je ouders eens Dj, jij zou je beter eens wat meer op je school kunnen concentreren en op "je toekomst".
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
23-9-2004 08:15
Man, ik zit nog maar in de eerste (van t voortgezet)
En in me weekrapport staat al genoeg (alleen postive aantekeningen) shut up :X
En tot nu toe 1 cijfer (yhea)
Ik maak me nu echt niet zo drruk over me toekomst hoor, ik weet geen eens wat ik wil worden, denk dat ik de iCT in ga.
Nu maak ik me nog alleen druk om de kortere toekomst wink ;)
Opzich kan k school en prive/dj leven uitelkaar houden, dus ik zie r (voorlopig) nog geen probleem in laugh :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)