Forum > Algemeen Forum

dj's gezocht

(158 reacties. Pagina 6 van 16)
Moderator(s): Dré
JochaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-3-2003
Laatste: 11-11-2005
Berichten: 137
19-10-2003 17:26
Ook als hij dit niet opgeeft bij de belastingdienst is er *geen* sprake van zwart werken. Dat wordt het pas als er een reële winstverwachting is en hij zich dan nog niet meldt. Voorlopig geldt dus: lekker beginnen, niks aan de hand.
Wel verstandig om een gesprek aan te gaan bij de belastingdienst, geheel vrijblijvend en informatief. Zodat je weet wanneer je legaal/illigaal bezig ben.

Wat is Var en wat houd dit in, nooit van gehoord
"Jocha"
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
19-10-2003 18:41

Dj Exile schreef:

nog hardstyle dj's nodig?
zo ja laat het me dan ff weten.. ik wil graag aan de slag. en vind zelf dat ik talent heb (tja mag je eigenlijk niet van hezelf zeggen wink ;) )
evt. keertje demo opnemen..

groeten, exile.
ja, graag. Mail me maar. En dan wil ik graag je demo horen.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
19-10-2003 18:43

DJ Tim schreef:

Prima, ik zal eens kijken of ik een demo beschikbaar kan stellen. Als jullie zo vriendelijk willen zijn mij per mail (mijn mail adres staat uiteraard in mijn naam gegevens) een adres mede te delen waar ik de demo naartoe kan sturen. Wat nog mooier is, is een ftp adres, dan hoef ik nl niet moeilijk te doen met postzegels en dat soort shit.
hallo tim, bedankt dat je interesse hebt. Ik stuur je vanavond een mailtje. Ben net terug uit rotterdam wink ;)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
JonathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2003
Laatste: 13-9-2004
Berichten: 5
19-10-2003 23:26
hello,

k ben nog een serieuze rookie; ben namelijk net begonnen met draaien maar
ik check om de zoveel weken dit forum wel eens...
maar ik wou wel ff vragen of jullie ook andere genres willen aanvaarden??
JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 13-6-2005
Berichten: 33
20-10-2003 09:00
Ik heb net de hele thread gelezen, en ik wil jullie eigenlijk alleen maar veel succes wensen. Ik vind het geweldig dat jullie daar op zo'n jonge leeftijd al mee bezig zijn. Het is misschien niet zo proffesioneel en officieel als een hoop mensen hier op het forum willen zien. Misschien komen jullie er in no-time achter dat het niets word, misschien ook niet. Maar hey, what the hell. Ik weet zeker dat jullie er zelf een hoop van zullen leren, en dat kan later alleen nog maar van pas komen. Ik hield me op jullie leeftijd met heel wat minder leerzame dingen bezig.

Wat al vaak is gezegd: vergis je niet in de hoeveelheid werk die erin gaat zitten.

een vanzelfsprekende tip waar een hoop mensen zich niet aan houden: "als je iets beloofd, maak het dan ook waar"

Iets anders wat misschien een idee zou kunnen zijn:
Vooral in het begin, maar zeker ook later is het belangrijk dat je weet wat je klanten vonden van je product. Zorg ervoor dat je hier feedback over krijgt (door middel van persoonlijk praatje / mailtje / telefoongesprekje)

Jasper
mix and blend to comprehend...
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
20-10-2003 09:43

Jocha schreef:

Wat is Var en wat houd dit in, nooit van gehoord
Een VAR is een Verklaring ArbeidsRelatie. Er zijn verschillende VAR's, bijvoorbeeld de VAR Winst Uit Onderneming. Hierin verklaart de belastingdienst dat jouw opdrachtgevers jou mogen beschouwen als ondernemer en dus niet bang hoeven te zijn dat ze achteraf naheffingen loonbelasting en sociale premies krijgen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
20-10-2003 10:18

framus schreef:

hello,

k ben nog een serieuze rookie; ben namelijk net begonnen met draaien maar
ik check om de zoveel weken dit forum wel eens...
maar ik wou wel ff vragen of jullie ook andere genres willen aanvaarden??
Hallo,

je moet echt wel enige ervaring hebben, als jij 1-10 maanden alleen op je kamer hebt
gedraait en op geen enkel ander feestje. Dan moet ik je helaas teleurstellen. Maar misschien heb ik helemaal mis, dan mag je mij een demootje sturen
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
20-10-2003 20:37
we zoeken nog: hardhouse, techno dj's en house dj's
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
JonathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2003
Laatste: 13-9-2004
Berichten: 5
20-10-2003 22:22

roberto schreef:

framus schreef:

hello,

k ben nog een serieuze rookie; ben namelijk net begonnen met draaien maar
ik check om de zoveel weken dit forum wel eens...
maar ik wou wel ff vragen of jullie ook andere genres willen aanvaarden??
Hallo,

je moet echt wel enige ervaring hebben, als jij 1-10 maanden alleen op je kamer hebt
gedraait en op geen enkel ander feestje. Dan moet ik je helaas teleurstellen. Maar misschien heb ik helemaal mis, dan mag je mij een demootje sturen
hallo,
dit begrijp ik best hoor het was ook niet m'n bedoeling niet om me direzct bij jullie aan te sluiten hoor,
maar later mss,
maar of jullie ook andere genres willen?
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
21-10-2003 08:25
heej kun je ze niet beter een set van twee uur laten geven?
Dat is toch standaard dacht ik zo.
Het idee vind ik goed alleen of het lukt?? ik hoop het wel voor je!
(ps: waneer doet die site het nou eens)

Terug naar forum Afgesloten topic