Forum > Muziek

Productie : DJ Jows - Overload [First Try]

(97 reacties. Pagina 6 van 10)
Moderator(s): Dré
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
28-12-2004 11:58
Chiren=correct.

groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
28-12-2004 12:23
Zodra ik thuis ben van men werk zal ik 's luisteren! Ben benieuwd hoe je em aangepast hebt happy :)
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
29-12-2004 10:07
Vanmiddag post ik een 95% definitieve versie van mijn track. Stay Tuned!
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
29-12-2004 17:04
Bij deze een versie die almost done is :

https://home.quicknet.nl/qn/prive/pc.morsch/DJ_Jows_-_Overload_Beta.mp3

Ben aardig tevreden met de mastering van het geheel. Ik heb extra geluidjes toegevoegd en de vocalen "OVERLOAD" iets minder vaak terug laten komen. De kickbass pompt nu behoorlijk.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie!

Greetz,

Jows
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
29-12-2004 17:52
Lekker intro, die extra geluidjes doen het goed.
Ze geven het wat meer geheel aan het nummer, net dat beetje extra wat het nodig had.
Die versnelling klinkt nou toch een stuk lekkerder doordat je meteen met een beat in huis valt.
Het heeft net niet de X-factor ( razz :p ) om een klapper te worden maar ik denk dat dit nummer het niet eens zo gek zou doen in de discotheken als je hem onder een bekend label kan releasen.
Darth Crossfader
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
29-12-2004 18:37
Sluit ik me volledig bij aan! happy :)

GRTS TOM.V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
29-12-2004 19:13
@ DJ.T. Was is de X-Factor die je mist dan? Misschien kan ik er nog iets mee ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
29-12-2004 19:41
Ja, wat is de X-factor.
Je hebt het, of je hebt het niet he? laugh :D
Misschien moet je dat maar aan die meneer van Idols vragen.
Ik denk dat het iets is waardoor je van een nummer echt een ''Joepie!-gevoel'' krijgt.
Volgens mij is hier niet een succes formule voor, als dat zo was dan kon iedereen topnummers bereiden.
Wat me wel opgevallen is, is dat de nummers met de echt apparte synth lijntjes vaak wel de uitspringende nummers zijn.
Je moet dus echt durven.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat je een prachtig nummer in elkaar kunt zetten, dat je goed op weg bent hebben we wel door.
Dat je gecontracteerd wordt zie ik ook nog wel gebeuren, je moet alleen proberen inovatief te zijn, wil je echt een klapper scoren.
De vraag is dan ook of je dit wel wilt, ik kan me goed voorstellen dat je je eigen ding wilt blijven doen en helemaal niet zit te wachten op ontzettend veel aandacht maar gewoon lekker muziek wilt blijven maken.
Ga gewoon lekker door waar je mee bezig bent, je leert steeds meer en meer, dit is al een heel verschil met Stop It!
En dan bedoel ik een heel verschil de goede kant op wink ;)
Darth Crossfader
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
29-12-2004 20:03
x-factor staat over het algemeen gelijk aan...
dat commerciele gebeuren wat je nou net op de juiste tijd en plaats kan laten zien.
Dat hoeft niet perse kennis te zijn maar kan rustig het juiste uiterlijk zijn waar hordes meiden wild van worden.

X-Factor=wat verkoopt.

groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
29-12-2004 20:06

DJ.T schreef:

Ja, wat is de X-factor.
Je hebt het, of je hebt het niet he? laugh :D
Misschien moet je dat maar aan die meneer van Idols vragen.
Ik denk dat het iets is waardoor je van een nummer echt een ''Joepie!-gevoel'' krijgt.
Volgens mij is hier niet een succes formule voor, als dat zo was dan kon iedereen topnummers bereiden.
Wat me wel opgevallen is, is dat de nummers met de echt apparte synth lijntjes vaak wel de uitspringende nummers zijn.
Je moet dus echt durven.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat je een prachtig nummer in elkaar kunt zetten, dat je goed op weg bent hebben we wel door.
Dat je gecontracteerd wordt zie ik ook nog wel gebeuren, je moet alleen proberen inovatief te zijn, wil je echt een klapper scoren.
De vraag is dan ook of je dit wel wilt, ik kan me goed voorstellen dat je je eigen ding wilt blijven doen en helemaal niet zit te wachten op ontzettend veel aandacht maar gewoon lekker muziek wilt blijven maken.
Ga gewoon lekker door waar je mee bezig bent, je leert steeds meer en meer, dit is al een heel verschil met Stop It!
En dan bedoel ik een heel verschil de goede kant op wink ;)
Thnx, maar mijn melodielijn en synthgebruik is al anders. Ik probeer ook een beetje een aparte draai aan de hardstyle te krijgen, al moet het natuurlijk wel eerst geaccepteerd worden. Stop It! was meer hardtrance/hardstyle. Overload is meer hardstyle/hardcore. Die elementen wil ik combineren.

Het is natuurlijk nog maar mijn 3e eigen productie (Discoshit, Stop It! en Overload) en moet ook zeggen dat ik elke track vooruit ga. Magoed, als je plezier hebt in je hobby, dan steek je daar nu eenmaal veel tijd in ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)