Forum > Geluid

Welke Crossover?!

(41 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 2059
18-5-2005 15:56
Hoe klinkt de dbx dré?

Ik zoek eigenlijk alleen een crossover... limiters heb ik... gateje zou wel leuk zijn maar hoeft niet. Ik kan wel twee oude yamaha's krijgen voor niet te veel. Nadeel is alleen dat deze bakken (ja... bakken... 2HE en 7,5kg voor een crossover) mono zijn en dus ook nog vrij groot zijn, wat resulteert in 4HE en 15kg voor een simpel crossovertje.
Wel denk ik dat de kwaliteit van de Yamaha stukken beter zal zijn dan een Behringertje waar tegenwoordig echt niet meer zoveel in zit.
Is zo'n dbx dan wel de moeite waard... voor alleen de crossoverfunctie? Of zit er nog meer spannends in waar ik nu nog niet aan denk?
Niet goed, wel hard!
RelderStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-5-2006
Laatste: 9-9-2007
Berichten: 1
5-6-2006 11:45
ik ben even alle topics over de cross. aan het rondneuzen, kom ik hierbij uit. Ik heb 2 subkasten en 4 fulrange jbl tr 125. Op 2 versterkers met een 2310 cross ertussen.Maar als ik dit lees is het,zoals ik het eruit opmaak, beter alleen de subs op de cross te zetten en de jbl's met eindtrap gewoon rechtstreeks op het mengpaneel aan te sluiten, of heb ik het nu nog verkeerd begrepen uit de tekst ( tjsa ben autohandelaar!!) Tankxss

Terug naar forum Reageer (zonder quote)