Ergenissen on stage/ tijdens het draaien
(2492 reacties. Pagina 66 van 250)Moderator(s): Dré
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 21-10-2005 23:09 |
Dat is het hem juist, Drive-inn. Maar over het algemeen is er best wel te praten met zatte mensen, je moet alleen weten hoe.. Ik zei al, uiteindelijk is het goed gekomen, we weten nu hoe het moetAlleen zeg nou eens eerlijk, als je net druk bezig bent met een nummer gelijk zetten, en je wordt steeds gestoord omdat "ik nu dit nummer wil!!!", dat is gewoon vervelend. | |
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together! | |
Ruud_schepersStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-11-2003 Laatste: 15-8-2013 Berichten: 297 | 21-10-2005 23:59 |
DJ Delay schreef: Klopt ja, maar die man moesten we te vriend houden, het was een feestje in de straat, met 60 man, en die vrouw van hem had plannen om ons ook een keer in te huren. Maar als zo'n vent aan blijft dringen op een cd-tje, en je moet hem te vriend houden... dan wordt het lastig. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. | |
Nu ook via de .eu te bereiken. | |
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 22-10-2005 09:49 |
Maar deze keer gaan we het anders aanpakken!!! | |
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together! | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 22-10-2005 13:07 |
Ergenissen deze week. Donderdag monitor mixen tijdens een jam sessie. Gitarist met een leuke gitaarwinkel aan effectpedaaltjes meegenomen. Trapte -ie zn wah in, gelijk vol in het rood. Trapte -ie zn distortion in, weer veel te laag. En zo ging dat nog een tijdje door. (Plus dat na zo'n jamsessie heel de backline en vooral de drumkit verkloot zijn door allemaal jantjes die denken aan elke schroef te moeten draaien) De ergenis van gister. (op mn verjaardag Nota Bene) Eveneens monitors. Een punk avond met 4 bands. Podium doorweekt met bier, drumkit gesloopt, (haalde 9 gebroken stokken weg ) en zangers die de pit in springen en dan hun microfoon of laten vallen, of de kabel uit het snakeje trekken of het hele snakeje mee de zaal in met als gevolg dat de andere drie mics ook meegaan. Op een gegeven moment werd er een klein ventje op zn kop getimmerd in de pit, was het broertje van de gitarist, gitarist zette gitaar weg en sprong ertussen allemaal tijdens een nummer. Ook nog een keer bijna de zaal tafel van de easytilt geflikkerd wegens iets de heftige pit. | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 22-10-2005 13:18 |
Mijn feest was zaterdag (gister jarig), alleen ik ergerde me aan de stukken frikandel die ik de volgende dag door de schuur versprijdt vond, alleen of dit nu zo veel met ergernissen onstage/tijdens het draaien te maken heeft? Opruimen hoord er tenslotte gewoon bij, en als je het niet leuk vind moet je iets anders zoeken he! Maar apparatuur opruimen blijft wel gewoon leuk. | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 22-10-2005 15:53 |
Veel mensne hebben al gevraagd 'werken op je verjaardag?' Mijn werk is mn lust en mn leven dus ik werk juist graag. Maar als je er donderdag om 3 uur in ligt, vrijdag om 7 uur eruit en dan pas om half 4 snachts er weer in, dan is dat wel een beetje vermoeiend. En hoe leuk ik het ook vind, ik moest vannacht wel alle moed bij elkaar schrapen om die laatse GAE nog weg te sjouwen voordat we eindelijk een glaasje Jack konden nemen en het bed in te duiken na een fietstochtje. | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
Dj JoeriStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 10-5-2005 Laatste: 24-2-2013 Berichten: 177 | 23-10-2005 14:04 |
Zo, pfff ik heb hier nog een paar ergernissen . -Mensen die denken dat je basskist dient als bierflesjes opener, en als je dan vraagt of ze een gewoon een bieropener willen gebruiken inplaats van mijn apparatuur, en dan zeggen; dit spul is toch niet van jou . -Mensen die een pokemon liedje willen horen terwijl het een 18+ feest is. -Als je als dj vriendelijk vraagt of mensen hun bier niet rondom het apparatuur willen neerzetten, maar gewoon op een statafel etc., en dan nog zo eigenwijs zijn om het bier op de versterkercase neer te zetten en vervolgens 5 minuten later het oppakt en dan omstoot | |
JK Productions is powerd by Pioneer, Martin Audio & Crest | |
DeWitStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-4-2003 Laatste: 15-10-2018 Berichten: 648 | 23-10-2005 14:19 |
Tip: leer daar mee omgaan. Speakers worden vaak gebruikt als tafel. Spreek af met organisatie dat ze de glazen daar vanaf weghalen. Zowizo gaan bier en apparatuur niet al te goed samen, dus als je weet dat er veel bier zal vloeien, zet dan je spullen zo neer dat er bijna geen bier in kan komen. | |
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein | |
SandervandermaatStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2004 Laatste: 23-4-2007 Berichten: 520 | 23-10-2005 14:24 |
ik vraag me af wat er gebeurt als je dat biertje van je versterkercase afhaalt en achter het meubel neerzet | |
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril | |
Dj JoeriStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 10-5-2005 Laatste: 24-2-2013 Berichten: 177 | 23-10-2005 14:29 |
Bedankt voor de tip. Uhm ik zou het niet weten? Ruzie met dronken mensen? Nouja in ieder geval ik had het nog niet gelijk in de gaten, pas toen het bier werd omgestoten kreeg ik in de gaten dat ik wat beter op had moeten letten. | |
JK Productions is powerd by Pioneer, Martin Audio & Crest |