Forum > Geluid

Hulp bij begrafenis

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
4-12-2010 20:46

Tom schreef:

mark, je slaat de spijker op zijn kop,
heel voorzichtig heb ik dat ook steeds een beetje willen aangeven.......
met adviezen en vragen in dit topic.

Maar een gemiddelde uitvaart kennende vindt deze plaats binnen 5 dagen na overlijden,
dus denk ik dat Nathan het nu behoorlijk druk zal hebben.
En hopelijk brengt hij het met alle adviezen tot een redelijk project.

Uiteraard zijn we wel allemaal benieuwd hoe het afgelopen is!
Ik zeg wat ik denk, ik lees tussen de regels door gewoon gebrek aan ervaring. Gezien de aard van de opdracht is Nathan niet de juiste persoon voor dit project. De kans dat hij hiermee op z'n bek gaat of nog erger, de klant ontevreden raakt, is erg groot. De gevolgen kunnen desastreus zijn.

Ik gun hem uiteraard het beste, maar het lijkt mij verstandiger iemand in te huren om geluid te schuiven of de hele klus uit te besteden en wat provisie te pakken.

Zo zou ik het zelf ook doen (los van het feit dat ik alle verhuur uitbesteed). Ondanks mijn ervaring met live entertainment zou zelfs ik hier een AV tech op zetten met ruime ervaring in congressen/spraak.

Nathan: succes! Laat even weten hoe het gegaan is.

Amen.
Vergeet niet te lachen
Dj-nspStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2008
Laatste: 21-3-2013
Berichten: 313
5-12-2010 01:23
Hallo allen,

Klopt de begrafenis was vandaag.
het zette met inderdaad ZWAAR aan het twijfelen wil ik het wel doen.
uiteindelijk met een geluidstechnicus het gedaan en het is goed gegaan happy :)

Ik wilde de klus ontzettend graag omdat het voor mij iets totaal anders is dankzij jullie heb ik
mijn ' ego' aan de kant gezet en verplaatst door slim denken.
Heb iemand gevraagd die vooral normaal tape-acts doet die dus redelijk veel verstand heeft van deze dingen.
Graag wou ik er zelf bij zijn voor ervaring en dat ben ik ook geweest.
Het was een prachtige dienst wij zaten naast het podium achter de spreek stoel dus was niks te zien aan publiek kant. Netjes afgerokt toch nog en alle kabels weg gewerkt. Alle punten die zijn genoemd ben ik persoonlijk toch nog even nagelopen met die techicus hoefde niet maar toch gedaan even wat meer zekerheid. De kerk was goed gevult zeker een man of 200 a 250. Wat een paar keer genoemd werd is speakers met een delay plaatsen, dat hebben we deels gedaan we hebben 12" Coda kastjes gebruikt 2 aan elke kant van het podium en hebben achter in de foyer/binnenkomst hal 2 15" Coda kastjes gepakt.
Er was ook veel belangstelling voor buiten daar hebben we 2x 15" Lem kasten gebruikt. Allemaal tevens geprikt live bij ons. Ik denk dat het voor mij zelf heel goed was om een keer mee te maken je denkt heel anders over het vak je gaat opeens overal opletten wat je normaal nooit /half zou doen tijdens een Conference. Aangezien het via een ander persoon is gegaan zijn er nog geen lijstjes van precies apparatuur.
Dat moet nog komen.

In dit topic noemde ik dat er nog een systeem nodig was.
Dat is allemaal reeds voorzien er komt te hangen een prachtig toa systeem aan de muren.
Zelf ga ik dit wel installeren maar de service blijft bij toa .

Hartelijk bedankt mensen voor de reactie.! happy :)

Nathan
?Quote?
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
5-12-2010 19:40
Het is goed dat je zelf al aangeeft dat deze klus toch iets teveel van het goede was voor je. Ken je plaats is belangrijk bij dit soort opdrachten. Goed van je dat je dat zelf in ziet.

Mooi dat de dienst goed verlopen is, geeft waarschijnlijk een goed/trots gevoel na afloop of niet?
Vergeet niet te lachen
Dj-nspStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2008
Laatste: 21-3-2013
Berichten: 313
5-12-2010 20:39
Ja klopt het is gewoon wat ik al noemde te groot of gewoon te belangrijk.
dat ik het niet alleen aankon en wil gaan.

Het is iets triest en dat moet gewoon goed verzorgt worden.

Aan het einde was ik zo blij inderdaad gewoon dat ik me trots voelde dat ik het heb gedaan.
maar het belangrijkste dat ik complimenten kreeg. Geeft je toch weer een vereerd gevoel.

Nathan
?Quote?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)