Forum > Off-Zone

enorme licht(en eventueel geluid) beurs?

(42 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
LogicalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2005
Laatste: 18-6-2013
9-6-2005 18:09
ik denk zelf dat je met het idee van webbie best als bedrijf wat op kan schieten. niet op die dag/avond/middag zelf, maar vast wel wat in de toekomst. mhoa ligt er maar net aan wie er zouden komen:P de lokatie moet natuurlijk ook wel geschikt zijn, met z'n allen in een magezijn zal best heel gezellig zijn, maar al met al loopt lijkt zoiets minder werk dan dat het in het echt zal zijn.

maar zulke ideeën zijn nooit weg.
'let there be light'
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-11-2024
9-6-2005 22:33

Webbie schreef:

Hallo,

Misschien kun je het nog anders doen.

Ik weet niet of Dré genoeg ruimte buiten/binnen heeft om een soort "forum meeting" te organiseren.
Als alles hier aan deze kant wat minder stormachtig zou verlopen dan de afgelopen jaren het geval is geweest dan had ik er zeker oren naar gehad MAAR...

We zitten nu 1,5 jaar op de nieuwe locatie en reeds nu heeft de eerste verbouwing zich aangekondigd, kan ik me de laatste dag zonder hoofdpijn niet herinneren en heb ik letterlijk de zaterdag EN zondag nodig om gewoonweg bij te komen (zie het dan maar als een op de bank hangende totaal futloze besteding van het waardevolle weekend).

Totdat we dus de groeistuipen voorbij zijn (want daar kunnen we toch echt wel van spreken) is er gewoonweg geen ruimte (zowel qua tijd alsook fysiek) voor dit soort dingen. En da's best jammer WANT bij het ontwerp van de loods was juist dit een van de dingen waar rekening mee gehouden was (meerdere toiletten, afzuiging in (150 vierkante meter grote, 6 meter hoge) showroom voldoende voor 200 personen, nooduitgangen volgens brandweerbesluit, aansluiting voor bar etc. etc. etc.).

En nu... Nu wordt dat allemaal magazijn...

Maar... Er is een lichtpuntje. René begint erg binnenkort (gelukkig) EN we hebben een optie genomen op het kavel dat voor onze loods ligt.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
FredjeStandaard Lid
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
10-6-2005 00:26
Maar... Er is een lichtpuntje. René begint erg binnenkort (gelukkig) EN we hebben een optie genomen op het kavel dat voor onze loods ligt.
----------------------------------------------------
------------------------------------------------------

dat is wel een pluspuntje maar ook weer extra hoofdpijn laugh :D
Jij hebt last van luxe problemen wink ;)
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)