Forum > Newbie Forum

hiphop mixen...

(45 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
ShadyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2004
Laatste: 28-6-2006
Berichten: 40
7-6-2005 17:29
bedenk wel dat bij de meeste (goedkope) pc-speakers de kabeltjes vastzitten en je in zo'n geval dus aan het solderen zou moeten wink ;)
KoertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 11-9-2005
Berichten: 15
7-6-2005 17:40

shady schreef:

bedenk wel dat bij de meeste (goedkope) pc-speakers de kabeltjes vastzitten en je in zo'n geval dus aan het solderen zou moeten wink ;)
ik vat je niet helemaal... ashamed :$

edit: dit zijn de boxen die ik heb staan: https://www.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=26&product=446
ShadyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2004
Laatste: 28-6-2006
Berichten: 40
7-6-2005 18:53

Koert schreef:

shady schreef:

bedenk wel dat bij de meeste (goedkope) pc-speakers de kabeltjes vastzitten en je in zo'n geval dus aan het solderen zou moeten wink ;)
ik vat je niet helemaal... ashamed :$

edit: dit zijn de boxen die ik heb staan: https://www.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=26&product=446
dan heb ik niks gezegd happy :)
met wat ik zei doelde ik op de hele kleine setjes waarbij dus de kabel die in je pc moet eraan vast zit; maar bij jou is dit dus niet van toepassing; de kabel van de mixer kan rechtstreeks in de subwoofer
KoertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 11-9-2005
Berichten: 15
7-6-2005 19:09

shady schreef:

Koert schreef:

shady schreef:

bedenk wel dat bij de meeste (goedkope) pc-speakers de kabeltjes vastzitten en je in zo'n geval dus aan het solderen zou moeten wink ;)
ik vat je niet helemaal... ashamed :$

edit: dit zijn de boxen die ik heb staan: https://www.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=26&product=446
dan heb ik niks gezegd happy :)
met wat ik zei doelde ik op de hele kleine setjes waarbij dus de kabel die in je pc moet eraan vast zit; maar bij jou is dit dus niet van toepassing; de kabel van de mixer kan rechtstreeks in de subwoofer
zitten er al kabels bij mixers dan, of moet je die los kopen? En, welke moet ik kopen? Ik heb me laten vertellen dat ik een 'female' kabel nodig heb, dus met gat.

Ik ga morgen ook weer ff bij de enige winkel hier in Leeuwarden die DJ-stuff verkoopt langs om te vragen of ik misschien wat uit zou mogen proberen. Want ik vind het echt té veel geld voor een miskoop/bevlieging/iets waar ik spijt van ga hebben sad :(.
DJDSReservebank
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2005
Laatste: 14-2-2008
Berichten: 143
8-6-2005 07:29
Ik zou alles maar bestellen bij new-line sneaky :V
Gewoon goedkooop, snelle levering, en je weet gelijk wat je moet hebben omdat ik je nu een link ga geven van wat je nodig hebt wink ;)
Kabeltje..
Meer heb je niet nodig om je mixer op je sub aan te sluiten happy :)
0900-DJDS
KoertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 11-9-2005
Berichten: 15
8-6-2005 13:53
ok bedankt!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)