Waar ga jij altijd stappen?
(51 reacties. Pagina 6 van 6)Moderator(s): Dré
BrockskeStandaard Lid Uit: België Sinds: 17-3-2003 Laatste: 1-12-2004 Berichten: 6 | 5-9-2003 15:20 |
Pulse schreef: Waar het bier maar vloeien wil..Vroeger vondt ik het nog wel leuk, uitgaan. Lekker gezellig Tegenwoordig krijg je eigenlijk om niets ruzie. Gemiddelde leeftijd in een beetje 16 discotheek (geen XXX) is zo'n 13/14/15 jaar (zou veboden moeten worden, die mensen komen binnen met nep ID's) Allemaal van die kleinen mannetjes met hele grote bekken, geef je een grote bek terug staat broerlief voor je neus. (Niet dat ik dat niet aankan, nu alweer 3 jaar Ju Jitsu) maar toch. Ik ga dat meestal wel uit de weg. Ik mag natuurlijk ook niet klagen met 2.00M lengte. Nee uitgaan.. Geef mij maar een donkerbruin gezellig Café met 20 tot 30+ tijdje terug in de Versuz (Hasselt) geweest, eerst paspoortcontrole, dan metaaldetector en dan fouilleren... en tussen 10 en 4 (toen ik daar was) geen problemen gehad, geen gevechten, ... in tegenstelling tot lokale fuiven waar ze om de 3 minuten met elkaar op de vuist gaan (ZELFS op een radio-uitzending vanop kerkplein... *zucht* ) | |
* | |
Joost_sStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2003 Laatste: 2-7-2016 Berichten: 70 | 6-9-2003 21:07 |
Groningen in de drie, of pruim in zevenhuizen heel af en toe de brug (the historie ofzo tegenwoordig) | |
Lekker bouncen! |