Forum > Licht

snelle laser vraag ??

(201 reacties. Pagina 6 van 21)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
28-9-2005 14:44

dh-showtechnic schreef:

In de showtec producten ligt een laserdiode van silverstar
Dat zeg ik ook, Yagang.
Om precies te zijn Guangzhou Yagang =(Silver star).

Martin.
kvm entertainment
LogicalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2005
Laatste: 18-6-2013
Berichten: 141
3-10-2005 16:11
ik zie dat de account van 'lasertje' geblokkeerd is, wat is daar de reden van? zag het niet staan in het betreffende topic en ben er toch wel benieuwd naar, aangezien het wel antwoorden kan geven op wat dingen ook uit dit topic?!
'let there be light'
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
3-10-2005 16:23
Mensen die dit forum alleen maar gebruiken als voertuig voor hun eigen verkoopverhalen (en daar is Lasertje bepaald niet de enige in sneaky :V ), kunnen beter een eigen forum beginnen.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13473
3-10-2005 17:02

Logical schreef:

ik zie dat de account van 'lasertje' geblokkeerd is, wat is daar de reden van? zag het niet staan in het betreffende topic en ben er toch wel benieuwd naar, aangezien het wel antwoorden kan geven op wat dingen ook uit dit topic?!
Lasertje vond het niet nodig de regels te kennen, laat staan zich eraan te houden. Hij ging daarna via E-mail klagen over het feit dat een 3-tal van zijn posts verwijderd waren (1 post bestond nota bene uit de tekst "hier ga ik niet op reageren") en gooide daarbij nog een "usertje pesten?" sneer mijn richting op. Nu ben ik sowieso niet gediend van sneers en heb dit ook duidelijk laten merken, inclusief link naar de forumregels (waar je mee akkoord MOET gaan om je in te kunnen schrijven) en de extra vermelding die nog eens gegeven wordt in de forumhelp (omdat veel mensen geen zin hebben om de inschrijfregels te lezen).

Daarna kreeg ik nog een aantal mails van zijn kant terwijl ik al duidelijk had laten weten zo'n 20 minuten (en da's 20 minuten te veel) bezig te zijn geweest met het beantwoorden van z'n vragen (want daarvoor moet ik natuurlijk in de database met verwijderde posts zoeken, links opzoeken naar forumregels en ga zo maar door).

Voor mij was de druppel een vervolgmailtje met daarin de reactie "dan kun je zeker niet snel typen".

Tja...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
LogicalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2005
Laatste: 18-6-2013
Berichten: 141
3-10-2005 17:46
blijkt dus toch dat het een 'bedrijf' is waar ik absoluut geen zaken mee wil doen! daarom wilde ik ook graag de reden weten,want zo iemand kan nooit goed een eigen zaak gaan runnen op deze manier natuurlijk, valt dit ook onder de 'goede service'.

blijkt maar weer dat de kritiek op de 'als-paddestoelen-uit-de-grond-schietende' oem etc bedrijven hard nodig is. beter zo erachter komen dan nadat je er iets gekocht hebt wink ;) bedankt Dré!
'let there be light'
Danny25Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2005
Laatste: 5-4-2006
Berichten: 205
3-10-2005 19:22
Maar nog steeds heb ik geen laser... wink ;) Ik zat wel serieus in de richting sevenstar te denken. als ik de filmpjes zie van de laser is het toch zo iets wat ik zoek. Sorry DRE de spooky vind ik voor mijn gebruik te duur. Ik hoop dat newline. Ook eens met butget lasers komt. van deze pijs klasse. Ik ga er echt niet wakker van liggen. of de 1 nu dit er voor vraagt de ander dat. Het verhaal van de spooky ken ik. Maar serves geven kost ook geld. En een oem bakkie verkopen wat is daar op tegen. kijk eens naar de mx1 serie van martin. Hoeveel oems zaijn daar niet van gemaakt.
Is erg bij met de optie. rechts boven. ik kan nu mijn laaste reacties sneller bekijken dre bedankt
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 1855
3-10-2005 19:59
Die lasers van Seven Stars vallen al uit elkaar als je er naar kijkt. En aangezien New-line in de loop der jaren een goede naam heeft opgebouwd denk ik niet dat ze die willen verpesten.

Jammer dat de spooky Blue lasers van Medialas in verhouding zo duur zijn, want het apparaat zelf is gewoon erg netjes. Toen Medialas net met deze lasers op de markt kwam, was het nog erg uniek om een laser te hebben en daar was de prijs ook naar maar op moment brengen erg veel OEM fabrikanten lasers uit waardoor de markt instort.
Dj romaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-3-2003
Laatste: 2-7-2010
Berichten: 206
3-10-2005 20:03
laugh :D haha hij wou alleen maar weten wat dat voor lasertje was laugh :D

ik zeg altijd maar zo wie het verstandigst is houd zijn mond als je het ECHT beter weet als iemand anders houd je gewoon stil en vertel je het aan mensen die er wel naar WILLEN luisteren..

Want dit is gewoon mijn auto is groter als de jouwe en nou jij weer

dus

Maare het is best wel leuk om een paar mensen tegen elkaar op te zien tjah bekvechten zal ik ervan maken laugh :D
D'n huisschilder
LogicalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2005
Laatste: 18-6-2013
Berichten: 141
3-10-2005 20:24

dj roma schreef:

laugh :D haha hij wou alleen maar weten wat dat voor lasertje was laugh :D

ik zeg altijd maar zo wie het verstandigst is houd zijn mond als je het ECHT beter weet als iemand anders houd je gewoon stil en vertel je het aan mensen die er wel naar WILLEN luisteren..

Want dit is gewoon mijn auto is groter als de jouwe en nou jij weer

dus

Maare het is best wel leuk om een paar mensen tegen elkaar op te zien tjah bekvechten zal ik ervan maken laugh :D
je bedoeld met deze post dat dit een zinloos bekvecht topic is? ben ik het helemaal niet mee eens en meer mensen ook niet(als je het topic goed hebt gelezen dan heb je dat ook gelezen) ik vond dit juist een heel waardevolle discussie en een wijze les. als je dat er niet in ziet? tja..

@ max: ik ben het niet mee eens met het 'kijk-ernaar-en-val-uit-elkaar' gedeelte, natuurlijk kun je aan de laser zien dat deze goedkoper is, al aan de buitenkant, de afwerking is miniem en wat er in zit ook. maar aan de andere kant vind ik wel dat de spooky(die het natuurlijk wel super voor elkaar heeft) toch te duur is. maar dat zal wel het sterkste punt blijven van medilas: wij zijn gewoon goed!(dat is ook zo) maar om dan goedkopere lasers allemaal over 1 kam te scheren, natuurlijk zijn ze minder. maar je moet het wel goed bekijken. en voor de minder eisende drive-in zoals danny zijn zulke lasers echt een uitkomst!
'let there be light'
Danny25Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2005
Laatste: 5-4-2006
Berichten: 205
3-10-2005 20:28
Jup net als wat ik een zooi postjes hier boven heb genoemd is dat ik 30mv meer maar dan ook meer dan genoeg vind. Met mijn setup draai ik dan ook tot ongeveer 200 personen dan heb ik ook geen dure laser nog een butget oem bakkie is voldoende.
Is erg bij met de optie. rechts boven. ik kan nu mijn laaste reacties sneller bekijken dre bedankt

Terug naar forum Reageer (zonder quote)