Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 50 van 289)
Moderator(s): Dré
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
24-6-2004 16:51

DJ Bastisito schreef:

japie schreef:

ik zit erover te denken om de startprijs te verhogen naar 60 euro omdat we nu ook parren en scans hebben.
Basisshowtje bij ons met 8 parretjes, 2 effecten, rookdoos en sub-top set kost 150 euro...
Ahum? 250 euro bedoel je dus laugh :D
Voor 150 gaan alleen de topjes mee.
Door internet beperkt
SjonnieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 10-5-2005
Berichten: 21
24-6-2004 17:44
uiteraard zonder subs. Momenteel huur ik altijd subs bij hierover ben ik ook zeer content dus ik zie de meerwaarde ook niet om meteen nieuwe subs te kopen. De prijs waar ik ze voor huur is niet belachelijk.

Het mengpaneel, tja ik ben er zeer tevreden over...... ik draai er nu toch al bijna een jaar mee en nog nooit een rare uitval gehad. Wel erbij gezegt dat ik de oude beat 4 heb met beatcounters erop.......

Dus een nieuw mengpaneel en een andere cd-speler zou jullie eerste advies zijn?
---------------------------------------------------------
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
24-6-2004 17:57

DJ Sietse schreef:

DJ Bastisito schreef:

japie schreef:

ik zit erover te denken om de startprijs te verhogen naar 60 euro omdat we nu ook parren en scans hebben.
Basisshowtje bij ons met 8 parretjes, 2 effecten, rookdoos en sub-top set kost 150 euro...
Ahum? 250 euro bedoel je dus laugh :D
Voor 150 gaan alleen de topjes mee.
De 2 en de 1 zitten ook zo dicht bij elkaar he razz :p laugh :D wink ;)
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
24-6-2004 19:08

sjonnie schreef:

uiteraard zonder subs. Momenteel huur ik altijd subs bij hierover ben ik ook zeer content dus ik zie de meerwaarde ook niet om meteen nieuwe subs te kopen. De prijs waar ik ze voor huur is niet belachelijk.

Het mengpaneel, tja ik ben er zeer tevreden over...... ik draai er nu toch al bijna een jaar mee en nog nooit een rare uitval gehad. Wel erbij gezegt dat ik de oude beat 4 heb met beatcounters erop.......

Dus een nieuw mengpaneel en een andere cd-speler zou jullie eerste advies zijn?
ff vraagje tussendoor. wat betaal je nog gemiddeld om een subje te huren voor een avond/dag?

eurootje of 30-50?
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
24-6-2004 19:23
150 euro voor een set-up met 6/8 mtr. truss, 8 parren en wat scans en effecten???

In mijn ogen ERG weinig!!! Studiefinanciering of niet, maakt immers niets uit. Wanneer de belastingdienst ff een controle houdt en jullie niet kunnen aantonen daadwerkelijk 150 euro ontvangen te hebben, hang je alsnog!

BTW: die andere drive-in kan ook maar 1x per avond op pad. De andere feesten kunnen jullie dus mooi pakken voor meer geld, streef je de ander zo voorbij :) Kijken wie dan zeurt over geld...
SjonnieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 10-5-2005
Berichten: 21
25-6-2004 10:20
Daar zit wat in natuurlijk, tja de belastingdienst blijft altijd een risico vormen. Maar dat krijg je als je ervoor kiest om het zwart te doen. In hoeverre stellen klanten het eigenlijk opprijs dat je officieel kvk genoteerd met btw nummer bent.
---------------------------------------------------------
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
25-6-2004 12:08
Als de belastingdienst stelt dat jij meer hebt ontvangen dan je hebt aangegeven zal de belastingdienst dat moeten bewijzen. In het algemeen geldt: de belastingdienst moet inkomen bewijzen, de belastingplichtige aftrekposten. Dit is het principe "wie stelt bewijst".

Groetere klanten zullen zeker naar een KvK-inschrijving kijken.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
25-6-2004 12:19

Victor schreef:

Als de belastingdienst stelt dat jij meer hebt ontvangen dan je hebt aangegeven zal de belastingdienst dat moeten bewijzen.
Wanneer je een show meeneemt waarvoor elke andere concurrent EUR 300,- berekent, wat de belastingdienst aan tonen kan, en jij berekent daar EUR 125,- zwart voor, niet aantoonbaar, in welke situatie verkeren we dan?
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
25-6-2004 12:33
In de situatie dat je een hobby hebt waar geld bij moet. Daar doet de belastingdienst niks mee.

Het is hetzelfde als dat je postzegels verzamelt. Soms verkoop je er eens een met winst, maar over de hele linie kost het alleen maar geld. Fiscaal heet dat dat het geen "bron van inkomen" is (met andere woorden: het is een hobby). Fiscaal is dat niet interessant.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
OverkillStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 11-11-2013
Berichten: 62
26-6-2004 12:56
sjonnie: maak je niet druk over die behringer eurolive set. ik heb hem zelf ook maar je kan wel degelijk beseffen dat die prijs of de drive-in geen stand houdt. vraag gewoon lekker wat je wilt. die drive-in zal of de prijs na een tijdje verhogen of failliet gaan, en er dus mee stoppen.

met 30 euro per avond kan je gewoon geen onderhoudt plegen en nieuwe spullen kopen! t is misschien handig om contact met die drive-in te hebben. als jij al vol zit geef je de show aan hem, als zij vol zitten geeft hij de show aan jou. als ze weg zijn. heb jij ook de bekendheid en een geweldige positie op de markt.
Nu Drive-in Discotheek Ligando.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)