Forum > Geluid

Denon Dns1000 vs Numark iCDX

(61 reacties. Pagina 7 van 7)
Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
10-1-2007 18:25
Even een compact cameraatje van net € 100 aanschaffen en dat probleem is ook opgelost wink ;)
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
11-1-2007 03:09
Ik ben net bezig met het opzetten van een eenmanszaak (aangezien ZZP of freelancer geen rechtsvorm is voor de staat...) zodat ik BTW e.d af kan gaan trekken (en fatsoenlijke facturen kan schrijven) dus daar wacht ik nog even mee. ;-) (shitload aan dingen die ik eerst eens moet gaan bekijken voor ik mezelf weer een gat in de portomonee sla en die 42% inleveren op winst bevalt me al helemaal niet ;-) ).

Wat betreft de vertraging van de jog, vandaag getest en wat je in het fimpje ziet klopt voor geen meter, gewoon hetzelfde als op iedere andere goed werkende cd speler met scratch functie.... prima dus. Helaas wel een jog met een klikje er in.... jammer jammer jammer.

Meteen even gekeken naar het smartloop verhaal, zit er niet op MAARRRRRR als je de speler gebruikt in combinatie met de cue software heb je de mogelijkheid wel weer. Nadeel is echter wel dat je dan weer met een externe soundcard moet gaan werken etc etc etc. Hoop gekloot, dan kun je net zo goed virtual vinyl aanschaffen zodra het er is en gebruik gaan maken van tijdcode cd's. Werkt in ieder geval makkelijker.

Wat wel grappig is is dat je zo een budget DVJ oplossing op kunt zetten met meer mogelijkheden, enige nadeel is dat je er een laptop/pc voor nodig hebt met enige rekenkracht.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)