Forum > Muziek

HipHop

(86 reacties. Pagina 6 van 9)
Moderator(s): Dré
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
29-6-2003 00:40

DJ L.B.R. schreef:

Ik begrijp julie eigenlijk nie. Hoe kan je nu iets tegen hiphop hebben.
Slechts enkelen hebben echt iets tegen hiphop, en waarom die dat hebben, hebben ze volgens mij ook uitgelegd.

DJ L.B.R. schreef:

Ik ben gistern naar een HipHop fuif geweest ( tribiute to Flip ) en naar een techno fuif. Eerst naar de hiphop fuif daar was ik op mijn gemak iedereen happy een beetje paffen alles in orde. Maar toen ik naar die techno fuif ging was ik daar bang. Iedereen zat daar coke te snuiven en bollen te pakken gelijk snoepjes. Iedereen was daar super agressief ik ben daar 30 min geweest ik heb 4 mensen zien afgevoerd worden, 3 mensen op hun bek zien krijgen, en 5 keer gevraagd of ik geen "bollen" moest hebben.
Als je naar één hiphop party gaat en naar één techno party, dan kan je daar nooit iets zinnigs over zeggen. Je moet dan eerst naar wat meer party's zijn geweest.
Dingen als geweld, agressie en drugs komen op beiden soorten feesten voor.

DJ L.B.R. schreef:

Ewel zo'n cultuur is niet stoer maar zielig en belachelijk.
Bedoel je nu dat de ''techno cultuur'' belachelijk en zielig is? En dat concludeer je doordat je één keer naar een techno party bent geweest, waar het toevallig hommeles was?
Lekkere manier van denken...

DJ L.B.R. schreef:

Geef mij maar de Brugse underground hiphop. Kijk naar een Metaphora en Zulu-nation das pas echt hiphop geen "bling bling and ice" maar hun ding doen en zeggen. De hiphop groeit en wordt groot heel groot.

Respect to Flip He was the best HipHop Dj in Belgium
Ieder zijn smaak...
Door internet beperkt
HesselStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2003
Laatste: 7-11-2013
Berichten: 61
29-6-2003 13:11

DJ Sietse schreef:

Als je naar één hiphop party gaat en naar één techno party, dan kan je daar nooit iets zinnigs over zeggen. Je moet dan eerst naar wat meer party's zijn geweest.
Dingen als geweld, agressie en drugs komen op beiden soorten feesten voor.
Dat is waar maar als zon feest gaat, denk je wel ff na als je nog een keer naar een techno feest gaat

DJ L.B.R. schreef:

Ewel zo'n cultuur is niet stoer maar zielig en belachelijk.

dj Sietse schreef:

Bedoel je nu dat de ''techno cultuur'' belachelijk en zielig is? En dat concludeer je doordat je één keer naar een techno party bent geweest, waar het toevallig hommeles was?
Lekkere manier van denken...
nee, hij bedoelt de snuif-en-slik cultuur, die op dat technofeest heerste
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
29-6-2003 13:28

hessel schreef:

nee, hij bedoelt de snuif-en-slik cultuur, die op dat technofeest heerste
Volgens mij zegt hij toch zelf dat er op die hiphop party ook drugs gebruikt werden...
Door internet beperkt
KristofStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 1-11-2003
Berichten: 22
29-6-2003 20:11
Op een hiphopfuif wordt er vaak softdrugs (cannabis) gebruikt, al dan niet legaal (bij ons in belgie enkel als je +18 jaar bent, niet in het bijzijn van -18 jarigen, als je geen overlast veroorzaakt bla bla bla...). Geen harddrugs (dan toch zelden).
Tja en dan heb je de discussie : is softdrugs toelaatbaar of niet..
HesselStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2003
Laatste: 7-11-2013
Berichten: 61
29-6-2003 21:21
2 x bewerkt. Laatst door Hessel op 29-6-2003 21:48

DJ Sietse schreef:

hessel schreef:

nee, hij bedoelt de snuif-en-slik cultuur, die op dat technofeest heerste
Volgens mij zegt hij toch zelf dat er op die hiphop party ook drugs gebruikt werden...
Aan Sietse: lees!!!!!!!!!!!!!
Maar toen ik naar die techno fuif ging was ik daar bang. Iedereen zat daar coke te snuiven en bollen te pakken gelijk snoepjes. Iedereen was daar super agressief ik ben daar 30 min geweest ik heb 4 mensen zien afgevoerd worden, 3 mensen op hun bek zien krijgen, en 5 keer gevraagd of ik geen "bollen" moest hebben. Ewel zo'n cultuur is niet stoer maar zielig en belachelijk.
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
29-6-2003 21:27
Aan Hessel:
[posted bij DJ L.B.R.]
Eerst naar de hiphop fuif daar was ik op mijn gemak iedereen happy een beetje paffen alles in orde.
Paffen is gewoon blowen, oftewel drugs!
[posted bij DJ L.B.R.]
Maar toen ik naar die techno fuif ging was ik daar bang. Iedereen zat daar coke te snuiven en bollen te pakken gelijk snoepjes
Ook hier drugs!

Wat lees/denk ik dan fout? Er wordt toch echt op allebei de feesten drugs gebruikt...
Door internet beperkt
HesselStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2003
Laatste: 7-11-2013
Berichten: 61
29-6-2003 22:06
slikken en bewusteloze mensen is wat anders dan een jointje opsteken

maar weer ff ontopic
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
29-6-2003 22:14

hessel schreef:

slikken, snuiven en bewusteloze mensen is wat anders dan een jointje opsteken
Dan kan je daardoor toch nooit zeggen dat er op techno party's altijd een veel mindere sfeer hangt...
Door internet beperkt
HesselStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2003
Laatste: 7-11-2013
Berichten: 61
29-6-2003 22:23
1 x bewerkt. Laatst door Hessel op 29-6-2003 22:27

DJ Sietse schreef:

hessel schreef:

slikken, snuiven en bewusteloze mensen is wat anders dan een jointje opsteken
Dan kan je daardoor toch nooit zeggen dat er op techno party's altijd een veel mindere sfeer hangt...
dat zei ik tog ook niet, ik zei het over dat feest waar hij het over vertelde.
ik weet ook wel dat de feestgangers van hiphopfeesten niet de braafste mensen zijn, want bij ons in de buurt was er ook een hiphopfeest en dar moest ook politie komen
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
29-6-2003 22:24

hessel schreef:

DJ Sietse schreef:

hessel schreef:

slikken, snuiven en bewusteloze mensen is wat anders dan een jointje opsteken
Dan kan je daardoor toch nooit zeggen dat er op techno party's altijd een veel mindere sfeer hangt...
dat zei ik tog ook niet, ik zei het over dat feest waar hij het over vertelde
Ik zei het ook als algemene opmerking wink ;)
Door internet beperkt

Terug naar forum Afgesloten topic