Forum > Geluid

Behringer vmx200

(44 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
Dj quintenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2003
Laatste: 29-5-2008
Berichten: 172
13-5-2004 15:48
GEEN behringer kopen, herhaal GEEN!

Ik hoor er alleen maar ge-ouwehoer over, en heb toen zelf ook de fout gemaakt, tis gewoon een stoorzender, als de beatcounters knipperen hoor ik een superirritante brom door me monitoren. angry

Was vandaag in een zaakje in Utrecht, die man wou het er niet eens overhebben. (soort van Reind en djm600 praktijken wink ;) ). Dus behringer is bij mij uit den boze.

Koop alsjeblieft iets anders
- Praten is een kunst, communiceren een gave -
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
13-5-2004 15:55
Welk zaakje? Ben wel benieuwd.
Dj quintenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2003
Laatste: 29-5-2008
Berichten: 172
13-5-2004 16:06

sylvia schreef:

Welk zaakje? Ben wel benieuwd.
M*sic H*use, aan de oude gracht
- Praten is een kunst, communiceren een gave -
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
13-5-2004 16:35
Apart, de eerste keer dat ik daar binnenstapte, wisten ze niet eens wat een XLR snoer was. Was meteen ook de laatste keer dat ik erheen ben gegaan laugh :D .

Check voor de gein ook even de blondjes die ze gebruiken om hun occasions aan te prijzen razz :p .

Maar dat even terzijde.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
13-5-2004 16:43
Hou, niet om Behringer te verdedigen (ahum, ahum; iedereen weet zo ongeveer wel hoe ik over de fabrikant denk) maar hou, ter indicatie, wel rekening met het feit dat Behringer e.e.a. heeft omgegooid qua kortingsregelingen, A/B dealerschap nonsense etc. etc. Het kan dus zo maar zijn dat er dan ook mensen een beetje voor eigen gewin gaan lullen (dus niet meer het dealerschap kunnen houden en daarom maar alles afkraken). Waarom zeg ik dit? Omdat er met de VMX reeks eigenlijk niet echt vaak iets gebeurt. Natuurlijk keuren we wel eens een af (kanalen die het, vers uit de doos, gewoonweg niet doen en zo) en natuurlijk zijn ze verre van perfect (iemand die denkt voor dat geld een perfect product te krijgen heeft gewoon een gat in de de kop) maar bij klanten gaat hij niet vaak stuk (in tegenstelling tot de DJX-700...).

Alleen... Als je dan wat gedetailleerder naar het product gaat kijken: Het heeft beatcounters: Die zijn zo ruk dat je er geen zak aan hebt. Eerder storend dan dat het iets toevoegt. Wat er dan overblijft is een instapper 2-kanaals mixer met een matige kwaliteit... Nou, spaar dan maar door voor de DXM-01 van Numark (beter van kwaliteit en VEEL beter qua geluidskwaliteit) OF bespaar geld en neem de PS-626 i van Gemini (iets beter qua geluidskwaliteit, vergelijkbaar qua build quality).

(Oeps... Ik heb nog een stuk of 8 van die VMX-200's liggen... Jongens, neem de VMX-200... Wereldding! laugh :D ).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
JeffreyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 16-5-2004
Berichten: 3
16-5-2004 13:23
als je een duget hebt van ongeveer 200 euro kan je ook gaan voor de numark matrix 2
dat is net zoiets als je vmx 200 alleen dan met wat minder functies. Ik denk dat je qua kwaliteit beter af bent met de matrix 2

mvg DJ D'JEVV
He, I'm just started...
Dj Psycho-DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 20-2-2006
Berichten: 95
17-5-2004 16:57
Oke, misschien ligt het wel aan mij, maar ben ik echt de enige die niet negatief over de Behringer VMX200 te spreken is? Ik heb hem nu ong 8/9 maanden in mn bezit en nooit een probleem ermee gehad.. Ook niet met een irritante brom over mn monitoren door de beatcounters, ook niet met krakende faders, helemaal niks.
Niet geschoten is altijd mis!
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
17-5-2004 17:15
Mijn buurjongen heeft ook een vmx200 staan, al meer dan 1,5jaar. Ligt nooit een theedoek op, en heeft is een half jaar niks staan doen. Toen heb ik hem geleend omdat m'n dx1000 voor reparatie weg was, en hij werkte nog prima zonder kraak brom ed. fijne soepele faders waar je lekker mee kan raggen (kort...) fijne EQ (vrij geleidelijk, laatste stuk kilt hem (je hebt dus zelf keuze wat je wilt;-)). Dus om nou te zeggen, ik ben er negatief over? nee.
Waar zit de cut op dit apparaat?
Dj negativeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2003
Laatste: 14-4-2009
Berichten: 145
17-5-2004 17:32

Dj Psycho-D schreef:

Oke, misschien ligt het wel aan mij, maar ben ik echt de enige die niet negatief over de Behringer VMX200 te spreken is?
je bent niet de enigste want ik heb hem nu ook al ongeveer 1.5 jaar en hij doet het nog perfect. alleen een draaiknop kraakt ( de koptelefoon knop om te switchen van kanaal om te beluisteren met de koptelefoon. dus het is niet echt erg). De faders zijn ook nog fantastich dus ik vind um niet slecht

m.v.g. chris
Yesterday is Yesterday. If we try to recapture it we wil only lose Tomorrow
Dj quintenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2003
Laatste: 29-5-2008
Berichten: 172
29-5-2004 23:26
Ik ben benieuwd als jullie later een andere mixer aanschaffen (xtc, vestax, a&h oid), jullie nog steeds zo 'met lof' over de behringer spreken. Ik denk dat er velen met oogkleppen op zich helemaal blind staren op de behringer wanneer ze niet eens vergelijkings materiaal hebben.

Als de hier wat meer ervaren mensen je de behringer afraden en je in de zelfde prijscategorie allemaal erg goeie alternatieven geven, moet je dat ook overwegen. Ik wordt er soms echt moe van wanneer iemand 'hem' iets afraad, hij dan toch zijn poot stijfheid en de eigenwijze idioot uithangt en dus toch die mixer koopt. sjongejonge, kom dan alsjeblieft niet terug met het gel*l van "had ik nou maar" en "hij vertoond kuren".

grtn,

Stefan
- Praten is een kunst, communiceren een gave -

Terug naar forum Reageer (zonder quote)