Forum > Off-Zone

examenstress

(71 reacties. Pagina 5 van 8)
Moderator(s): Dré
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
18-6-2004 14:05
@ DJ NOIZ; proficiat alvast (het gaat zeker lukken wink ;) ) , maar naar welke unif ga je en wat ga je studeren???

GRTS TOM V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
Dj NoizStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 16-6-2006
Berichten: 357
18-6-2004 14:06

Tom. V schreef:

@ DJ NOIZ; proficiat alvast (het gaat zeker lukken wink ;) ) , maar naar welke unif ga je en wat ga je studeren???

GRTS TOM V
Bedankt! (jij ook veel succes en iedereen trouwens).
Ik ga waarschijnlijk naar Universiteit Antwerpen (Campus Middelheim) Informatica studeren wink ;)
Being a dj is not just a job for me, it's my calling!
OverkillStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 11-11-2013
Berichten: 62
18-6-2004 14:36
To Diederik: Propedeuse op welk gebied?

Succes!
Nu Drive-in Discotheek Ligando.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
18-6-2004 14:41
Ik zou ,als alles volgens plan gaat (heb wel nog 3 jaar te gaan,...) Eerst mijn diploma Latijn Optie Talen behalen , daarna naar de unif van Leuven gaan en daar communicatietechnologie leren met indieping op Informatica,.... ALS ALLES VOLGENS PLAN GAAT!!

GRTS TOM V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
18-6-2004 15:28
Tom, ik weet niet of jij in de tweede of derde zit maar als je nu in de tweede zit, (en voor iedereen die volgend schooljaar met profielkeuze te maken krijgt trouwens) denk aan je profielkeuze en doe daar echt wat aan, het is sneller en voor de meesten moeilijker dan je denkt!
Sommigen, zoals ik weten het al heal lang. Maar de meesten weten eigenlijk nu nog steeds niet wat ze moeten kiezen en gaan dan maar de natuurkant op omdat ze dan aan het eind van de vijfde nog alle kanten op kunnen. Ik zit in de redactie van onze schoolkrant, waar ik in dit nummer het volgende in schreef:

Profielkeuze derde klassen.

Medio de derde klas komt de profielkeuze aan bod.
Kies de juiste vakken en profiel voor de tweede fase en je evt. vervolgopleiding.
Maar ja, dan sta je voor een keuze waar je geen kaas van gegeten hebt.
Gelukkig heeft de school daar een hoop informatie voor.
Computertests, informatiebladen en natuurlijk de OSB, **** ****,
die je bij de keuze kunnen begeleiden. De informatiebladen vond ik niet van dusdaninge kwaliteit dat ik daarvan mn keuze zou opmaken. De bladen zijn op zich nuttig, je leert bijvoorbeeld met een zoekmachine voor banen om te gaan. Echter ook vragen waar ik het nut niet echt van in zie, zoals drie keer de vraag wat je leuk vind om te doen, en waarom.
Tja, waarom vind je iets leuk, en waarom vind je klasgenoot dat leuk…
De mi belangrijkste en duidelijkste test was de DIOS computertest.
Een test waar je telkens een vraag krijgt en uit twee antwoorden kan kiezen.
Ook de informatieavonden waren zeer informatief.
Al met al vond ik de keuzebegeleiding goed, maar er zou wel iets meer aandacht kunnen worden besteed. Ook wil ik de mensen die het volgend jaar moeten kiezen adviseren zoveel mogelijk naar de informatieavonden te gaan en de vragen te maken want er zijn er bij die nog steeds denken dat een PTA het nieuwe model Ferrari is!

Maarten Overgaauw V3a.

Dus tweede klassers wees gewaarschuwd volgend jaar! Ik heb gehoord dat het op meerdere scholen slecht is.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
18-6-2004 15:41
Ik begrijp je post niet goed,...?! Ik zit NU (= ik heb mijn jaar gedaan) IN HET 3DE MIDDELBAAR en ik volgend jaar naar het 4e middelbaar. En wat bedoel je dan met het volgende stukje tekst, (DIOS???,...) ?

GRTS TOM
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
Dj NoizStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 16-6-2006
Berichten: 357
18-6-2004 15:48

Tom. V schreef:

Ik begrijp je post niet goed,...?! Ik zit NU (= ik heb mijn jaar gedaan) IN HET 3DE MIDDELBAAR en ik volgend jaar naar het 4e middelbaar. En wat bedoel je dan met het volgende stukje tekst, (DIOS???,...) ?

GRTS TOM
Ik denk dat hij denkt dat jij een Nederlander bent, terwijl je eigenlijk (zoals mij) een Belg bent razz :p (ik kan er ook heeeelemaal niet aanuit wink ;) )
Being a dj is not just a job for me, it's my calling!
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
18-6-2004 15:54
Een nederlander????? shocked 8O shocked 8O ???? mama mia!! Dit is de ergste vernedering : EEN NEDERLANDER ; een Vlaming die een NEDERLANDER genoemd wordt???? Ik ben hier weg van dit forum!!! wink ;) razz :p laugh :D

GRTS TOM

P.S Ik ben een Belg en ik ga nog vele uurtjes op dit forum doorbrengen om jullie te voorzien van mijn professionele uitleg razz :p wink ;)
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
18-6-2004 16:14
Jah, en ik DACHT dat je in dfe tweede zat. En mn post is voor de Hollandse derde klassers volgend jaar bedoeld wink ;)
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 26-6-2024
Berichten: 1207
18-6-2004 18:31
Er zullen hier maar weinig zitten die nu nog naar de derde klas gaan, en op een beetje school wordt je keurig ingelicht hoor.
En anders had je maar voor een betere school moeten kiezen, keuze zat in Nederland en overal zijn slagingspercentages, rapporten van schoolinspectie en weet ik veel wat te vinden, ik zit nu op een school waar tot nu toe altijd 98% van de leerlingen in een keer geslaagd is of hoger.
Ziet er dus goed uit voor mij, ik ben dit jaar blijven zitten en iedereen die nu examen heeft gedaan uit mijn oude klas is geslaagd zonder her.
Andere school heeft de helft een her in een vergelijkbare klas.
Kies gewoon een goeie school en het komt allemaal wel goed, goed bedoeld GoeieGast maar zonde van het typewerk.
Mensen die geslaagd zijn gefeliciteerd, degene met een her nog even doorzetten en succes!
Darth Crossfader

Terug naar forum Reageer (zonder quote)