FT30 of PT30 alulite truss?
(41 reacties. Pagina 5 van 5)Moderator(s): Dré
GBG GregStandaard Lid Uit: België Sinds: 24-4-2006 Laatste: 10-12-2008 Berichten: 20 | 19-4-2007 00:59 |
Mja, ik denk dat de boodschap duidelijk is, (zoals hier eerder al duidelijk gemaakt werd) geen trussmerken combineren!! Dat was ook helemaal de bedoeling niet, maar ik dacht dat er ook andere verschillen konden zijn (zoals belasting bijv.) Eigenlijk toch vreemd dat al die merken trussen maken die compatibel zijn met andere merken en dat ze dan zelf gaan zeggen dat het niet gecombineerd mag worden!? Is toch een beetje contradictorisch niet? Waarom houden ze het dan niet gewoon bij een truss??? Alulite maakt de PT30, FT30 en de GT30, volgens jullie is het enige verschil dat ze compatibel zijn met bepaalde merken (?) MAAR, je mag ze niet combineren? Gek idee! Greetz, Greg | |
SCX 700 - Robo 218 - Extreme 250 | |
KlunzVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 13-5-2003 Laatste: 23-11-2024 Berichten: 390 | 19-4-2007 01:30 |
Heb net vandaag en gister mijn kennis over truss weer eens verhoogd door een 2 daagse (behoorlijk pittig en wiskundig)cursus te volgen. En ja, ook deze keer zal ik hem zelf moeten betalen Ben een hoop wijzer geworden over ondermeer belastingen, breuksterktes, afschuifkrachten enz. Ik kan je dus bij deze vertellen dat de dikte van een buis of een spijltje, net zo als de plaatsing van die spijltjes, heel veel uit maakt voor de totale sterkte van een truss. Trussen combineren van verschillende merken, gaat dus ook over andere wanddiktes, dus sterktes enz. Heel ingewikkeld verhaal maar met wat technisch kennis goed te doen. Ook nog even door de prolyte fabriek geweest. Alles wordt daar nog steeds met de hand gelast, zelfs die mooie koppelingen aan de truss. Al hebben ze daar wel een trucje voor. klunz | |
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread! |