Forum > Geluid

QSC usa 1300 of anders?

(61 reacties. Pagina 7 van 7)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 13472
27-4-2005 17:44

Harry1 schreef:

Zou je me uit willen leggen wat de Thd waarde precies inhoud Powerbeat(of iemand anders)?
Ik heb geen idee wat dat precies is en als ik ga zoeken naar Thd, dan vind ik 100'en topics, waar ik het zo 123 nog niet uit kan halen.
[edit]sorry ik overdrijf, 45 topics[/edit]
En als ik iets op wilde zoeken in een bibliotheek (vroeger) zat ik soms ook uren te zoeken. En toch heeft mij dat nooit weerhouden om toch op z'n minst te proberen m'n kennis te verrijken... sneaky :V
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 13472
27-4-2005 17:49

tmrrental schreef:

jep ook die geprobeert
heel veel van dap geprobeert
allemaal waardeloos
Wat waren de problemen?
let wel: bij intensief gebruik!!!! (verhuur bedrijf....)]
Aaah... Tja... Ik zie bouwvakkers ook niet vaak met Wolfcraft spulletjes lopen (of andere budget merken). Niet omdat de spulletjes voor het geld slecht zijn maar omdat het erg slecht zou zijn dat soort spulletjes professioneel te gebruiken (zijn ze niet voor gemaakt en is de prijs ook niet naar).

PS: Ik zie veel one-liners van jouw kant komen en een aantal generaliserende en niet onderbouwde meningen. Zou je daar wat op kunnen letten? We verwachten op dit forum dat elke mening onderbouwd moet worden aangezien hij anders niet veel meer waard is dan een handvol bitjes en bytes.
Edit Mod: Dré: Topic opgeschoond.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)