Forum > Off-Zone

beatrix college schoolfeest

(43 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 19-11-2024
29-3-2004 16:36

DJ-Ipkiss schreef:

Imcowelter schreef:

Toch klopt het wel dat je beroepshalve niet meer op een ladder mag werken (ik meen boven de 3 meter). Inderdaad moet zo'n bedrijf dan dus een stijger of een hoogwerker huren.
En de glazen wasser hier dan? Mijn raam is echt wel hoger dan 3 m boven de grond! Maar gewoon houten laddertje naar boven hoor! En het is een professioneel bedrijf!
Het kan zijn dat het bedrijf zich niet aan de regels houd, ofdat ze het op een geoorloofde veilige manier doen. Maar het kan ook zijn dat ik ernaast zit, ik begin namelijk een beetje te twijfelen... sad :(
Dance the night away!
ImcoStandaard Lid
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 19-11-2024
29-3-2004 16:42

Dj Spider schreef:

djluzo schreef:

ik ben 13
Mooi joh, ik ben trouwens 15. (Wat bedoel je hier ooit mee ?)
Hij reageert op enkele post eerder waar Speaker raad naar zijn naam en DJ Chris zegt dat DJLuzo 12 is volgens zijn site. Even lezen dus spider, en dan zie je vanzelf waar die opmerking opslaat.

@ DjLuzo: volgende keer kun je beter even quoten als er zoveel posts tussen zitten. Dan snapt iedereen waar je op reageert.
Dance the night away!
GoeieGastStandaard Lid
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
29-3-2004 16:50
.

djluzo schreef:

ik ben 13
O lekker boeiend, 12/13. En verander je site dan even wink ;)
Enne, dat muziekje op je site is een eigen mix?
Dat luzo logo is wel mooi.

En nu weer ontopic.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
NiekStandaard Lid
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
29-3-2004 17:09
Er worden gekke dingen gedaan daro...En om het vuurtje nog 's wat op te stoken:

Welke gek gaat er in vredesnaam truss op 3.5 mtr. hoogte in de truss "knopen", zonder beveiliging of whatever, en vervolgens met de lampjes naar boven om alles op te hangen?

Erg naief van deze disco jongens, en 'k ook snap niet dat de school dit goedkeurt, want uiteindelijk is het ook hun naam welke te grabbel zou kunnen worden gegooid.
Dj fleurStandaard Lid
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
29-3-2004 17:12

Niek Bolscher schreef:

Welke gek gaat er in vredesnaam truss op 3.5 mtr. hoogte in de truss "knopen", zonder beveiliging of whatever, en vervolgens met de lampjes naar boven om alles op te hangen?
hej!, die was van mij wink ;) laugh :D razz :p

RoyStandaard Lid
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
29-3-2004 17:13

Imcowelter schreef:

Het kan zijn dat het bedrijf zich niet aan de regels houd, ofdat ze het op een geoorloofde veilige manier doen. Maar het kan ook zijn dat ik ernaast zit, ik begin namelijk een beetje te twijfelen... sad :(
Het is zo dat deze regel pas heel kort geld. De bedrijven hebben nog 2jaar om van de ladder af te komen. (dus 2jaar word het ding nog toegestaan), en voor kleine klussen (whatever that may be) is de ladder nog wel toegestaan. Dus weer uizonderingen genoeg!
Maar dat is MIJN mening...
FranzqStandaard Lid
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 26-7-2005
29-3-2004 18:27
heejs, in die zaal met dat truss klim gedoe, dat waren wij dus,
aangezien de truss op windups ging en toen aan het plafond moest komen ..tjah de licht mensen wilden perse de punt onder shocked 8O dus moest de truss al liggende op de wind up 1 slagje worden gekanteld(waarbij een buis werd vastgezet zodat de truss niet naar beneden donderd, is niet de veiligetse manier dat die jongen daar op zit maar er waren geen hogere/ betere ladders, normaal gebeurt dit niet maar nu kon het echt niet anders. en luzo..wat was jou functie hier .. teminste in de andere zaal dan? Feestganger of hulpje?
tjah....
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
29-3-2004 19:00

franzq schreef:

heejs, in die zaal met dat truss klim gedoe, dat waren wij dus,
aangezien de truss op windups ging en toen aan het plafond moest komen ..tjah de licht mensen wilden perse de punt onder shocked 8O dus moest de truss al liggende op de wind up 1 slagje worden gekanteld enz.enz.enz.
Dan had jij moeten antwoorden: Jullie doen het er maar mee, ik laat niet iemand in de wind-ups klauteren om lijf en ledematen te riskeren, zodat jullie de lampen op jullie manier kunnen inhangen. En, hadden jullie éénweg windups bij jullie ? Wel omhoog en niet weer naar beneden ? Je had ze natuurlijk ook met truss en al weer naar beneden kunnen draaien, zodat er geen hulpmiddelen aan te pas hoefden te komen om het klusje te klaren. Of was hier sprake van tijdsdruk ?? Tijdsdruk en de daarmee gepaard gaande stress en inschattingsfouten is namelijk nummer één veroorzaker van bedrijfsongevallen.

John
I am a TimeDriver!
FranzqStandaard Lid
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 26-7-2005
29-3-2004 19:41
nee de windups waren het probleem niet, ik wilde gewoon een buis boven en 2 onder, dat is namelijk zaterdag wel gewoon gebeurd(dit was vrijdag) Klik hier... we gebruikten wel safetys enzo, alles is normaal ook oke, alleen als je laat bent(zag je ook wel aan kabels of die site die luzo gaf... moet je wel eens iets doen wat niet mag.. maar het waren wel speciaal goedgekeurde vlieg kabels:D

is mischien geen excuus.. maar denk dat de meesten dit zo zouden doen
tjah....
NiekStandaard Lid
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
29-3-2004 19:54
Nee! De mensen met verstand zouden dit niet zo doen.

Neem gewoon goeie wind-ups tot een fatsoenlijke hoogte, en plant die daar neer. En ga door tijdsdruk niet iemand bovenin die constructie laten klimmen. Dit keer ging het goed, de volgende 10x ook, en dan een keer niet.

EN DAN???????

Een goed excuus is er niet, en het uitvoeren van deze foute gedachte geeft bij mij aan dat het een volgende keer zo weer zal gebeuren.

JULLIE ZIJN TOCH WEL VERZEKERD?

angry Succes angry

Terug naar forum Reageer (zonder quote)