Forum > Geluid

EFX 1000 van pioneer

(42 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
12-9-2004 03:16
jup, maar als de aanstormende DJ's nu al doodgegooid worden met pioneer reclame, zullen ze (zodra ze geld en ambitie hebben) zich blind staren op het pioneer spul, omdat ze daar nu al mee in aanraking zijn gekomen!

als ze dan bij een dealer komen, roepen ze gelijk: 'ik zag die reclame van die pioneer, heb je die ook, kan ik die even proberen?' en iemand die dan zo'n ding voor het eerst aanraakt, is dan natuurlijk gelijk verkocht...

heb het al vaker gezegd, in europa is er iig 1 merk dat zn marketing top heeft lopen, en dat is pioneer!
Music is what feelings sound like...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
12-9-2004 12:47
Ja oké das waar, ze weten alles te verkopen bij pioneer.

Andere merken zouden inderdaad ook gewoon iets meer aan product placement moeten doen. Gebeurd nu ook wel maar veel te weinig.

Mooi voorbeeld is de CDX1 van Numark, ding presteerd beter als de SLDZ, iedereen is wel een beetje uitgescheten met de SLDZ (om mij heen hoor ik tenminste steeds meer mensen klagen over de nukken die volgens hun eerst heel normaal waren en er bij hoorden wink ;) ) maar Numark doet er niets of in ieder geval vrij weinig mee.

Technics kwam met Dave Clarke, gesponserd of niet, dat heeft ze een goede duw gegeven. Numark had toen gewoon Carl Cox uit de kast moeten trekken (al kom je die tegenwoordig bij ieder merk tegen).
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
12-9-2004 13:35

Reind schreef:

Pioneer is dus aan het mikken op de schooljeugd. Dat is namelijk de doelgroep die volgens mij naar de box kijkt.
*knip*
Alleen nu vraag ik me af of zoiets uberhaupt wel intressant is voor een merk als Pioneer om reclame te maken op tv?
Om te beginnen kijkt er meer naar de Box dan alleen schooljeugd, jij en ik bijvoorbeeld ook. Maar inderdaad, het merendeel zal wel jeugd zijn. En als die de CDJ-1000MKII niet kunnen betalen, maar wel naar een dealer gaan, kunnen ze alsnog thuiskomen met de CDJ-800 of de CDJ-100.

Jeugd is merkgevoelig, dus iedere puber die dj wil wezen (en dit forum bewijst wel dat er daar behoorlijk veel van zijn), ziet zichzelf als "Pro" dj met spullen van Pioneer.

Zoiets?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)