Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 61 van 289)
Moderator(s): Dré
Tom314Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-12-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 127
14-8-2004 14:29
50euro ??!

daar kom ik niet eens voor draaien zonder app.

sorry, maar ik kan er gewoon niet bij dat zoveel mensen zich zo 'prostitueren'. een geldverslindende hobby tot en met, en dan niet de juiste prijs vragen, je nog liever in de zak laten zetten..
ToM. this one goes to 11 y'know ? 1 louder.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
14-8-2004 15:28

tom314 schreef:

50euro ??!

daar kom ik niet eens voor draaien zonder app.

sorry, maar ik kan er gewoon niet bij dat zoveel mensen zich zo 'prostitueren'. een geldverslindende hobby tot en met, en dan niet de juiste prijs vragen, je nog liever in de zak laten zetten..
Kijk ook eff naar de apparatuur, bij elkaar een kleine .... 500 Euro waard? Voor wat het zijn mag..
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
14-8-2004 15:31
hmm ik kom niet verder dan de geweldige intro laugh :D

hmm gewoon op kaal vlak klikken :S

maargoed, toch wel wat meer dan 500pleuro edie wink ;) subs zijn inderdaad leuk razz :p razz :p (sarcastisch)
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
14-8-2004 15:35
Joeheeey, ik heb de site eindelijk kunnen openen. En tjsa, het verklaart een hoop. Sorry maar ik zou deze "dj" nog niet eens huren als ik geld toekreeg, dus dan is 50 Euro verdienen nog heel billijk.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
14-8-2004 16:24

sylvia schreef:

Joeheeey, ik heb de site eindelijk kunnen openen. En tjsa, het verklaart een hoop. Sorry maar ik zou deze "dj" nog niet eens huren als ik geld toekreeg, dus dan is 50 Euro verdienen nog heel billijk.
Zie je wel razz :p
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
14-8-2004 16:36
Nouja, het is misschien een beetje bot zoals ik het formuleerde. Maar punt blijft dat zaken zoals een website en een fatsoenlijke installatie niet alleen een eerste indruk maken op mij, maar ook op potentiële klanten.

Ik kan er gewoon niet bij dat dit soort websites vaak stampvol met spellings-, grammatica- en stijlfouten staan. Daar komt in dit geval nog eens bij dat de site technisch voor geen meter functioneert. Als je zelf geen site kunt bouwen, laat het dan iemand doen. En als je moeite hebt met spelling en grammatica, vraag dan iemand die daar wel goed in is om ernaar te kijken.

En dan de installatie, dat is zo te zien een allegaartje dat niet zoveel waard is. Op zich geeft dat niet, iedereen moet ergens beginnen, maar het ziet er gewoon niet netjes uit zo. De kist waarin de cd-spelers en het mengpaneel e.d. zitten is een lelijk ding. Verder zie ik iets wat op een sub lijkt van onbewerkt hout. Van de foto van de rookmachine begrijp ik helemaal niets. Affijn, als je hiermee op een feest binnenkomt, dan mag je niet verwachten dan iemand daar meer dan 50 Euro voor betaalt.

Daarnaast wordt mij uit de site absoluut niet duidelijk wat de draaikunsten en stijlen van Dj Bliksem zijn. De ellende met zo'n site en dit soort apparatuur is altijd dat het maar moeilijk te geloven is dat je hier een fantastische dj bij krijgt.

Nogmaals: we zijn allemaal ergens mee begonnen. Maar ik zou toch eerder met een fatsoenlijke gehuurde set ergens gaan draaien, en dan langzaam de eigen set verder uitbouwen met apparatuur van fatsoenlijke kwaliteit.
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
14-8-2004 16:47
amen!

Ik heb wel een kleine toevoeging, is namenlijk nog iets wat me vaak opvalt.
In de lijstjes met apparatuur zie je nog wel eens de vermelding staan 'wordt (binnekort) vervangen'.

Da's leuk om te weten, maar schept natuurlijk heel weinig vertrouwen. Je geeft er namelijk mee aan dat het apparaat in kwestie niet voldoet aan je eisen!

