Forum > Geluid

Behringer vmx200

(44 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
30-5-2004 01:36

DJ Quinten schreef:

Als de hier wat meer ervaren mensen je de behringer afraden en je in de zelfde prijscategorie allemaal erg goeie alternatieven geven, moet je dat ook overwegen. Ik wordt er soms echt moe van wanneer iemand 'hem' iets afraad, hij dan toch zijn poot stijfheid en de eigenwijze idioot uithangt en dus toch die mixer koopt. sjongejonge, kom dan alsjeblieft niet terug met het gel*l van "had ik nou maar" en "hij vertoond kuren".
Als je mazzel hebt blijft het daarbij. Vaak krijg je eerst nog een grote bek met de vraag wie je wel niet denkt dat je bent en dat je een betweter bent.

Een maand later staan ze op de stoep met de vraag of je ff faders kan vervangen want hij kraakt zo. In dat geval draai ik ze om met het gezicht naar de straat en trap die mixer op een plek waar de zon niet schijnt en het toch bruin is om ze vervolgens zo'n giga rotschop na te geven dat het ze nog lang bij zal blijven dat ik toch gelijk had wink ;)\

Zo doen we dat :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
30-5-2004 02:21
Ik vind de teksten "hij is geweldig maar xxx kraakt" e.d. zo leuk.

M'n auto is geweldig alleen hij lekt olie, start niet en wil eigenlijk ook niet de bocht om...

Maar verder is ie GEWELDIG!

Ik kan hem dus echt aanraden, vooral ook omdat het m'n eerste auto is, ik hem al 2 maanden heb en er nog nooit echt stevig in heb gereden...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Dj quintenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2003
Laatste: 29-5-2008
Berichten: 172
30-5-2004 15:41

Dré schreef:

Ik vind de teksten "hij is geweldig maar xxx kraakt" e.d. zo leuk.

M'n auto is geweldig alleen hij lekt olie, start niet en wil eigenlijk ook niet de bocht om...

Maar verder is ie GEWELDIG!

Ik kan hem dus echt aanraden, vooral ook omdat het m'n eerste auto is, ik hem al 2 maanden heb en er nog nooit echt stevig in heb gereden...
HAHAHAHA, werkelijk een super vergelijking, slaat de spijker op z'n kop.

Reind en Dré zijn de bom, Reind en Dré zijn de bom, HAHAHAHA laugh :D

groeten!

Stefan
- Praten is een kunst, communiceren een gave -
UltimatorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-9-2004
Laatste: 12-4-2007
Berichten: 6
12-10-2004 16:19
Een klasgenootje van mij die heb ook een Behringer VMX 200, maar hij heb er geen problemen mee, hij heeft hem al 2 jaar ofzo, hij heeft ook geen last van krakende faders, dus ik denk dat ik hem toch maar wel ga kopen. Doet ie het niet goed dan breng ik hem terug
!!!Life is short, RIDE IT HARD!!!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
12-10-2004 16:28
Tsja, en dan maar hopen dat je mixer binnen de garantietermijn kuren krijgt op iets dat ook daadwerkelijk binnen de garantie valt hè?

Je hebt op het forum als het goed is een hoop kunnen lezen over dat de mixer niet helemaal je-dat is, als je dat niet wilt horen omdat je eigenlijk je keuze al hebt gemaakt, prima.

Mocht je nog van gedachten willen veranderen en een mixer overwegen die wél een scherpe prijs-kwaliteitverhouding heeft (en waarover ik nog maar weinig dubieuze berichten heb gelezen), kijk dan eens naar de Gemini PS-626i:
www.new-line.nl/v/7451

Ik neem aan dat dit topic nu wel op slot kan, aangezien de 'enge' verhalen die je hebt gehoord over krakende faders na grondig inleeswerk zijn weerlegd?
www.new-line.nl/forum/read/?m=193252#193252

Terug naar forum Reageer (zonder quote)