Forum > Geluid

pioneer djm500 vs djm600

(54 reacties. Pagina 6 van 6)
Moderator(s): Dré
King ryanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2004
Laatste: 5-7-2004
Berichten: 48
26-2-2004 14:49
Ik vond het zeker een interessante discussie. Ik kan absoluut wat leren van Dre en Mod's.

Ik ben danwel 30 , maar nog jong van geest. Ik zit nog steeds plaatjes te draaien!(niet dat ik weer een discussie wil aansnijden wat de maximum leeftijd van een plaatjesdraaier zou moeten zijn wink ;) )

Het is wel gebleken uit de reacties dat Dre en de Mod's een goede reputatie genieten op de forum. Voor de goede orde!!........daar twijfelde ik ook niet over.
do your own thing!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
26-2-2004 23:22

Dré schreef:

In alle 3 gevallen ging het om een conversatie met een klant die ik reeds langer kende (en in 2 van de 3 gevallen ging het over de DJX-700). Het woord k#t (dus met #) is precies 1 keer gebruikt (bij een mogelijke klant). Da's dus in totaal ca. 1 promille. In de webshop komt het woord k#t (met of zonder hekje) niet voor.
Reind gaat nu ff snel spitten in de mail laugh :D

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het woord veel vaker gebruik en ik denk ook dat ik wat dat betreft 1 van de mensen die redelijk grof zijn verhaal typt.

Zal ik meteen even uitleggen waarom -> Als ik iets uit sta te leggen aan mensen (en dat gebeurd vaak zat) dan onthoud men de grove bewoording sneler en begrijpt men die meestal een stukje sneller dan dat ik zeg -> Die is van een kwalitatief mindere aard. K#T is maar 3 letters en iedereen snapt meteen waar je het over hebt.

Momenteel zit ik zelf in een leiding gevende functie (waar ik niet om heb gevraagd maar wat op het moment gewoon ff zo is) en ik ben er wel achter dat je beter 1 keer goed van je af kan bekken dan het eerst 10 keer lief leuk en aardig proberen te vragen/uitleggen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
26-2-2004 23:30

Reind] schreef:

Momenteel zit ik zelf in een leiding gevende functie (waar ik niet om heb gevraagd maar wat op het moment gewoon ff zo is) en ik ben er wel achter dat je beter 1 keer goed van je af kan bekken dan het eerst 10 keer lief leuk en aardig proberen te vragen/uitleggen.
Dat ligt er aan wie je afbekt....de directie of je collega's. laugh :D

En ja, jij bent zeker niet iemand die de hele dag "ja" en "amen" zegt. Maar kan me ook wel voorstellen dat die expressie van jouw je toch ook wel eens (bijna) problemen heeft gebracht. (of krijg ik nu de wind van voren?) laugh :D
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
27-2-2004 10:55
Het voordeel is in ieder geval dat Reind niet verward is met een New-Line verkoper, dus hij mag sowieso z'n gangetje gaan.

Wie wind zaait zal storm oogsten, zolang-ie dat aankan (en dat betekent grote bek wanneer je 100% zeker bent van je zaak en bek houden wanneer iemand je mening onderuit kan halen, want dat doen mensen gráág wanneer je teveel op je strepen staat, heb ik mogen ondervinden), dan moet dat goed gaan laugh :D .
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-2-2004 17:05

Gupy schreef:

Dat ligt er aan wie je afbekt....de directie of je collega's. laugh :D

En ja, jij bent zeker niet iemand die de hele dag "ja" en "amen" zegt. Maar kan me ook wel voorstellen dat die expressie van jouw je toch ook wel eens (bijna) problemen heeft gebracht. (of krijg ik nu de wind van voren?) laugh :D
M'n baas is niet voor jan l*l mijn baas dus die heeft gewoon gelijk. Hij is tenslotte degene die mijn loon iedere maand uitkeerd en als hij iets wil waar ik het niet mee eens ben dan gebeurd het gewoon zoals hij het wil. Gelukkig heb ik een baas waar goed mee te overleggen is.

Wat betreft de mensen die onder me werken -> Ik deel ze altijd op in 2én -> 1 groep waar je prima mee kunt overleggen en waar ik dan de uiteindelijke beslissing neem. En groep 2 heeft gewoon te doen zoals ik het wil. Klaar punt uit geen discussie over mogelijk.

Tuurlijk geeft dat zo af en toe wel is een chagerijnig gezicht. Ik zie het altijd maar zo -> Als een ander fouten maakt ben ik tenslotte degene die er op aangesproken word. Dus ik sta gewoon niet toe dat er fouten worden gemaakt terwijl ik er zelf geen invloed in heb gehad. Anders krijg ik iets op m'n dak waar ik niets van af weet en zo hoort het dus niet naar mijn idee.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)