Forum > Newbie Forum

CD-spelers of Draaitafels?

(51 reacties. Pagina 6 van 6)
Moderator(s): Dré
YougowStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2004
Laatste: 23-4-2016
Berichten: 82
2-1-2007 17:04

Reind schreef:

Torq van M-Audio is een oplossing die veel goedkoper is, voor 300€ ben je al klaar geloof ik. Welliswaar geen scratchamp die het haalt bij die van Serato of Stanton qua degelijkheid en feautures maar heel erg basic. Het programma wat er bij geleverd word zit echter weer ramvol met features, iets te ramvol naar mijn mening.

Ik wil namelijk maar een paar dingen op mijn scherm, decks, browser venster en that is it. Al die loop onzin e.d is leuk.... als je het van het scherm weg kan toveren ;-) (loop op een CDJ werkt namelijk ook prima in combinatie met FS)
Heb ik ook al eens bekeken op internet. Klopt het niet dat je ergens 2007 een revieuw ging doen over Torq op aboutdj.nl? Lijkt me intresant, want dan wil ik wel eens weten of ik bvb. nog kan scratchen en lopen met mijn cdj's. want dan zou het allemaal wel reuze intressant worden!

Hugo
...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
3-1-2007 00:32
Yep, alleen de importeur maakt tot op heden nog weinig van de beloftes waar..... de review had al klaar kunnen zijn als alles een keer opgestuurd was maar tot op heden nog 0,0 gezien van het hele zaakje. Jammer voor hun want hoe langer ze wachten hoe hoger ze op de stapel komen en aangezien er binnenkort ECHT veel gear binnen komt kan het wel eens een maand of 2 gaan duren voor ik er uberhaupt aan toe kom.

Ik tel even snel mijn lijstje en kom op een review of 8 die de aankomende anderhalve maand afgewerkt moeten worden. Numark iCDX, Cortex HDC-1000, Citronic MPCD2 + Pro 3 mixer, Reloop RMP1 + 2 + RMX40USB, Denon DN-HD2500, UDG creator serie, Nieuwe FS software update die flink onder de loep genomen moet worden, en er zal links en rechts nog wel meer aan komen waaien. Druk dus en dus geen tijd om achter een importeur aan te hollen en te smeken of ie review spul op wil sturen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)