Het grote drive-in show woordenboek
(63 reacties. Pagina 7 van 7)Moderator(s): Dré
SandervandermaatStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2004 Laatste: 23-4-2007 Berichten: 520 | 16-1-2005 20:12 |
en dan de tekst eronder: (LET OP:huur is normaalgesproken duurder!!!)Als u het om een of andere reden niet eens bent met de prijs valt hier altijd nog over te praten... en wat vinden we van hun mooie skytec home mix setje | |
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 16-1-2005 20:14 |
En natuurlijk een mengpaneel en 2 disco CD-Spelers. https://www.freewebs.com/drive_in_powerbeat/homemix%20netjes.JPG Ja hoor. EN kennelijk is de hint van new-line begrepen: 2x Peavey UL 118 S: 2 Subwoofers van 3200 watt voor als het iets harder moet. Als u het om een of andere reden niet eens bent met de prijs valt hier altijd nog over te praten... Staan we op de markt ofzo? als u er bij opmerkingen dan maar wel even bij zet dat het slechts om de informatie gaat en nog niet definitief is. Want anders brengen wij vast 50 euro administratiekosten in rekening. NAVIGATION Home ons boeken?! hoe durft u! Sander net iets eerder.. | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
TeknoknightsStandaard Lid Uit: België Sinds: 23-2-2004 Laatste: 26-9-2017 Berichten: 571 | 19-1-2005 20:15 |
ok... ik weet dat het niet onder de drive-in show categories valt;. Maar stel.. er is op een "cooool" feesie een mc als deze aanwezig Ik kon gewoon niet meer toen ik dit daarnet zag. https://donn-e.nl/ => Het is zo'n stoere tekst op zijn website => Het is zo'n stoer muziekje en zo'n stoere goed bedachte tekst => Zijn msn is "very lonely man @hotmail.com". Kan ik me wel voorstellen => De foto op zijn website van het meisje... vindt ie "chickie" => hij is erg zeker van zichzelf want heeft een .nl domein In het vervolg zal ik hier niet meer zo'n dingen posten die niets te maken hebben met drive-in shows... Maar dit... dit is gewoon te grappig Groetn & enjoy! | |
Jumping is not a crime. It's just hilarious. | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 20-1-2005 12:11 |
Edit Mod: Dit topic heeft naar mijn smaak meer dan te lang geduurd. Verbeter de wereld en begin bij jezelf. Tijd voor een slotje dus. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- |
Terug naar forum Afgesloten topic