Forum > PC related Forum

pc-onderdelen los in flightcase bouwen

(32 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
1-6-2006 12:18
dit lijkt meer en meer op een topic voor het nationaal computerforum, het is volgens mij toch écht new-line.

een harde schijf is niet gemaakt om mishandelt te worden, in een flightcase inbouwen kan wel, maar bij mobiele pc's worden laptop hardeschijven aangeraden, dit om mogelijk dataverlies door schokken te voorkomen.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
1-6-2006 16:55

Dré schreef:

(en het aluminium van de drive is ook niet meer wat het geweest is).
Dat is "hot" momenteel, noemen ze een vintage look wink ;) .

Geit schreef:

dit lijkt meer en meer op een topic voor het nationaal computerforum, het is volgens mij toch écht new-line.
Voor sommige geluidsverhuur/disco bedrijven zijn computers ondenkbaar. Denk maar aan licht, geluid en Video.
maar bij mobiele pc's worden laptop hardeschijven aangeraden, dit om mogelijk dataverlies door schokken te voorkomen.
Kan misschien aangeraden worden, maar het merendeel draait gewoon met "normale" HD's, vreemd dan toch dat niemand problemen heeft.
De laat maar vallen test is dan ook extreem. (doe dit eens met de rest van de apparatuur wink ;)

Martin.
kvm entertainment
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
1-6-2006 17:19

KVM schreef:

Geit schreef:

dit lijkt meer en meer op een topic voor het nationaal computerforum, het is volgens mij toch écht new-line.
Voor sommige geluidsverhuur/disco bedrijven zijn computers ondenkbaar. Denk maar aan licht, geluid en Video.
Raar gevoel dat er hier iets niet helemaal klopt. wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)