Forum > Geluid

Cd zit vast in CDJ-800

(63 reacties. Pagina 6 van 7)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
26-9-2005 23:27

Sylvia schreef:

To do?
Nou als je een keer naar Dre gaat zou ik best wel met je mee willen die kant op. Mischien dat ik dan nog ooit eens een keer die multinational loods te zien krijg.... ik roep al 2 jaar dat ik een keer bij Dre langs moet maar het komt er nooit van :-P
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
26-9-2005 23:30
Ik ga erheen op maandagmiddag 10 oktober. Probleem is alleen dat ik dit combineer met het ophalen van mijn vriendin, die dan terugkomt met de boot van een weekeindje Wadden. Heen heb ik een stoel vrij, maar terug niet (grijs kenteken).

Als je mee heen wilt en terug met de trein o.i.d., mail of bel me dan maar eventjes.
MBFStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
Berichten: 284
28-9-2005 18:52
Silvia wil jij dan hier plaatsen waardoor jouw probleem kwam?

En nog wat waarom leest 1 cd speler wel een cd met een krasje/kras en de ander niet:S de 'kapotte' leest hem wel de ander niet/nauwelijks. Ze zijn bijde even nieuw hoe kan dat nou laugh :D ?
Wat?
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
28-9-2005 20:11
Er zit altijd een beetje verschil tussen wat de ene en een andere speler wel of niet slikken, zelfs al zijn ze even oud en van hetzelfde merk. Als je cd niet deugt (slechte kwaliteit, op te hoge snelheid gebrand, beschadigd), dan moet je er gewoon niet vanuit gaan dat een speler hem moet slikken, ook al doet de andere dat wel.

Ik heb hier ook ergens een stokoude CDR liggen, één van de eerste die ik ooit gebrand heb. De ene speler leest hem wel, de andere niet, maar het doet er niet toe, want het schijfje is gewoon niet o.k.

Als Dré kans ziet om te kijken naar mijn CDJ-100 en CDJ-800, dan laat ik wel even weten wat ermee was.

Waarom ga je niet ook even langs bij jouw dealer?
MBFStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
Berichten: 284
28-9-2005 20:36
Ga ik ook, ik heb hem gister gemaild en hij komt hem ophalen. Ik weet niet of dit onder de garantie gaat vallenomdat ik zelf met dat pinnetje heb zitten kloten.
Wat?
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
28-9-2005 21:54
In principe is dat pinnetje bedoeld voor gevallen waarin de cd blijft steken. Dus in principe is het zeker garantie (mits binnen de termijn uiteraard)
Maar als je met bruut geweld bent bezig geweest, is dat natuurlijk anders.
Bij mijn weten moet dan de verkoper echter bewijzen dat jij bruut bezig bent geweest (bewijslast ligt dus bij hem, niet bij jou). Ik heb het hier wel over consumentengarantie, bij professioneel gebruik kan dit anders liggen.
Beauty hides in the deep
MBFStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
Berichten: 284
28-9-2005 22:09
a inderdaad dat pinnetje is daarvor bedoelt, en ja als ik alles volgens de handleiding doe en het gaat stuk is het hun fout.
Wat?
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
28-9-2005 22:32
Niet zozeer hun fout.... maar WAARSCHIJNLIJK wel voor hun rekening...
zie verder bovenstaand verhaal
Beauty hides in the deep
MBFStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
Berichten: 284
28-9-2005 22:33
Dat bedoelde ik laugh :D .
Wat?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 13459
29-9-2005 14:20
Vandaag hele verhaal doorgenomen met Jeroen. Jeroen zal zo spoedig mogelijk met een "how-to" e.d. komen.

Dat gezegd hebbende: Probeer eerst ALTIJD ALTIJD ALTIJD op de electronische manier de CD uit de speler te krijgen. Jeroen en ik (en velen met ons) kunnen ons GEEN situatie herinneren sinds de introductie van de CDJ-100 (dus da's al heel wat jaartjes) waarbij de electronische eject geen soelaas boodt (tenzij speler morsdood is; dan wordt het natuurlijk een ander verhaal).

Dus: Speler uitdoen, eject indrukken en ingedrukt houden terwijl je de speler aandoet. CD speler zal geforceerd proberen de CD eruit te werpen zodra hij tot leven komt. Lukt niet? Nog een keer herhalen! Lukt nog niet???

Stekker van de speler uit het stopcontact halen en 5 minuten wachten. Eject indrukken en ingedrukt houden terwijl je de stekker erin doet (aan/uit schakelaar staat dus nog steeds op AAN). CD speler zal geforceerd proberen de CD eruit te werpen. Lukt niet? Herhalen. Lukt nog niet? Heel voorzichtig het pinnetje verhaal toepassen (en hou er rekening mee dat dit echt een emergency verhaal is en dus NIET prettig is voor de CD-Speler!!!).

Zal ik daar nog even wat extra uitroeptekentjes aan toevoegen voor die oet...... die nu ineens het pennetje uit willen proberen? Bij deze dan. Het is NIET GOED VOOR JE CD-SPELER!!!

Zie het maar als een airbag. Prima ding dat je een beetje extra bescherming biedt bij een botsing MAAR daarbij wel je kop verbrandt!!!
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)