Forum > Geluid

pioneer djm500 vs djm600

(54 reacties. Pagina 5 van 6)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 24-11-2024
26-2-2004 09:52
2 x bewerkt. Laatst door Dré op 26-2-2004 10:01

king ryan schreef:

Ik vind dat als je een product verkoopt, je je niet zo mag uitlaten over de kwaliteit van een product of gebrek daarvan. Ik vind het absoluut niet professioneel en zeker niet zakelijk! Dit kan zeer schadelijk zijn voor de fabrikant.
Ja en???

Dus als een fabrikant een GOED product maakt dan mag ik het van de daken schreeuwen MAAR wé oh wé als het om een slecht product gaat... Dan moet ik maar m'n mond houden? Dat is in één geval letterlijk gebeurd (maar reken er maar op dat dit met grote tegenzin gedaan is en het nog steeds een heikel punt is tussen mij en de importeur in kwestie).
Wel mag je, moet je zelf eerlijk doch diplomatisch advies en informatie geven, op zodanige ongekleurde wijze, dat de klant voldoende is geinformeerd om geheel op de verkregen informatie een objectieve beslissing te baseren. Dat zijn ze hier op de forum niet consistent in.
Dus ik mag niet zeggen dat de DJX-700 van Behringer, in z'n huidige staat, een waardeloze mixer is? Da's dan jammer want het is WEL een flutproduct!
De moderators zijn geen reviewers, maar verkopers.
De enige moderator die enige verbintenis heeft met New-Line ben ik. Tom en Victor hebben geen enkele binding met New-Line.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
King ryanStandaard Lid
Sinds: 17-1-2004
Laatste: 5-7-2004
26-2-2004 09:58

sylvia schreef:

king ryan schreef:

Ik was in de veronderstelling dat alle moderators in loondienst waren bij New Line. neemt u mij dat niet kwalijk, maar die indruk wordt wel gewekt hier in de forum.
'Ik was in de veronderstelling'. Na 9 dagen op het forum. Zucht sad :( .
Is er verschil tussen het vrijblijvend lezen van topics of daadwerkelijk lid zijn. Hoe weet jij nou hoelang ik het forum al lees?
Edit Mod: Dré: Iets te snelle druk op de "verstuur" toets van Ryan gecorrigeerd.
do your own thing!
DJ MarcusStandaard Lid
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 1-3-2005
26-2-2004 09:58
2 x bewerkt. Laatst door Dré op 26-2-2004 10:03
Laat maar Dré aangezien er hier wel 1999 tevreden forumers zijn en 1 niet, die niet tevreden is over jou verkoop stijl, moet je daar niks aan gaan veranderen...enige wat ik er op kan zeggen: dat er weinig zijn tegenwoordig, die zo goed en eerlijk verkopen als jou en dat is jammer...
[...:I S.M.0.K.3 MY SigareT WitH $.T.Y.L.3:...]
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
26-2-2004 10:06

king ryan schreef:

sylvia schreef:

king ryan schreef:

Ik was in de veronderstelling dat alle moderators in loondienst waren bij New Line. neemt u mij dat niet kwalijk, maar die indruk wordt wel gewekt hier in de forum.
'Ik was in de veronderstelling'. Na 9 dagen op het forum. Zucht sad :( .
Is er verschil tussen het vrijblijvend lezen van topics of daadwerkelijk lid zijn. Hoe weet jij nou hoelang ik het forum al lees?
Edit Mod: Dré: Iets te snelle druk op de "verstuur" toets van Ryan gecorrigeerd.
Nou, ik doe gewoon hetzelfde als jij, dat veronderstel ik. Staat mij evengoed vrij
toch?

Maar Marcus, je hebt gelijk. Laat maar wink ;) .
King ryanStandaard Lid
26-2-2004 10:14
Dre het is jouw shop, als jij het representatief vindt om een product uit jouw assortiment k*t te noemen, be my guest!

Ik heb nooit gezegd dat als iets slecht is je daar niks over mag zeggen. Je kan naar mijn mening niet twee petten op doen. Deze forum draagt het New Line logo, dus zou je in principe ten alle tijde een voorbeeld moeten dienen.

