Forum > Geluid

Syrincs M3-220 DT vraagje

(51 reacties. Pagina 6 van 6)
Moderator(s): Dré
Bart1981Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2007
Laatste: 15-2-2009
Berichten: 12
3-5-2008 13:17
Topic is al wat ouder, maar goed wel een topic wat goed aansluit bij mijn vraag.
Ik las ergens anders dat de Syrincs set wat veel hoog zou hebben en dat daardoor het midden wat weg valt, is dit zo of ligt het dan meer aan de zwakke componenten in de set.

Ik heb zelf een Ecler NUO 5 (wel wat ouder model met nog H-line en L-line) Pioneer CDJ-100, Pioneer CDJ-200 en een Technics 1200 draaitafel.

En hoe zit het nou precies met die geballanceerde uitgangen waar Dré het in de productomschrijving over heeft? Heb ik een verloop stekker nodig bij mn Ecler Nuo 5?

En dan nog een laatste vraag, waar moet er precies op gelet worden bij aanschaf van een eventuele tweede hands Syrincs set?
Music was my first love, and it will be my last.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
3-5-2008 16:15

Bart1981 schreef:

Topic is al wat ouder, maar goed wel een topic wat goed aansluit bij mijn vraag.
Ik las ergens anders dat de Syrincs set wat veel hoog zou hebben en dat daardoor het midden wat weg valt, is dit zo of ligt het dan meer aan de zwakke componenten in de set.
Ik zou zeggen beluister de set zelf eens en oordeel dan of het geluid je aanstaat. Wegvallend mid? Is me nooit opgevallen.

Bart1981 schreef:

Ik heb zelf een Ecler NUO 5 (wel wat ouder model met nog H-line en L-line) Pioneer CDJ-100, Pioneer CDJ-200 en een Technics 1200 draaitafel.

En hoe zit het nou precies met die geballanceerde uitgangen waar Dré het in de productomschrijving over heeft? Heb ik een verloop stekker nodig bij mn Ecler Nuo 5?
De NUO-5 heeft gebalanceerde XLR-uitgangen, de Syrincs set heeft gebelanceerde XLR-ingangen. Geen verloopje nodig, twee XLR kabels tussen hangen.

Bart1981 schreef:

En dan nog een laatste vraag, waar moet er precies op gelet worden bij aanschaf van een eventuele tweede hands Syrincs set?
Op of de set het goed doet, en of de sub geen bijgeluiden heeft. De laatste staat hier omschreven.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)