Forum > Algemeen Forum

Wanneer veroorzaak je geluidsoverlast?

(34 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
17-4-2004 01:40
Tss.. sad :( ik ook weer last met de buren naast onze buren.. :(

Ik heb de radio 4 dagen in de week, misschien 5 minutjes effe "open" en dreunt wel lekker happy :) en eergister beld die man op dat het niet meer normaal is zo hard, volgende keer politie, blablabla (oké: hij heeft me al 3 x gebeld... wink ;) ) maargoed: in het begin toen ik pas begon wou ik echt 'pronken' met wat ik had, dus raampje open: boxen naar buiten gericht, en spelen maar.

Dan kan ik het voorstellen, nu: deuren, ramen dicht, en maar 5 minutjes per dag (ook geen raar tijdstip: rond half 5, nog net voordat ik werken ga) maarja..
DJ Dave-QStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-4-2003
Laatste: 13-11-2006
Berichten: 75
17-4-2004 05:12
ik heb gelukkig hele laxe buren wat dat betreft.
op me kamer staan 2 K112's vrij vaak (3-4x ker week 1-2 uur achtermekaar)
te loeien op flink vermogen maar ze hebben nog nooit ergens over geklaagd.
heb ze wel eens gevraagd of ze er last van hebben en daarop kreeg ik als antwoord
dat ze het wel horen (d0h), maar het ze niet echt stoort.
ze zijn ook vrij vaak weg van huis.
de buren aan de andere kant, tja, daar zitten 3 muren en 2 deuren tussen dus die
zullen er wel niet echt last van hebben.
heb het ze nog nooit gevraagd en zij zelf hebben ook nooit laten weten er last van te hebben.
wel doe ik het alleen op schappelijke tijden natuurlijk (niet voor 12 smiddags, en
niet na 8 savonds).
degene die er nog het meest last van hebben zijn mijn eigen ouders wink ;)
zodra het me moeder te gortig wordt gaat ze beneden op de gang met het licht
knipperen op de gang boven om mij te laten weten dat ik de boel een toontje lager
moet laten zingen wink ;)
levert leuke reacties op als ik bezoek/vrienden op me kamer heb..
'ah je moeder doet de lichten erbij zie ik?!' etc wink ;)

ik zit wel goed hier happy :)
rijtjeshuis btw wink ;)
Music is the answer! GEAR: 2x Gemini PT-2400 + Concorde Pro's, Dateq XTC, Pioneer HDJ-1000
NickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-5-2003
Laatste: 20-9-2005
Berichten: 101
17-4-2004 08:19
Ik heb expres me gear tegen de muur aangezet die grenst aan de slaapkamer van me buurjongen van 18 (rijtjeshuis)... die vind het helemaal niet erg dat ik elke dag hard sta te draaien happy :)
tja...?
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
17-4-2004 10:38

Mr. Edie schreef:

Tss.. sad :( ik ook weer last met de buren naast onze buren.. :(

Ik heb de radio 4 dagen in de week, misschien 5 minutjes effe "open" en dreunt wel lekker happy :) en eergister beld die man op dat het niet meer normaal is zo hard, volgende keer politie, blablabla (oké: hij heeft me al 3 x gebeld... wink ;) ) maargoed: in het begin toen ik pas begon wou ik echt 'pronken' met wat ik had, dus raampje open: boxen naar buiten gericht, en spelen maar.

Dan kan ik het voorstellen, nu: deuren, ramen dicht, en maar 5 minutjes per dag (ook geen raar tijdstip: rond half 5, nog net voordat ik werken ga) maarja..
wat was jij dan fout razz :p hou oud ben je nou laugh :D
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
18-4-2004 14:42

speakerfreak schreef:

Mr. Edie schreef:

Tss.. sad :( ik ook weer last met de buren naast onze buren.. :(

Ik heb de radio 4 dagen in de week, misschien 5 minutjes effe "open" en dreunt wel lekker happy :) en eergister beld die man op dat het niet meer normaal is zo hard, volgende keer politie, blablabla (oké: hij heeft me al 3 x gebeld... wink ;) ) maargoed: in het begin toen ik pas begon wou ik echt 'pronken' met wat ik had, dus raampje open: boxen naar buiten gericht, en spelen maar.

Dan kan ik het voorstellen, nu: deuren, ramen dicht, en maar 5 minutjes per dag (ook geen raar tijdstip: rond half 5, nog net voordat ik werken ga) maarja..
wat was jij dan fout razz :p hou oud ben je nou laugh :D
Ik ben aan de ene kant wel fout, maar niet zo zeuren om 10 minuutjes muziek, ben 17 trouwens

Terug naar forum Reageer (zonder quote)