Nogmaals ik twijfel er absoluut niet aan dat Dre een bekwaam ondernemer is. Op basis van zijn kennis, ervaring en vakmanschap ga ik een Setje Syrincs m3 kopen. Ik vind gewoon bepaalde woordkeuzes wat aan de groffe kant. Laat ik het nog beter nuanceren: het strookt niet met de professionele indruk die ik heb van New Line.
do your own thing!
SylviaEx Lid
26-2-2004 10:33
Je ziet duidelijk het grote plaatje niet. Hoe oud ben je eigenlijk, dat je zoveel verstand hebt van ondernemerschap?
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 24-11-2024
26-2-2004 11:17

king ryan schreef:

Dre het is jouw shop, als jij het representatief vindt om een product uit jouw assortiment k*t te noemen, be my guest!

Ik heb nooit gezegd dat als iets slecht is je daar niks over mag zeggen. Je kan naar mijn mening niet twee petten op doen. Deze forum draagt het New Line logo, dus zou je in principe ten alle tijde een voorbeeld moeten dienen.
In de webshop probeer ik vrij genuanceerd m'n mening te geven (voor zover ik genuanceerd kan zijn aangezien dat niet echt m'n aard is). In het forum ben ik iets minder genuanceerd. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.

Als een product echt k#t is dan wordt het uit de webshop gehaald (zoals het geval is bij de DJX-700 en nog een fiks aantal andere dingen). Als het niets is maar ook niets kost (prijs in overeenstemming met de kwaliteit) dan vermeld ik er voor de zekerheid bij dat het niets kost en dat de prijs overeenstemmig is (zoals het geval is bij de MC-reeks van DAP).
Nogmaals ik twijfel er absoluut niet aan dat Dre een bekwaam ondernemer is. Op basis van zijn kennis, ervaring en vakmanschap ga ik een Setje Syrincs m3 kopen. Ik vind gewoon bepaalde woordkeuzes wat aan de groffe kant. Laat ik het nog beter nuanceren: het strookt niet met de professionele indruk die ik heb van New Line.
Als ik tegen je zeg dat iets een matig product is dan zul je wellicht nog overwegen het te kopen. Als ik zeg dat het helemaal k#t is dan komt dat wellicht een stuk duidelijker over.

Via E-mail heb ik, in de 3954 mailtjes die ik dit jaar gestuurd heb, in 3 gevallen het woord k#t gebruikt (zonder hekje). In alle 3 gevallen ging het om een conversatie met een klant die ik reeds langer kende (en in 2 van de 3 gevallen ging het over de DJX-700). Het woord k#t (dus met #) is precies 1 keer gebruikt (bij een mogelijke klant). Da's dus in totaal ca. 1 promille. In de webshop komt het woord k#t (met of zonder hekje) niet voor.

In het forum kon ik precies 4 berichtjes vinden (uit de vele duizenden die ik geschreven heb (dik 7700)) met het woord k#t (zonder hekje) erin. Speciaal voor jou heb ik die 4 aangepast naar k#t met hekje.

Elk bedrijf benadert z'n omgeving op z'n eigen manier. Als die benadering je niet aanstaat dan zijn er gelukkig nog talloze andere bedrijven die een benadering hebben die je wellicht wel aanstaat...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
King ryanStandaard Lid
26-2-2004 13:08
Duidelijk!,maar even voor de goede orde, het ging mij niet specifiek om het geslachtsdeel k*t.

Voor Sylvia: ik ben 30, heb ruime ervaring in de detailhandel, dus ik ben daarin niet geheel onbekend.
do your own thing!
SylviaEx Lid
26-2-2004 13:49
Nou, dan hoop ik dat je op je 30-ste nog wat kunt leren van Dré's post hierboven wink ;) .
VictorVIP Lid
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 23-11-2024
26-2-2004 14:06
No hard feelings trouwens. Dit was wel even een goede discussie waarin wat misverstanden uit de weg zijn geruimd. Toch?
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)