Nou ben ik zelf sowiezo van mening dat deze lijstjes niet al te uitgebreid hoeven (de meeste klanten zegt het toch geen hol) Vermelden met welke merken je zoal werkt, wanneer het nodig zal zijn (bij) te huren en hier en daar een beschrijving van de mogelijkheden is meer dan genoeg.
Maar ik zou toch eerder met een fatsoenlijke gehuurde set ergens gaan draaien, en dan langzaam de eigen set verder uitbouwen met apparatuur van fatsoenlijke kwaliteit.
Dat is een optie die veel mensen vaak vergeten volgens mij. Als band huren wij op dit moment álles wat maar nodig is voor een optreden; speakers,versterkers,mengtafel, licht.. noem maar op (alleen gitaren / gitaarversterkers en natuurlijk mijn dj- spul niet)

Dit zelf in bezit hebben? liever niet!! Wanneer je huurd kun je veel flexibeler zijn per locatie. Een goed verhuurbedrijf zet op elke locatie een combinatie neer die er perfect past.

De mogelijkheid toch zelf een klein setje aan te schaffen is meermaals besproken, alleen wanneer we alles op papier zetten blijkt elke keer maar weer dat huren voordeliger is. Voor zowel onszelf als de klant!

Mark.
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
14-8-2004 17:08
huren als beginner is gewoon kut, zoiezo eerst maar eens een verhuur bedrijf in de buurt zien te vinden, dan elke keer spullen halen, of laten brengen....

dan ben je bijna alles kwijt aan de verhuurder want als beginner zal je toch echt niet meteen zoveel kunnen vragen zeker niet als je 13/14 bent..
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
14-8-2004 17:21
Zelf nooit gehuurd, ook eigenlijk zo gedraaid als Dj Bliksem (echter alles toch net wat netter, dus een lichtslang, 3 kleuren draaiorgel en een "echte F-80 rookmachine wink ;) ) En een stuk of 6 HiFi boxen, (pas geleden pas weggegooid, Phillips nogwat boxen, 150 Watt - 3 Weg - 8" woofer, ging nog best knap hard, maargoed, wat is hard?)

Het gaat bovendien niet puur om de apparatuur, de dj moet in kwesie ook een feest kunnen bouwen, dit kan met dit spul, evenals spullen over de duizenden euro's.

Vorig jaar zomer nog feest gedraaid, met HEEL gaar spul i.v.m. nu; 2 x Phillips boxen als topjes, en een zelfgemaakte 2 x 12" baskist met hierin 1 12" Skytec (de tweede was te duur dat moment :p en een 12" Marquant woofer erin, hehe..) de baskist ging best luid nog, op een VOL clippende Skytec versterker..

Huren ben ik MEESTAL niet zo'n voorstander van, het is de beste oplossing, maar bij dit soort feestjes echt niet, alhoewel, als je je hobby toch serieus wilt nemen en later niet raar aan wilt gekeken worden door je apparatuur etc, DAN kan je beter huren. Hou je het bij verjaardagsfeestjes etc, why not?

Maargoed, je hebt nu tenminste al flinke baskisten, een fatsoendelijk lichtbrug ( wink ;) ) dus je bent in de goede richting happy :)
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
14-8-2004 17:22

speakerfreak schreef:

huren als beginner is gewoon kut, zoiezo eerst maar eens een verhuur bedrijf in de buurt zien te vinden, dan elke keer spullen halen, of laten brengen....

dan ben je bijna alles kwijt aan de verhuurder want als beginner zal je toch echt niet meteen zoveel kunnen vragen zeker niet als je 13/14 bent..
en als je 13/14 bent kun je ook niets fatsoenlijks aanschaffen...
conclusie: wachten tot je oud genoeg bent voor dat soort zaken wink ;)

Kun je intussentijd lekker meelopen met andere drive-ins, en ontdekken of je het later uberhaupt nog wel leuk vind.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)