Forum > Off-Zone

Wat is jou mening over Jb-systems

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
T-LiteStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 25-8-2003
Laatste: 18-9-2005
7-5-2004 14:38
AX 700; voor zijn prijs een leuke versterker, gaat misschien wel wat snel clippen. Misschien heeft DAP betere alternatieven.
LM400; zeer tevreden, zo ongeveer de beste analoge lichtmodulator op de markt denk ik.
(is ook niet voor niets zo vaak terug te vinden bij verhuurbedrijven)
Talent; Heb ik 4 jaar zeer veel plezier aan beleefd, faders kraken nog steeds niet. (nochtans zeer intensief gebruikt) IS wel niet te vergelijken met Rodec, waar ik nu mee werk.
PC8; te verkiezen boven DAP want de uitgangen zijn ontstoord.
Wildmoon; leuk effectje voor een lage prijs.
Algemene balans is dus positief, zeker de dienst-na-verkoop is uitstekend. Iets kapot? Binnen drie dagen hersteld!
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 20-11-2024
7-5-2004 14:40

T-Lite schreef:

zeker de dienst-na-verkoop is uitstekend. Iets kapot? Binnen drie dagen hersteld!
die ervaring heb ik wel anders beleeft, wacht nu al 5 weken op een stom onderdeeltje voor mijn Winner scan, ze hebben al 2x het verkeerde onderdeeltje opgestuurd angry
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-11-2024
7-5-2004 14:55
Same here.

Ten eerste worden reparaties vrijwel altijd uitgevoerd in België (en heen en weer kost dan al minstens 1 week). Daarnaast zijn niet alle onderdelen op voorraad. Ik had en keer een ULN'etje nodig (wil er nog wel eens uitfikken waardoor een stappenmotor zo dood wordt als een pier) en die hadden ze niet liggen. Gelukkig kwam ik er achter dat ik nog een paar in een bakkie had liggen (en een paar weken daarna kreeg ik ze alsnog binnen van de importeur).

Maar, laten we wel wezen: Alles binnen 2 weken is gewoon snel genoeg. Als je 24 uur service aan huis wilt dan is dat natuurlijk mogelijk (alleen moet je dan wel in een overeenkomstige prijsklasse gaan shoppen ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
T-LiteStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 25-8-2003
Laatste: 18-9-2005
7-5-2004 16:08
Mja, ik woon in België, dat scheelt al wat, en de herstellingen die ik heb laten uitvoeren (twee) waren voor audio, niet voor licht, én vielen onder garantie. Dan doen ze misschien nét iets harder hun best:-)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)