Forum > Algemeen Forum

Wanneer KVK en BTW

(273 reacties. Pagina 4 van 28)
Moderator(s): Dré
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
26-9-2007 09:38
Uhm.. naar mijn weten zit hier zo goed als niemand die een BV/NV heeft, dus ook geen aandelen en zijn het allemaal V.O.F.-jes en eenmanszaken...
En moest je voor dit bericht nu een topic kicken?
Kevinos91Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2007
Laatste: 3-2-2014
Berichten: 258
26-9-2007 13:14
Wij hebben ook een Drive-in nu sinds 3 maanden ongeveer, nu al 2 optredens gehad voor gemiddeld 110 euro per keer, er zijn nog meerdere optredens gepland en er is voor ongeveer 500 euro geboekt tot nu toe... ( dat in die 2-3 maanden dat onze Drive-in is opgestart !)

Zouden wij ons nu ook bij de belastingsdienst etc. moeten aanmelden of hoe zit dat nu ? Want ik denk zelf, dat als je je in schrijft wél alles legaal moet hebben ( dan heb ik het over CDs etc. ) Oftewel, moet je dan ook meteen oppassen met de Buma/Stemra rechten ofzo ?
Freelance diensten & LED Design
ThijlklerkxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-3-2007
Laatste: 17-11-2008
Berichten: 77
26-9-2007 15:35
Wat is dat nou weer voor opmerking?

Je moet áltijd alles legaal doen... shocked 8O
Sound by GhostStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2006
Laatste: 12-4-2014
Berichten: 90
26-9-2007 15:57
Waarom zou je alles legaal moeten hebben ?? dat is toch iemand zijn eigen keuze. Ik heb ook al mijn muziek Legaal maar ik vind als jij cd's wilt downloaden en branden prima !!! maar goed hier lopen genoeg topics over volgens mij.

Ik had ook een nieuw topic kunnen openen maar dat leek mij niet verstandig. Wat maakt het uit als ik hier in dit topic een nieuw bericht plaats ???
Shake It!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 27-9-2024
Berichten: 13473
26-9-2007 16:04

Sound by Ghost schreef:

Ik had ook een nieuw topic kunnen openen maar dat leek mij niet verstandig. Wat maakt het uit als ik hier in dit topic een nieuw bericht plaats ???
Niets (hoewel je informatie in dit geval niet veel toevoegde aan de reeds in het topic aanwezige informatie).

Bij deze daarom nogmaals het verzoek richting de forumleden om het modereren maar over te laten aan de moderatoren (daar zijn we voor en volgens mij doen we dat redelijk (al zeg ik het zelf ;-)).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Kevinos91Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2007
Laatste: 3-2-2014
Berichten: 258
26-9-2007 19:06

thijlklerkx schreef:

Wat is dat nou weer voor opmerking?

Je moet áltijd alles legaal doen... shocked 8O
Als je als beginndende Drive-in alles legaal gaat doen en je meteen in schrijft als bedrijf en allemaal legale cd's hebt, denk ik dat je niet eens toe komt aan een uitbreiding van geluidsset of iets degelijks. Omdat als je dat doet, al je geld naar CD's gaat... Je kunt natuurlijk wél langzaam een collectie opbouwen ja.

Daarbij lijkt het me ook dat iedereen zo begint, ik zou niet weten hoe je anders aan de bak komt op de dag van vandaag ? shut up :X
Freelance diensten & LED Design
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
26-9-2007 19:15

kevinos91 schreef:

Als je als beginndende Drive-in alles legaal gaat doen en je meteen in schrijft als bedrijf en allemaal legale cd's hebt, denk ik dat je niet eens toe komt aan een uitbreiding van geluidsset of iets degelijks. Omdat als je dat doet, al je geld naar CD's gaat... Je kunt natuurlijk wél langzaam een collectie opbouwen ja.
Ik ben een beginnende DJ, koop al m'n CD's legaal maar wil ook geluid erbij gaan leveren. Ben dus maar met een flinke heftruck door de roldeur van een verhuurbedrijf gereden in 't holst van de nacht en heb wat complete geluidssetjes meegesleurd naar m'n slaapkamer. Ik bedoel, heeee, ik koop m'n CD's al legaal dus dan heb ik geen mogelijkheid m'n geluid te kopen?!

KROM???????????????????????????????????????????
Daarbij lijkt het me ook dat iedereen zo begint, ik zou niet weten hoe je anders aan de bak komt op de dag van vandaag ? shut up :X
Bij de C1000 zoeken ze nog regelmatig vakkenvullers.
Light Image
Kevinos91Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2007
Laatste: 3-2-2014
Berichten: 258
26-9-2007 19:20

JeroenVDV schreef:

kevinos91 schreef:

Als je als beginndende Drive-in alles legaal gaat doen en je meteen in schrijft als bedrijf en allemaal legale cd's hebt, denk ik dat je niet eens toe komt aan een uitbreiding van geluidsset of iets degelijks. Omdat als je dat doet, al je geld naar CD's gaat... Je kunt natuurlijk wél langzaam een collectie opbouwen ja.
Ik ben een beginnende DJ, koop al m'n CD's legaal maar wil ook geluid erbij gaan leveren. Ben dus maar met een flinke heftruck door de roldeur van een verhuurbedrijf gereden in 't holst van de nacht en heb wat complete geluidssetjes meegesleurd naar m'n slaapkamer. Ik bedoel, heeee, ik koop m'n CD's al legaal dus dan heb ik geen mogelijkheid m'n geluid te kopen?!

KROM???????????????????????????????????????????
Daarbij lijkt het me ook dat iedereen zo begint, ik zou niet weten hoe je anders aan de bak komt op de dag van vandaag ? shut up :X
Bij de C1000 zoeken ze nog regelmatig vakkenvullers.
Je hebt van die mensen... Toen jij begon heb je zeker meteen een collectie van 200 CD's gekocht met 2x pioneer CDJ1000 en een dik mengpaneel ? wink ;)
Freelance diensten & LED Design
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
26-9-2007 19:21

kevinos91 schreef:

Je hebt van die mensen... Toen jij begon heb je zeker meteen een collectie van 200 CD's gekocht met 2x pioneer CDJ1000 en een dik mengpaneel ? wink ;)
Nee, ik heb er flink wat jaren over gedaan. En heb nog steeds geen CDJ-1000's en een slank mengpaneel. Waarom zou dat in 1x moeten?
Light Image
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
26-9-2007 19:21
Ik begon met een Behringer DX100 mixertje en een dubbele Numark zonder instant start laugh :D. Door hard werken klim je op, en wat ben ik blij dat ik er hard voor gewerkt heb wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)