Forum > Algemeen Forum

Muziekstijl niet draaien, om bepaald publiek te weren?

(73 reacties. Pagina 6 van 8)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-12-2003 15:16
Nou, ik ben wel benieuwd wat voor stijlen Ritesh draait.
RiteshStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-5-2003
Laatste: 29-5-2024
Berichten: 77
22-12-2003 23:14
ik draai vooral rnb, bubbling, dancehall, een lichte tint trance, duss van alles en nog wat en voor ieder wat wils.

alles wat aanslaat bij mn publiek.

en zaterdag heb ik mn eerste boeking dus misschien krijgen jullie fotos en filmpjes.
Niet LEZEN wat hier staat aub...
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
23-12-2003 09:42

Ritesh schreef:

en zaterdag heb ik mn eerste boeking dus misschien krijgen jullie fotos en filmpjes.
suk6 ermee Ritesh!!
Wij duimen voor je, niet teveel stress en niet teveel drank hé! wink ;)
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
RiteshStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-5-2003
Laatste: 29-5-2024
Berichten: 77
24-12-2003 12:11
laugh :D laugh :D bedankt, ik ga zeker wel zuipen!!

weet je awat ik ga zuipe?

cola en water wink ;)

nah, geen alco als ik werk!

ik mag dan wel 18 zijn maar ik heb zo ook mijn limits.

trouwens als mn vader me ziet zuipen bven ik dood laugh :D wink ;)(het is een beslote feest van een oma vamme)

ik breng verslag op zondag.

ik zoek nog upload ruimte.
Niet LEZEN wat hier staat aub...
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
24-12-2003 17:16
Misschien veroorzaken allochtonen iets meer overlast, maar er zitten ook een heleboel goede mensen bij. Securitymensen zou in dit soort gevallen de beste oplossing zijn. Niet alleen bij de deur,maar ook in de zaal. De eigenaar van de kroeg zal nu flink de plank mis slaan, aangezien dat ook vele autochtonen van R&B houden.

Weetje: Willem Allexander is ook een allochtoon, wist je dat al? Hier weer een voorbeeld dan allochtonen ook ''normale'' mensen kunnen zijn.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 1207
24-12-2003 17:22
Is willem alexander een ''normaal'' mens dan laugh :D
Het grootste gedeelte van de allochtonen valt best mee.
Waarom we er zo veel van horen is omdat die gasten juist uitgaan om ruzie te zoeken.
Van de goeien hoor je natuurlijk niets.
In de provincie Utrecht kunnen ze de misdaad met 80% (!!!) laten dalen door maar 3000 allochtonen het land uit te zetten, moet je nagaan het zijn er maar 3000, die overige 20% aan misdaad komt door tienduizenden andere leden van de bevolking!
Ik zou het wel weten als minister maarja.
Darth Crossfader
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
24-12-2003 17:48
Even kappen met vaag praten over allochtonen please. De vorige keer dat de discussie die kant op ging duurde het maar een paar posts of mensen gingen behoorlijk te ver met hun opmerkingen. Het hele verhaal is er toen niet voor niets uitgehaald. Daar zijn andere fora voor.

Oh trouwens, dat bedoel ik dus niet zozeer over de vorige 2 posts hoor, maar meer qua wat erop kan gaan volgen.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
24-12-2003 19:07
ben het ook met sylvia eens, dr lopen heel wat rotte appels tussen, maar dat heb je ook bij de autochtonen... (voetbalrellen bij beverwijk bv??)

maar zorg gewoon voor een goed deurbeleid, als een discotheek een vaste beveiligingscrew heeft, weten ze na verloop van tijd precies wie ze er wel en niet in moeten laten...

(dan nog ff lichtelijk offtopic:
laatst waren we met wat lui in brothers, twas verrekte druk, dus iedereen stond maar een beetje tegen elkaar aan te hobbelen enz... opeens komt er een uitsmijter aanlopen, en die tikt een meisje van ons op dr schouder, en vraagt of ze meekomt... wij hadden al zoiets van: "huh, wat nou weer?"... even later komt dr vriend terug (die met dr mee was gegaan), en verteld dat we maar moeten gaan, want ze was eruit gezet! nu bleek dat ze per ongeluk tegen iemand aan had geduwd ofzo, en die gozer was gewoon direct naar een uitsmijter gelopen!
dus wij mochten om half 2 brothers alweer uit, om zoiets lulligs... sad :(
dat was wel erg kansloos, als die gozer dr gewoon zelf wat van gezegd had (was zelfs nog een kop groter als dat meisje) dan had ze dr ook wel op gelet... beetje kansloos zoiets?
Music is what feelings sound like...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
25-12-2003 12:49
Bij zo'n portier was ik de dag erna meteen naar de eigenaar gestapt om het verhaal uit te leggen. Het gaat kennelijk om een meisje, en ook nog eens iemand die niet eens iets gedaan heeft? (Daar ga ik maar even vanuit tenminste.) Dan heeft ze dus ook de schijn niet tegen zich. En het is toch te zot voor woorden dat iemand er zonder waarschuwing vooraf uitvliegt, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
25-12-2003 13:12
Zou best kunnen zijn dat ze per ongeluk die gast aan had gestoten ofzo, maar het was zo allej*zus druk, je kon er zowat niet staan zonder dat je tegen iemand anders aanstond... wij stonden dan in de apresski zaal waar het zo druk was omdat gielen zo slecht draaide, in de trancezaal draaide gielen dus, maar die draaide zzzzzzzzzzooooooooooooooo slecht, op dance inferno draaide ie hardstyle en nog wat harder, maar in brothers was veel te soft (naar mijn mening)
Music is what feelings sound like...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)