Forum > Geluid

GAE users

(42 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
3-9-2007 13:18
alweer een tijdje terug uit Gramsbergen maar mijn bevindingen nog niet gepost.

De set kan wel goed klinken... Echter wat een werk zeg. ergens rond de 80 hz zit hun werkingsgebied waar de kasten optimaal presteren.
Het plaatsen van de kasten ten opzichte van elkaar is ook een nauwekeurig klusje. De bassen iets uit elkaar laten gaat beter als dat je ze strak bij elkaar laat staan.

De processor is orgineel GAE echter zonder een kaartinvoer van buitenaf, miss dat je het apparaat open moet schroeven en dan de kaart wijzigen?
Systeem is 4 weg.

Verder vind ik de afstraling erg nauw.. met 2 toppen per kant wordt je toch druk om overal egaal geluid te krijgen.

Plaats van podium, (buiten) was in dit geval ook een boosdoener hoor.

Verder een nette set. Gezien de prijzen die ervoor betaald moeten worden zeer netjes. Bruikbaar voor de top 40 en rock bands.. echter niet 1ste kwaliteit, tot nu toe.

zal er de komende weken waarschijnlijk nog een aantal keren mee werken, nu hopelijk ook met een analoge tafel zodat je alles net even sneller en strakker kunt krijgen.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
3-9-2007 14:08
Ja, de kaart is intern. Is geloof ik een printplaat die je kan verwisselen, wat ik ervan gehoort heb (zal even navragen op m'n werk). Spreiding is inderdaad niet groot van de toppen.
Waar zit de cut op dit apparaat?
SpaceyDeeJStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-12-2003
Laatste: 7-6-2013
Berichten: 144
4-9-2007 23:26
In het verleden idd veel met de director set gewerkt. dubbel 18 inch per kant en dan of kleine top erop, of 2 * dubbel 18 inch met grote top per kant...

Uiteraard wel met de originele GAE proc. en QSC amps...

En idd, goeie FOH tech scheelt ook !
" Knopjes knopjes knopjes... ik draai graag aan ze... Nieuw stekkie wordt mooier en mooier, 250 meter met moois... "

Terug naar forum Reageer (zonder quote)