Forum > Licht

Blacklight achter (mat) plexiglas

(32 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
21-11-2006 15:40
Vind die speakers wat weg hebben van die function one systemen (qua uiterlijk) die ik hier wel eens op het forum voorbij heb zien komen (en in het echt op de ffwd dance parade> wat een geluid!), of zeg ik nu iets heel erg doms shut up :X ?
Wat is dit voor iets?
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
21-11-2006 15:44
1 x bewerkt. Laatst door René Eppink op 21-11-2006 17:12
Toch vind ik, afgezien van het lettertype misschien, het meubel vandaag de dag ook nog niet misstaan denk ik. Erg mooi! (maar vast ook erg lomp en zwaar? razz :p )

Die speakers...je zou ze haast paars verven (met zilverachtige hoorn). laugh :D
edit: Waarom vergeet ik dan ook op verstuur te klikken, is er alweer iemand me te vlot af...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
21-11-2006 16:37

Dré schreef:

Ik schat begin jaren 80 (maar zou zelfs eind 70 kunnen zijn ;-)
Net op het randje, in eerste instantie hadden de zuilen 4 persglas lampen. De "electuur matrix bakken" zijn dacht ik van '82. Foto is uit een latere periode.
Het 70er jaren meubel was zwart met slechts 1 plexiglas "naambak" en iets meer gekleurde persglas lampen.
Persglas heeft naar mijn idee net wat meer de jaren 70 look.

René Eppink schreef:

Toch vind ik, afgezien van het lettertype misschien, het meubel vandaag de dag ook nog misstaan denk ik. Erg mooi! (maar vast ook erg lomp en zwaar? razz :p )

Het is spaanplaat en leeft tot vandaag nog steeds.(mede door het alu profiel)
Gewicht valt wel mee, meubel heeft 4 "staanders" en de rest zijn losse planken. Voordeel is dat je minder staanders neer kan zetten. Keuze in breedte is dan 1.50, 2.75 of max. 4mtr. Een staander is dus 25 cm breed en de lichtbakken daartussen 1mtr.
De lichtbakken onder de naam zijn slechts 15cm diep, dus het totale pakket is niet lomp te noemen. Werkblad is 60cm diep. Het totale pakket is 1mtr x 60cm x 1.55 mtr.

vanniekerk schreef:

of zeg ik nu iets heel erg doms shut up :X ?
Wat is dit voor iets?
In princiepe komt het een beetje op hetzelfde neer.
Weinig kast en veel power. Waarbij je je zelfs verbaasd als je er slechts 250watt opzet.(passief)
Turbosound had of heeft ook zoiets. Lem heeft ook iets dergelijks gehad (CX450 / CX800).
Dit systeem is van Craaft type CD500. (duits)

René Eppink schreef:

Die speakers...je zou ze haast paars verven (met zilverachtige hoorn). laugh :D
Verven zal niet gemakkelijk gaan, boxen zijn geflockt.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)