Forum > PC related Forum

lichtshow software

(53 reacties. Pagina 4 van 6)
Moderator(s): Dré
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
12-1-2005 09:39
Maar dit topic ging uiteindelijk om het tekenen van een lichtshow en dáár is sunlight niet echt geschikt voor: het is een stuurprogramma....
Peron55Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2005
Laatste: 16-1-2005
Berichten: 7
12-1-2005 13:46
2 x bewerkt. Laatst door Peron55 op 12-1-2005 19:16

larzzzie schreef:

Maar dit topic ging uiteindelijk om het tekenen van een lichtshow en dáár is sunlight niet echt geschikt voor: het is een stuurprogramma....
Ja daar heb je gelijk in WYG is de enigste die ik ken die tekent, zo iets zoek ik waar alles standaard in staat, truss in een menutje enz bij WYG heb je heel veel sorten trussen dat is wel verwarend, maar is dat gewoon effen zoeken.razz :p
maar ik heb paint geprobeerd en dat is erg fijn heb wat trussen gemaakt, (sorten) ben nu nog bezig met wat lampen te maken, par's enz, het is een goedkopen tip wel veel werk maar opties... wink ;)
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 5308
12-1-2005 17:09

peron55 schreef:

maar ik heb paint geprobeerd en dat is erg fijn heb wat trussen gemaakt, (sorten) ben nu nog bezig met wat lampen te maken, par's is een goedkopen tip wel veel werk maar opties...
Lees je je eigen posts wel? Ik snap er geen hout van. "par's is een goedkopen tip": wat bedoel je daar in godsnaam mee??
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
12-1-2005 19:04
1 x bewerkt. Laatst door Stekelvarke op 12-1-2005 20:11
sunlight is idd zeer gebruiksvriendelijk,en enorm goed voor de verhuur,ik ken alle optsies wel van sunlight maar ik vind(persoonlijk dan)daslight veel beter,ik kan er gewoon beter mee werken wat live ingrijpen,chases mixen enzo betreft. nu hiermee heb je wel een hoop extra proggrameer werk.
exit night into LIGHT
Peron55Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2005
Laatste: 16-1-2005
Berichten: 7
12-1-2005 19:12
1 x bewerkt. Laatst door Peron55 op 12-1-2005 19:14

Victor schreef:

peron55 schreef:

maar ik heb paint geprobeerd en dat is erg fijn heb wat trussen gemaakt, (sorten) ben nu nog bezig met wat lampen te maken, par's is een goedkopen tip wel veel werk maar opties...
Lees je je eigen posts wel? Ik snap er geen hout van. "par's is een goedkopen tip": wat bedoel je daar in godsnaam mee??
Te snele type fout razz :p heb het al verbeterd....wink ;)
Peron55Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2005
Laatste: 16-1-2005
Berichten: 7
12-1-2005 19:12

stekelvarke schreef:

daslight is idd zeer gebruiksvriendelijk,en enorm goed voor de verhuur,ik ken alle optsies wel van sunlight maar ik vind(persoonlijk dan)daslight veel beter,ik kan er gewoon beter mee werken wat live ingrijpen,chases mixen enzo betreft. nu hiermee heb je wel een hoop extra proggrameer werk.
ik heb het nu ook maar snap er nog niks van, kan geen 3d shows zien niks maar dat is een kwestie van zoeken razz :p , maar kan je er dan ook licht shows mee tekenen? dat kan ik nergens vinden ik weet ook niet of het er in staat???
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
12-1-2005 19:57

stekelvarke schreef:

daslight is idd zeer gebruiksvriendelijk,en enorm goed voor de verhuur,ik ken alle optsies wel van sunlight maar ik vind(persoonlijk dan)daslight veel beter,ik kan er gewoon beter mee werken wat live ingrijpen,chases mixen enzo betreft. nu hiermee heb je wel een hoop extra proggrameer werk.
De vorige post heb je gelezen neem ik aan? sneaky :V
Er zijn niet voor niets veel gebruikers die de Daslight retour doen en Sunlite versie kopen.

larzzzie schreef:

Maar dit topic ging uiteindelijk om het tekenen van een lichtshow en dáár is sunlight niet echt geschikt voor: het is een stuurprogramma....
Het is een stuurprogramma, Maar wat te denken van de 3d visualiser? Het invoegen van truss, ls boxen, mensen, scans, mh's, podium, bar, drums, mengtafel etc. etc. is allemaal mogelijk.

peron55 schreef:

ik heb het nu ook maar snap er nog niks van, kan geen 3d shows zien niks maar dat is een kwestie van zoeken razz :p , maar kan je er dan ook licht shows mee tekenen? dat kan ik nergens vinden ik weet ook niet of het er in staat???
Misschien toch eerst de gebruiksaanwijzing lezen,
i.p.v. dom downloaden?

Martin.
kvm entertainment
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
12-1-2005 20:11
dit was een typfout moest sunlight zijn ipv daslight heb het aangepsat
exit night into LIGHT
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
12-1-2005 23:07
Het blijven typfouten hier in dit topic!

En zoals al gezecht wordt! LEZEN! Dan L E E S je dat sunlight en daslight niet gemaakt zijn om mee te tekenen (wel om mee te " visualiseren" (zoals KVM ook zegt! maar dat is wat anders als een lichtplan/tekening tekenen). Sturing is immers iets anders dan Tekening... happy :) Succes...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
12-1-2005 23:31

larzzzie schreef:

Het blijven typfouten hier in dit topic!
Het barst niet alleen van de typ fouten,
er wordt gewoon domweg niet gelezen sneaky :V

Had ik niet gezegt dat Sunlight een stukje zeep is?

Het lichtplan in de sunlite/Daslight gaat niet vanzelf hoor, die moet ik "tekenen". (objecten inbrengen en de exacte plaats bepalen)

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)