Forum > Licht

Nieuwe chaser... welke van deze?

(44 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
6-5-2005 12:49

jeroenvdv schreef:

Nu is een DMX-OUT op zo'n ding leuk, maar als ze nou eens zouden denken aan een DMX-IN, kan ik helemaal tevreden zijn. Dan is het als stand-alone apparaat te gebruiken bij kleine showtjes, en mocht je een grotere show doen met meer intelligent, knal je de Lite-4 als DMX-Dimmer aan je lichttafel naast je scans/MH's. Dubbelpraktisch. Jammer dat ze daar niet aan hebben gedacht.
LOL... DMX Merge nog wel op een sturingkje dat een appel en een ei kost. Moet ie dan ook nog voor je gaan "channel shiften"? LPT/HTP/Overlay instelmogelijkheden hebben?

Je kunt toch, in je grotere setup, het tafeltje als fadertafeltje gebruiken en dan aansluiten op de DMX in van je grotere tafel? Of heeft je grotere tafel geen DMX in? Met merge/overlay/ltp/htp keuzemogelijkheden? sneaky :V

Point taken I hope?
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
6-5-2005 13:06
Dré heb jij mijn pakketje trouwens al?
I Love House Music!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
6-5-2005 17:37

Dré schreef:

LOL... DMX Merge nog wel op een sturingkje dat een appel en een ei kost. Moet ie dan ook nog voor je gaan "channel shiften"? LPT/HTP/Overlay instelmogelijkheden hebben?

Je kunt toch, in je grotere setup, het tafeltje als fadertafeltje gebruiken en dan aansluiten op de DMX in van je grotere tafel? Of heeft je grotere tafel geen DMX in? Met merge/overlay/ltp/htp keuzemogelijkheden? sneaky :V

Point taken I hope?
Ik snap wel wat je bedoelt, absoluut. Maar bij mij gaat het om gebruik met software-sturing. Als je dan 1 apparaat hebt, dat zowel als standalone-sturing met ingebouwde dimmer werkt voor simpele discootjes, als als een slave-DMX-dimmer icm DMX-software, ben je nog veel praktischer uit.
Light Image
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
6-5-2005 22:05

MiFex schreef:

Dré heb jij mijn pakketje trouwens al?
Is vanmiddag bij ons afgeleverd.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
6-5-2005 22:18

Dré schreef:

MiFex schreef:

Dré heb jij mijn pakketje trouwens al?
Is vanmiddag bij ons afgeleverd.
ook de handleiding in een envelop laugh :D (vergeten erbij te doen)
I Love House Music!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)